Gå til innhold

Dere som har hytte: Hvor lang tid bruker dere hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker dere på å komme hjemmefra og til hytta? Hvor ofte bruker dere hytta? Hva er passe tid å bruke på veien, synes DU!

Anonymous poster hash: b6c5f...c25

Fortsetter under...

Skrevet

2,5- 3 timer. Før hadde vi en halvtime. Noe midt mellom de to hadde vært perfekt. 2,5- 3 timer er for langt for å reise opp en helg etter jobb på fredag syns jeg. Derfor bruker jeg hytta mest i ferier. Det siste halvåret har jeg vært der vinterferie, påskeferie og noen dager i sommerferien.

Gjest Julia1984
Skrevet

1.5 timer. Dette er et sommer landsted på Tjøme. Synes 1.5 times kjøring er akkurat passe

Skrevet

En dag eller to :-P Tog/bil, fly, taxi, båt, bil.

Anonymous poster hash: f4cc4...9de

Skrevet

Nesten 3 timer. Bruker hytta i ferier og langhelger vår, sommer og høst. Har fleksibel arb.tid og tar ofte fri fredager for p reise torsdag ettermiddag..

Anonymous poster hash: 293e6...1ec

Annonse

Skrevet

Hytten på fjellet tar 3-4 timer, kommer ann på om vi tar tog eller bil. Bruker det vinterferien, påsken, og helger innimellom.

Hytten ved sjøen tar 8 timer med bil, så den brukes bare om sommeren, er der da 3-4 uker i strekk. Er riktignok en familiehytte, så er der noen i pinsen og

Anonymous poster hash: 58369...59d

Skrevet

Hvor mange uker ferie har du pr. år?

Anonymous poster hash: f54de...43b

Skrevet

2,5 time. Inkludert ferge. Brukes alle ledige helger, 4 uker hver sommer samt påske eller høstferien med mindre jeg jobber.

Skrevet

En liten time. Bruker den egentlig sjeldent, fordi det alltid er varmere hjemme. Vi bor på heia og hytta ligger ved sjøen.

Synes det er passe lang reisevei

Anonymous poster hash: b64e7...3a2

Skrevet

Vår egen hytte er 1time og 15 min unna i bil og det er helt perfekt! Drar opp hver helg i vinterhalvåret rett etter jobb på fredag og drar hjem søndag kveld. (Gjerne med barna i pysj slik at de kan hoppe rett i seng)

Foreldrene mine sin hytte er 2,5 time unna med bil/ferje. Blir litt mer styr å dra der og merker godt den ekstra timen. Er det 5-6 helger og sommerferien.

Perfekt når det tar under to timer, da kan man nesten pendle. :-)

Anonymous poster hash: ba3be...99f

Skrevet

20 minutter, helt herlig!

Anonymous poster hash: b1b1d...bd4

Skrevet

20 minutter :) Er der innimellom, men i år så bytter vi kledning, vinduer, tak og drenerer. Er et hus fra 1920 ca.

Annonse

Skrevet

Ca 45 min. Bruker hytta mye vår, sommer og høst. Litt om vinteren hvis det ikke er over 20 kalde ute.

Skrevet

HI her.

Vi har hytte en halvtimes tid hjemmefra, og for oss er det perfekt. Vi, alle eller noen av oss, er veldig ofte på hytta, det er sjelden det går 14 dager mellom hver gang vi er innom. Hytta ligger i et av Norges største hytteområder, og vi bor i en liten by og synes det er deilig å komme oss så raskt til fjells. Hytta er ikke så stor, men har alle bekvemmeligheter, så vi kan "bo" like bra på hytta som hjemme.

Anonymous poster hash: b6c5f...c25

Skrevet

3timer

Bruker den hver helg (er 4helger vi ikke var på hytta i fjor)

Er der også det som er av ferier, sommer og vinter (om vi ikke reiser andre stedet)

Elsker å være på hytta <3 men det er helt i ytterste kant av reisetidsskalaen, men roa og kosen vi får på hytta veier opp for reisetiden.

Anonymous poster hash: 5a8f0...f51

Skrevet

8 minutter, og så 3 minutter å gå inn til hytta. Helt perfekt. Reiser opp med en gang det meldes sol 😄 Skikkelig hytte-hytte, trehvitt, robåt uten påhengsmotor, solcelle, utedo og ikke innlagt vann. Hyttevannet er jo rett på utsiden av verandaen 😄 Koseligste plass på jord!

Skrevet

3 timer med båt. Blir lite brukt, pga jeg blir så båtsyk, og reiser ikke da frivillig ut i havet når det blåser .

Anonymous poster hash: 79b0a...5d8

Skrevet

10 til 12 timer kommer ann på hvor mange stopp og trafikken oppover Gudbrandsdalen. Bor på Østlandet og har hytte på Møre kysten ( eller rettere sagt svigerfar, men vi kan bruke den så mye vi kan) ca en uke i året!

Anonymous poster hash: 42dc7...d7f

Skrevet

2 timers kjøring + 20 min. med båt eller 40/50min. på ski

Anonymous poster hash: 6d349...4d3

Skrevet

I underkant av to timer. Bor i Oslo, har hytte i Stavern. Elsker hytta!!

Drar som regel hver helg fra påske til september + sommerferien.

Anonymous poster hash: acb8e...be5

Skrevet

20minutter. Vi kan være der når vi jobber også, litt lengre vei til jobb men overlever det igrunn.

Vi har ikke vært der så mye de siste åra. Mye som skjer, så helgene der ikke ungene skal noe syns vi det er deilig å være hjemme. På hytta er det som oftes endel andre, så blir ikke helt ro som vi ønsker alltid.

Men det blir nok mer etterhvert som ungene ikke driver med så mye som de gjør nå (jeg håper hvertfall)

Anonymous poster hash: 20905...633

Skrevet

Ca en time og kanskje 10-15 minutter. Så må vi gå et stykke, 2-3 km. På vinteren kjører vi snøscooter fra parkeringsplassen nedi bygda, ca en halv mil. Hytta ligger langt fra allfarvei, og det er ingen andre som har hytte der, langt inni skogen. Helt perfekt <3

Anonymous poster hash: f5372...7b0
Skrevet

1 time og 45 min. Litt i overkant for å bruke den hver helg, men det funker :) Er der så ofte jeg kan, men dessverre så er arbeidssituasjonen slik at det ikke blir så ofte jeg vil for tiden. Håper det blir bedre etterhvert da :) Har vært der mye i sommer :) Ligger ved sjøen så er perfekt når det har vært så varmt! :D

Anonymous poster hash: 47f09...99d

Skrevet

1,5 time. Akkurat passe :)

Anonymous poster hash: f5daf...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...