Lola2016 Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Var hos legen Idag og den var negativ! Så da er det bare å vente på mensen...
Marie* Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Leste om deg i en annen tråd nå. Det var trist Lykke til videre
Lola2016 Skrevet 1. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2014 Takk:( mensen kom nå... Hadde liksom innstilt meg på april og tenkte at dette blir bra... Men men... Er det lettere å bli gravid rett etter SA?
Fashionista Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Tror det er ganske individuelt om man blir raskt gravid etter SA.. jeg ble det på første forsøk etter SA faktisk. Det hjalp enormt på å takle sorgen over å ha mistet den forrige.
Glupsk Skrevet 6. august 2014 #9 Skrevet 6. august 2014 Takk:( mensen kom nå... Hadde liksom innstilt meg på april og tenkte at dette blir bra... Men men... Er det lettere å bli gravid rett etter SA? De sier det Jeg ble gravid 3 mnd etter MA hvertfall. 2 mnd pause pga blødninger da. Så 5 mnd
Trollkaro Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 har to venner som ble begge gravide igjen i løpet av 1 mnd etter SA. Så kan virke som om kroppen kanskje er mer motagelig, men har ingen fakta, bare erfaring, bak det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå