Gå til innhold

"Ingen spørsmål er dumme" sant? Vel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen hemmelighet at mange syns tær er ekle. Så er det denne lilletåneglen da... Den ser jo ofte ganske rar ut.. 

Jeg husker da Nicholas fra Paradise Hotel viste frem sin, og påstod at han hadde norges styggeste lilletånegl, og jeg tenkte "Oiiiiiidaaa...". For hvis det var norges styggeste, så lurer jeg på hva min er..

Det har seg nemlig slik, at mitt venstre sett med tær, kun har 4 1/5 negl! 
Jeg tok bilde av den istad med zoom, for å se litt nøyere på den, og jeg ble faktisk sjokkert selv. Har aldri brydd meg om min misfoster-tå, for jeg har ingen planer om å la noen komme på nært hold, så er jo ingen som legger merke til den.. 

Men det fikk meg til å tenke..

Er det fler her inne som har misfosternegl på lilletåa? Den er ikke bare halv, men det ser ut som om den lider av et seriøst tilfelle sopp, noe den ikke gjør, for den har jo alltid vært slik. De andre tåneglene mine er relativt normale. Er egentlig ganske fornøyd med tærne mine. Det er nesten så jeg vil legge ved bilder av mine lilletotter, men da er det fare for at flere av dere mister matlyst i flere uker fremover.. 

Anonymous poster hash: 30945...095
Skrevet

Har sett mange som har slike mini-lilletånegler som du beskriver. Også som er litt tykke også slik at de nesten ser ut som om de er angrepet av sopp uten at de er det.

Det er bare en variant som flere har. Ikke tenk på det :)

Anonymous poster hash: 7b680...316
Skrevet

Legg ut bilde! Mister garantert ikke matlysten - og om så skulle skje, ville det ikke vært krise, etter en sommer med altfor mye kos..;)

Anonymous poster hash: e4e1f...c08

Skrevet

JEG har Norges styggeste tær. Basta.

Anonymous poster hash: ea932...36b

Skrevet

Min er misfostra! Vokser ikke utover som en vanlig negl, men oppover som en pyramide!

Skrevet

Min er misfostra! Vokser ikke utover som en vanlig negl, men oppover som en pyramide!

Sånn er min og! Den er spiss, og halv!

Anonymous poster hash: 779e6...a15

Skrevet

Sånn er min og! Den er spiss, og halv! Anonymous poster hash: 779e6...a15

Min også!

Vokser som en klump liksom. Og ellers har jeg ganske pene tær, så det er litt irriterende :P

Anonymous poster hash: 8d23a...d04

Skrevet

Skal vi legge ut bilder begge to? 

Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. 

Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)

Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ

post-42-0-31937600-1406920272_thumb.jpg

post-42-0-28984700-1406920352_thumb.jpg

Skrevet

Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. 

Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)

Må bare legge til at det ikke er et langt svart hår som vokser ut fra siden av lilletåa... Har nok bare tråkket på et kattehår eller noe. haha

Skrevet

JEG har Norges styggeste tær. Basta.Anonymous poster hash: ea932...36b

Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15

Du har litt morsomme lilletær, men synes ikke det er noe å tenke på :) hadde aldri lagt merke til eller tenkt over dette om jeg traff deg uten sko! Er bra å ha noen særegenheter, eller hva?!

Skrevet

Hva har skjedd med den øverste? Nederste er vel normal.

Anonymous poster hash: 74937...b8e

Skrevet

JEG har Norges styggeste tær. Basta.Anonymous poster hash: ea932...36b

Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15

Du har litt morsomme lilletær, men synes ikke det er noe å tenke på :) hadde aldri lagt merke til eller tenkt over dette om jeg traff deg uten sko! Er bra å ha noen særegenheter, eller hva?!

Haha jo. Kanskje det er mitt nye sjekketriks? "Ey, vil du bli med hjem å se på lilletåa mi ;) "

Skrevet

Hva har skjedd med den øverste? Nederste er vel normal.

Anonymous poster hash: 74937...b8e

Er jo det jeg også lurer på.. Den er seriøst bare sånn.. Alltid vært slik!

Skrevet

hahahahaha! Ler så jeg griner!

Jeg trodde ingen andre enn jeg hadde slike lilletågnegler :D  Jeg har den missfoster-tjukk-lilletåa, med en   liten negl som står rett til værs! hoho 

Anonymous poster hash: 6ca18...1f6
Skrevet

Ok, så var neglen din litt rar, men du har jo faktisk tær til lilletær! Mine er bare to rare klumper som peker i helt feil retning. Neglene mine peker ikke oppover, som andres, de peker utover. Heldigvis er lilletærne såpass korte at når jeg går i sandaler er det ofte at lilletåa ikke syns i det hele tatt, har ingen sandaler som ikke skjuler lilletåa, faktisk.

Anonymous poster hash: ab8a5...a44

Skrevet

Legg ut bilder dere andre også da! Har så kjedelige tær selv, og stort behov for underholdning i kveld :)

Skrevet

Jeg har verdens minste negl på lilletåen. Ved første øyekast ser det nesten ikke ut som om jeg har negl i det hele tatt :P

Skrevet

😁

post-836280-194282_thumb.jpg

Skrevet

Mine er også rare! Neglen er ruglete og hard uansett hvor lang den blir. Jaja...

Skrevet

Den var jo kjempefin! 

Skrevet

Gutten min har en sånn lilletå og det er arvelig :o Sikkert ikke, men begynner å lu ru ;)

Samboer, hans far og hans far igjen har akkurat samme lille tå...

Anonymous poster hash: e0d6b...af5

Skrevet

den er jo helt skjev! :cry:

Skrevet

Jeg kan sprike med tærne, på den ene foten.. triks!

Tenker litt fettsuging på lilletå?

Anonymous poster hash: 6ca18...1f6

post-42-466283_thumb.jpg

Skrevet

Ok, så var neglen din litt rar, men du har jo faktisk tær til lilletær! Mine er bare to rare klumper som peker i helt feil retning. Neglene mine peker ikke oppover, som andres, de peker utover. Heldigvis er lilletærne såpass korte at når jeg går i sandaler er det ofte at lilletåa ikke syns i det hele tatt, har ingen sandaler som ikke skjuler lilletåa, faktisk.

Anonymous poster hash: ab8a5...a44

Jeg har jo aldri brydd meg liksom. For det er jo ingen som ser den. Pleier på sommeren å ta neglelakk (her har jeg brukt gellack, og den siste biten der går ikke av!) på huden ved siden av også. De fleste har jo bare en "prikk" til lilletånegl, så ingen som ser nøye etter...  Hvis ikke man møter drømmemannen da, og han viser seg å ha en fot-fetisj, og dumper deg pga lilletåneglen. Herreguuud

Skrevet

Nå innså jeg at jeg faktisk har normale lilletærnegler😂 for dere som har negler som vokser oppover, så kan dere prøve å file ned toppen;) det har jeg gjort i mange år. Lilletåneglen min er like tykk som stortåneglen, så har vært nødt til å file de ned for at de skal se normale ut:p bare pass på så dere ikke filer FOR langt ned, det blir fort vondt!:P

Anonymous poster hash: 257de...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...