Gå til innhold

Noen som har prøvd spinatpulver? Leser om Aptiless spinatpulver i Allers. Lurt med en "appetittdemper" under slankinga men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo fryktelig dyrt da. 258,- for 14 poser a 5g eller noe slik? Så jeg lurer rett og slett på om effekten blir like bra om man kjøper økologisk spinatpulver i løs vekt? Får kjøpt 1kg spinatpulver til 310,- ser jeg, og det blir jo mye rimeligere. Spørsmålet er om den spinaten er utvinnet på samme måte med høyt innhold av thylakoider? Noen som har prøvd spinatpulver her?

Anonymous poster hash: 7c214...77b

Fortsetter under...

Skrevet

Opp :)

Anonymous poster hash: 10d01...4de

Skrevet

Å fytti helv.. Det smakte helt grusomt!!! Jeg klarte ikke å få i meg en pose engang..

Skrevet

Hehe, da er det lite håp om at jeg skal prøve det da ;). Men skulle gjerne hatt noe som dempet appetitten og ga energi osv.. Men det finnes vel ingen vidunderkur ;)

HI

Skrevet

En pose? 5 gram? Alle klarer vel å trykke i seg det??

Anonymous poster hash: 58471...28a

Skrevet

En pose? 5 gram? Alle klarer vel å trykke i seg det??

Anonymous poster hash: 58471...28a

Det skal blandes inn i væske, ev yoghurt el. Jeg tenkte også at "det skal da klare å få i meg". Men FY så dominerende den fæle smaken var!

Annonse

Skrevet

Aptiless fungerer virkelig.... Jeg blander det i tropisk juice, da forsvinner smaken.. Det beste middelet jeg har vært borte i. Søthungeren forsvant og trengte ikke mat etter kl 19.00.. Herlig!!

Skrevet

Nei, men kan virkelig anbefale konjakrot! :) Det virker på samme måte og har hjulpet meg ned mange kilo.

Anonymous poster hash: 82c67...249

Skrevet

Aptiless fungerer virkelig.... Jeg blander det i tropisk juice, da forsvinner smaken.. Det beste middelet jeg har vært borte i. Søthungeren forsvant og trengte ikke mat etter kl 19.00.. Herlig!!

Så bra :). Men brukte du en pose om dagen da? Og går det like greit å kjøpe spinatpulver i løs vekt tror du? Ser prisen blir mye rimeligere.

Hi

Skrevet

Nei, men kan virkelig anbefale konjakrot! :) Det virker på samme måte og har hjulpet meg ned mange kilo.

Anonymous poster hash: 82c67...249

Spennende :). Hvordan tas den? Er den dyr? Har den andre effekter også, som evt økt energi osv?

Hi

Skrevet

Opp :). Nå ble jeg i tvil.. Aptiless eller Konjakrot ;)

Skrevet

Dytter for deg, dette lurer jeg også på :)

Anonymous poster hash: 3eb7c...28f

Skrevet

Glucomannan funker på meg! Kjøpte fra iherb.

Anonymous poster hash: 436fc...368

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...