Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Noen skriver at referanse kan oppgis ved forespørsel og noen setter det opp, men blir dette brukt? Evt hvis det blir brukt er det da til folk som har lite erfaring? Noen som vet? Erfaring? Anonymous poster hash: 4aba1...7cf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Det er litt vanskelig å forstå hva du spør om. Det er ganske vanlig å skrive at referanser oppgis på forespørsel, det sier ingenting om erfaring eller noe annet. Anonymous poster hash: cfaeb...c92
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Noen skriver at referanse kan oppgis ved forespørsel og noen setter det opp, men blir dette brukt? Evt hvis det blir brukt er det da til folk som har lite erfaring? Noen som vet? Erfaring? Anonymous poster hash: 4aba1...7cf "Referanser på forespørsel" blir ofte brukt når ein ikkje vil "plage" referansane før det er aktuelt. Det er vanleg å ringe referansar, min erfaring er at det stort sett kunn blir gjort på den eller dei aller heitaste kandidatane til jobben. Anonymous poster hash: 39f9f...b29
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Det er litt vanskelig å forstå hva du spør om. Det er ganske vanlig å skrive at referanser oppgis på forespørsel, det sier ingenting om erfaring eller noe annet. Anonymous poster hash: cfaeb...c92 Ok, takk! Tenkte hvis referanse var ført opp i stede for at det står "referanse oppgis ved forespørsel". Tenkte hvis det kunne være lurt for noen, f.eks unge mennesker, for er ikke alle som har gode referanser. Folk med lite erfaring osv... For da ser arbeidsgiver det tydelig så det ikke skulle være noe tvil. Anonymous poster hash: 4aba1...7cf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Noen skriver at referanse kan oppgis ved forespørsel og noen setter det opp, men blir dette brukt? Evt hvis det blir brukt er det da til folk som har lite erfaring? Noen som vet? Erfaring? Anonymous poster hash: 4aba1...7cf "Referanser på forespørsel" blir ofte brukt når ein ikkje vil "plage" referansane før det er aktuelt. Det er vanleg å ringe referansar, min erfaring er at det stort sett kunn blir gjort på den eller dei aller heitaste kandidatane til jobben. Anonymous poster hash: 39f9f...b29 Ok, takk! Da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Anonymous poster hash: 4aba1...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå