Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Ja, det lurer jeg på! Har planer om å pusse opp skikkelig om ett år eller så (flislegge), men må spare en del først! Så jeg lurer på om jeg kan male badet uten å tilkalles rørlegger? Har dusjkabinett, og det må jo flyttes på, men trenger jeg rørlegger til det? Rundt doen osv tar jeg jo bare og maler inntil, for jeg skal jo pusse opp skikkelig etterhvert uansett...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hva mener du? Du trenger da ikke rørlegger for å male? Dusjkabinett er som regel bare festet til sluker med et lite tynt plasterør. Du kan godt fjerne det uten å ringe rørlegger. Anonymous poster hash: ae640...cbd
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Hahaha, nå følte jeg meg skikkelig teit! Såklart man ikke trenger rørlegger for å flytte på dusjkabinettet Verre med doen! Hohoi, nå tar jeg helga kjenner jeg, men tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Neida, du ekke teit. Man vet jo ikke sånt før man har prøvd. Jeg har prøvd. Funket så greit atte! Lykke til med oppussing! Anonymous poster hash: ae640...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå