Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2014 #26 Skrevet 1. august 2014 Gutten min har en sånn lilletå og det er arvelig Sikkert ikke, men begynner å lu ru Samboer, hans far og hans far igjen har akkurat samme lille tå... Anonymous poster hash: e0d6b...af5 Min tånegl er også arvet, både mamma og mommo hadde samme
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2014 #27 Skrevet 1. august 2014 Jeg kan sprike med tærne, på den ene foten.. triks! Tenker litt fettsuging på lilletå? Anonymous poster hash: 6ca18...1f6 Synes du hadde søte tær jeg Og en trøtt hund
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #28 Skrevet 1. august 2014 Gutten min har en sånn lilletå og det er arvelig Sikkert ikke, men begynner å lu ru Samboer, hans far og hans far igjen har akkurat samme lille tå... Anonymous poster hash: e0d6b...af5 Men.. Mammaen min, har sammenvokste tær.. "langetåa" og "ringetåa" er vokst sammen halveis. De deler seg halveis. jeg har alltid syns de er kjempesøte, haha. men jeg har ikke arvet de da.. Har egentlig aldri sett på lilletærne til mamma.. Har vært mest fokus på de siamesiske tvillingtærne.. men når du sier det.. jeg må ta en nærmere titt på mammas lilletær! Vet at jeg ikke har pappa sine.. neglen på hans lilletå er sikkert større en min på storetåa.. Anonymous poster hash: 779e6...a15
Bustetroll Skrevet 1. august 2014 #29 Skrevet 1. august 2014 Okey, time to cut the crap.. Det er jeg som har den handikappede lilletåa (Livredd for å glemme anonymknappen, så hvorfor ikke bare stå frem før uhellet skjer)
ærlig talt Skrevet 1. august 2014 #30 Skrevet 1. august 2014 Okey, time to cut the crap.. Det er jeg som har den handikappede lilletåa (Livredd for å glemme anonymknappen, så hvorfor ikke bare stå frem før uhellet skjer) Hehe Var lilletåa di så fæl da? Min er bitteliten og fortykket, som om den har sopp eller no. Men den har alltid vært slik.. Har du vært hos lege med tåa, så du vet at det ikke er noe å få gjort noe med? Legger ved bilde av lilletåneglen min, selv om jeg ikke har samme problem som deg, så ser du andre har rare negler også
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #31 Skrevet 1. august 2014 Har aldri lagt ved bilder, så usikker på om jeg får til dette, men hvis jeg har fått det til, så kan dere se på rar lilletå. Den andre er helt lik, men samboeren min tror jeg er gal som legger ut bilder av lilletærne mine her, så orket bare å ta bilde av den ene. (Og jeg kan si meg litt enig med han ) Anonymous poster hash: ab8a5...a44
Bustetroll Skrevet 1. august 2014 #32 Skrevet 1. august 2014 Okey, time to cut the crap.. Det er jeg som har den handikappede lilletåa (Livredd for å glemme anonymknappen, så hvorfor ikke bare stå frem før uhellet skjer) Hehe Var lilletåa di så fæl da?Min er bitteliten og fortykket, som om den har sopp eller no. Men den har alltid vært slik.. Har du vært hos lege med tåa, så du vet at det ikke er noe å få gjort noe med? Legger ved bilde av lilletåneglen min, selv om jeg ikke har samme problem som deg, så ser du andre har rare negler også Aldri lege nei. Men har vært slik siden jeg var liten, så tviler på at det er noe galt egentlig. Bare savner andre halvdelen av neglen min !
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #33 Skrevet 1. august 2014 For en morsom tråd! Neglen på lilletåa mi er helt fin. Men selve lilletåa er vridd og ligger delvis under tåa ved siden av, slik at ytterkanten på tånegelen tar nedi bakken. Har egentlig aldri studert lilletåa så nøye siden tåa ved siden av er mer forkrøplet, så dette fant jeg ut i dag Anonymous poster hash: 64d06...2de
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #34 Skrevet 1. august 2014 Hvis det er av interesse så ble tærne deres slik i livmoren. min sønn har det og jeg snakket med en fotspesialist. Hun sa at mange har slike, de vet ikke hvorfor men noe skjer under svangerskapet, altså da du lå i magen til mamman din Anonymous poster hash: 9c7a1...87c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #35 Skrevet 1. august 2014 Har aldri lagt ved bilder, så usikker på om jeg får til dette, men hvis jeg har fått det til, så kan dere se på rar lilletå. Den andre er helt lik, men samboeren min tror jeg er gal som legger ut bilder av lilletærne mine her, så orket bare å ta bilde av den ene. (Og jeg kan si meg litt enig med han ) Anonymous poster hash: ab8a5...a44 Det gikk ikke på første forsøk og ikke på andre (som ikke engang havnet på forumet), så vi får se om det går på tredje forsøk. Og jeg burde forresten lakket neglene på nytt... Anonymous poster hash: ab8a5...a44 Anonymous poster hash: ab8a5...a44
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2014 #36 Skrevet 1. august 2014 Aha! Alt er mammas feil med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #37 Skrevet 1. august 2014 Jeg har også sånn rar lilletånegl, spesielt på høyrefoten. Den blir liksom tykk, men det er ikke noe sopp altså. Så når jeg klipper bort, klipper bort oppå også, så blir neglen bitteliten.... Men det er ikke noe som plager meg akkurat. ;-) Anonymous poster hash: 24d43...a94
Bustetroll Skrevet 2. august 2014 #38 Skrevet 2. august 2014 Hvis det er av interesse så ble tærne deres slik i livmoren. min sønn har det og jeg snakket med en fotspesialist. Hun sa at mange har slike, de vet ikke hvorfor men noe skjer under svangerskapet, altså da du lå i magen til mamman din Anonymous poster hash: 9c7a1...87c Så ingenting man kan gjøre? Snufs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå