Gå til innhold

Hvor mange cm er dere rundt magen, dere som er overvektige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg gått ned 20 kilo siden sept 2013, etter at jeg så noen sydenbilder av meg selv

Men ennå er jeg ikke i mål. 20 kilo igjen.

Målte meg rundt magen og er 99 cm!!! Har vært oppi 120 cm. Har typisk eplefasong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel der du VAR, så det komme de året før neste badesesong vet du hva jeg har tenkt å gjøre 😥

Anonymous poster hash: b1726...f81

Skrevet

Huff ikke mye moro dette assa. Men utrolig inspirerende at klærna fra i fjor, er for store i år ☺

Skrevet

Jeg har lagt på ca 100 rundt magen og ca 90 rundt midjen. Nå er jeg gravid og er 118 rundt magen( navlen)

Skrevet

Var vel 123 cm som høygravid men magen gikk aldri inn igjen. Snufs...Deigete dissemage. Folk tror jeg er gravid, siden jeg er smal ellers. Men men innen neste sommer skal målet være nådd☺

Skrevet

På det bredeste rundt magen er jeg 95cm, og jeg har til og med timeglassfigur. Veier 80 kg, så bør gå ned 15-20kg. Gruer meg:p

Anonymous poster hash: 88765...e4c
Skrevet

Jeg er ikke så veldig overvektig med 73 kg og 170 cm, men er vel ca 94 rundt magen. Var det ikke over 80 som var helsefarlig? Innrømmer at jeg gikk litt i kjelleren etter at noen nevnte dette her i forgårs. Alt ekstra her legger seg rett på magen.

Skrevet

60 cm.

Anonymous poster hash: 0df3f...6d0

Skrevet

Jeg er ikke så veldig overvektig med 73 kg og 170 cm, men er vel ca 94 rundt magen. Var det ikke over 80 som var helsefarlig? Innrømmer at jeg gikk litt i kjelleren etter at noen nevnte dette her i forgårs. Alt ekstra her legger seg rett på magen.

Stemmer det.

70 cm er mitt mål.

Anonymous poster hash: 88765...e4c

Skrevet

60 cm.

Anonymous poster hash: 0df3f...6d0

Er du overvektig?

Overskriften spurte de som var overvektige.

Anonymous poster hash: 26685...95f

Skrevet

80 cm på det smaleste punktet, altså midja. Ikke rundt det tykkeste, der er det veldig store individuelle forskjeller grunnet hoftebredde!  Dessuten er 80 cm ikke nødvendigvis farlig uten tilleggssykdom, en opererer med 80 og 88 cm.

Anonymous poster hash: 7f7c4...4e2

Skrevet

Nå er jeg 91cm, mot 97 for 2,5 uker siden :) Nå er det resten av kiloene etter graviditeten som skal av + litt til. Eller litt til er vel å underdrive, målet er å kvitte meg ned 20 kg.

Jeg er sånn sett heldig, og har fettet jevnt fordelt, men det ble sittende igjen mer enn jeg likte etter å ha fått barn.

Er 180 høy, så kommer jeg ned på 75 cm så er jeg veldig fornøyd :P

Skrevet

Så flink du er da ☺Skjønner jeg skal slite ekstra i voksen alder. Med de tre første så blei jeg like tynn igjen etter noen uker.

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt lei av å gå ned i vekt nå... Gikk ned nesten 30 kg før jeg ble gravid, gikk opp 15 kg da, og 10 mnd etter satt fremdeles 9 av de kg som limt fast.

Så når jeg er ferdig med dette prosjektet vil jeg i løpet av de siste 3-3,5 årene ha gått ned nesten 50 kg. Bare det i seg selv er skremmende å tenke på.

Og jeg kan garantere at de aldri skal på igjen!!!

Men du har jo vært flink hittil du også, 20 kg hittil er jo kjempebra! Og ja, det er noe med alderen, når man snart bikker 40 er det vanskeligere å bli kvitt disse fordømte kg... :(

Skrevet

Rundt magen, som det tykkeste eller rundt midjen, som det smaleste? Jeg er på vei nedover nå og er faktisk nede i 80 på det smaleste :D

Skrevet

Hvor måler dere?

Du skal måle ca 1 cm over navlen.

Anonymous poster hash: 904a5...d9b

Skrevet

Har ikke målbånd. Men Kelly, hvilken "oppskrift" har du fulgt for å gå ned? Jeg trenger inspirasjon her ;)

Skrevet

Begynte så smått med lavkarbo i fjor. Spiste meget begrenset av raske karbo som pasta, ris, poteter. Kjøpte søtpotet i stedet. Mye salat til middagen, grove knekkebrød, omeletter, MEN når det var / er helg, så er det helg. Da spiser jeg smågodteri, potetgull ( dog en neve for å få saltsmaken), grønnsakker & dip, og begynte å trene.

Hadde alltid en unnskyldning får å slippe å trene, men printet ut et bilde av selv i bikini og hang det på kjøleskapet :D

Sliter med ustabilt lavt stoffskifte og har gått over til andre tabletter som kan ha hjulpet meg i ferden på lettere vekt.

Nå spiser jeg vanlig mat igjen forresten, men små porsjoner. Eller har maten på små asjetter. Lite men ofte :)

Middagen i dag feks, blir sunne pannekaker. ER fy her inne, men er det jeg har lyst. Inneholder havregryn, sammalt hvete og kli.I stedet for å spise 4 stykk, så blir en meget mett av 2 :)

Skrevet

Takk for svar!

Lavkarbo er det som fungerer best for meg og. Har pcos.

Må bare ta meg sammen og komme i gang igjen!

Skrevet

Jeg er 163 høy og veier 63 kg. Jeg er 93 hm rundt det tykkeste på magen. Den henger over buksen og jeg er like tykk rundt magen som puppene. Skikkelig eplefasong med andre ord :-!

Anonymous poster hash: ee1d8...29f

Skrevet

Jeg er 163 høy og veier 63 kg. Jeg er 93 hm rundt det tykkeste på magen. Den henger over buksen og jeg er like tykk rundt magen som puppene. Skikkelig eplefasong med andre ord :-!

Anonymous poster hash: ee1d8...29f

Oii.... det var mye til å veie så lite :( Tatt keisersnitt kanskje? Har fire stykken bak meg og håper jeg kommer meg ned i BMI 24 feks og skal få vekk henget. Usj!

Skrevet

skal man måle over navlen? så "bra" for meg.. har alltid målt over hofter etc. h or det er 100cm.. men ble bare 79 over navel. men da bør jeg kanskje holde meg der og da;-)

Anonymous poster hash: 45843...75f

Skrevet

75 cm rundt midjen.

Er 158 cm høy og 68 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...