Gå til innhold

Tips mot morgenkvalme

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips mot morgenkvalme? Kanskje noen artige ritualer også :P ?

Mannen min kom over på nettet et tips som sa at den gravide kvinnen bør spise ett par salte kjeks i sengen før hun stod opp om morgenen, og så sakte reise seg opp av sengen. :P

Jeg tenkte det skader jo ikke å prøve, men kan ikke si det gjorde noe stor forskjell :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158736-tips-mot-morgenkvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte å ha en liten boks med salte salinas kjeks på nattbordet. Jeg stappet i meg 2-3 stykker med en eneste gang jeg våknet (til og med før kontaktlinser og dobesøk!;) Jeg drakk også farris og eplejus 50/50. Sånn ellers var loff-toast med smør min favoritt. Jeg hadde Hyperemesis da...;-P

Annonse

Mat eller drikke hjelper som oftes på kvalmen , prøv deg frem og finn ut av hva som hjelper deg. Du burde spise før du blir kvalm :-) sliter også med kvalme nå, jeg drikkermye biola det er kjempe bra for barnet og deg.

Biola har jeg faktisk begynt å drikke, og det hjelper mot kvalmen også :D

Mat, jeg hadde div type kjeks på senga. Og passet på å spise regelmessig. En periode jeg måtte spise hver time he he.senere i sv.skapet orker jeg nesten ikke spise, kastet opp alt. Hyperm. Men ble bedre etterhvert å da var regelmessig mat bra. Du må bare prøve deg frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...