Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Det er ingen hemmelighet at mange syns tær er ekle. Så er det denne lilletåneglen da... Den ser jo ofte ganske rar ut.. Jeg husker da Nicholas fra Paradise Hotel viste frem sin, og påstod at han hadde norges styggeste lilletånegl, og jeg tenkte "Oiiiiiidaaa...". For hvis det var norges styggeste, så lurer jeg på hva min er..Det har seg nemlig slik, at mitt venstre sett med tær, kun har 4 1/5 negl! Jeg tok bilde av den istad med zoom, for å se litt nøyere på den, og jeg ble faktisk sjokkert selv. Har aldri brydd meg om min misfoster-tå, for jeg har ingen planer om å la noen komme på nært hold, så er jo ingen som legger merke til den.. Men det fikk meg til å tenke..Er det fler her inne som har misfosternegl på lilletåa? Den er ikke bare halv, men det ser ut som om den lider av et seriøst tilfelle sopp, noe den ikke gjør, for den har jo alltid vært slik. De andre tåneglene mine er relativt normale. Er egentlig ganske fornøyd med tærne mine. Det er nesten så jeg vil legge ved bilder av mine lilletotter, men da er det fare for at flere av dere mister matlyst i flere uker fremover.. Anonymous poster hash: 30945...095
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Har sett mange som har slike mini-lilletånegler som du beskriver. Også som er litt tykke også slik at de nesten ser ut som om de er angrepet av sopp uten at de er det. Det er bare en variant som flere har. Ikke tenk på det Anonymous poster hash: 7b680...316
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Legg ut bilde! Mister garantert ikke matlysten - og om så skulle skje, ville det ikke vært krise, etter en sommer med altfor mye kos.. Anonymous poster hash: e4e1f...c08
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Min er misfostra! Vokser ikke utover som en vanlig negl, men oppover som en pyramide!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Min er misfostra! Vokser ikke utover som en vanlig negl, men oppover som en pyramide! Sånn er min og! Den er spiss, og halv! Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Min er misfostra! Vokser ikke utover som en vanlig negl, men oppover som en pyramide!Sånn er min og! Den er spiss, og halv! Anonymous poster hash: 779e6...a15 Min også! Vokser som en klump liksom. Og ellers har jeg ganske pene tær, så det er litt irriterende Anonymous poster hash: 8d23a...d04
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Må bare legge til at det ikke er et langt svart hår som vokser ut fra siden av lilletåa... Har nok bare tråkket på et kattehår eller noe. haha Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta.Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Du har litt morsomme lilletær, men synes ikke det er noe å tenke på hadde aldri lagt merke til eller tenkt over dette om jeg traff deg uten sko! Er bra å ha noen særegenheter, eller hva?! Anonymous poster hash: e4e1f...c08
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Hva har skjedd med den øverste? Nederste er vel normal. Anonymous poster hash: 74937...b8e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta.Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd)Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Du har litt morsomme lilletær, men synes ikke det er noe å tenke på hadde aldri lagt merke til eller tenkt over dette om jeg traff deg uten sko! Er bra å ha noen særegenheter, eller hva?! Anonymous poster hash: e4e1f...c08 Haha jo. Kanskje det er mitt nye sjekketriks? "Ey, vil du bli med hjem å se på lilletåa mi " Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to?Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Hva har skjedd med den øverste? Nederste er vel normal. Anonymous poster hash: 74937...b8e Er jo det jeg også lurer på.. Den er seriøst bare sånn.. Alltid vært slik! Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 hahahahaha! Ler så jeg griner! Jeg trodde ingen andre enn jeg hadde slike lilletågnegler Jeg har den missfoster-tjukk-lilletåa, med en liten negl som står rett til værs! hoho Anonymous poster hash: 6ca18...1f6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Ok, så var neglen din litt rar, men du har jo faktisk tær til lilletær! Mine er bare to rare klumper som peker i helt feil retning. Neglene mine peker ikke oppover, som andres, de peker utover. Heldigvis er lilletærne såpass korte at når jeg går i sandaler er det ofte at lilletåa ikke syns i det hele tatt, har ingen sandaler som ikke skjuler lilletåa, faktisk. Anonymous poster hash: ab8a5...a44
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Legg ut bilder dere andre også da! Har så kjedelige tær selv, og stort behov for underholdning i kveld Anonymous poster hash: e4e1f...c08
CaptainHindsight Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Jeg har verdens minste negl på lilletåen. Ved første øyekast ser det nesten ikke ut som om jeg har negl i det hele tatt
millemille Skrevet 1. august 2014 #19 Skrevet 1. august 2014 Mine er også rare! Neglen er ruglete og hard uansett hvor lang den blir. Jaja...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #20 Skrevet 1. august 2014 Den var jo kjempefin! Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #21 Skrevet 1. august 2014 Gutten min har en sånn lilletå og det er arvelig Sikkert ikke, men begynner å lu ru Samboer, hans far og hans far igjen har akkurat samme lille tå... Anonymous poster hash: e0d6b...af5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #23 Skrevet 1. august 2014 Jeg kan sprike med tærne, på den ene foten.. triks! Tenker litt fettsuging på lilletå? Anonymous poster hash: 6ca18...1f6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #24 Skrevet 1. august 2014 JEG har Norges styggeste tær. Basta. Anonymous poster hash: ea932...36b Skal vi legge ut bilder begge to? Eller hva med at alle legger ut bilder av misfoster-lilletåa si? Det syns jeg var en god idé.. Og siden jeg startet det hele.... (Nei, jeg tar ikke vare på føttene mine. Se bort ifra tørr hud og stygge neglbånd) Herregud, lilletær (i alle fall mine) ser jo ut som en liten penis. ÆSJ Anonymous poster hash: 779e6...a15 Anonymous poster hash: 779e6...a15 Ok, så var neglen din litt rar, men du har jo faktisk tær til lilletær! Mine er bare to rare klumper som peker i helt feil retning. Neglene mine peker ikke oppover, som andres, de peker utover. Heldigvis er lilletærne såpass korte at når jeg går i sandaler er det ofte at lilletåa ikke syns i det hele tatt, har ingen sandaler som ikke skjuler lilletåa, faktisk. Anonymous poster hash: ab8a5...a44 Jeg har jo aldri brydd meg liksom. For det er jo ingen som ser den. Pleier på sommeren å ta neglelakk (her har jeg brukt gellack, og den siste biten der går ikke av!) på huden ved siden av også. De fleste har jo bare en "prikk" til lilletånegl, så ingen som ser nøye etter... Hvis ikke man møter drømmemannen da, og han viser seg å ha en fot-fetisj, og dumper deg pga lilletåneglen. Herreguuud Anonymous poster hash: 779e6...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #25 Skrevet 1. august 2014 Nå innså jeg at jeg faktisk har normale lilletærnegler😂 for dere som har negler som vokser oppover, så kan dere prøve å file ned toppen;) det har jeg gjort i mange år. Lilletåneglen min er like tykk som stortåneglen, så har vært nødt til å file de ned for at de skal se normale ut:p bare pass på så dere ikke filer FOR langt ned, det blir fort vondt! Anonymous poster hash: 257de...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå