Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 For å gå ned mye i vekt - kan det ha noe for seg å spise lchf (blir mett av lchf) med telling av kalorier og tillegg ta xenical for å ikke ta opp alt fettet? Lurer rett og slett på om man da får effekten av lchf ved å bli mett samtidig som man tar opp færre kalorier? Anonymous poster hash: 1217b...ea5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Da vil du deg selv vondt Anonymous poster hash: 3f7ee...927
Modesty Blaise. Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Det høres ut som en idiotisk ide. Hvis du kutter ut karbohydrater så er det faktisk fett som er drivstoffet for kroppen din. Da er det jo rett og slett fryktelig dumt å ta vekk den tingen kroppen din trenger for å fungere...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Da vil du deg selv vondt Anonymous poster hash: 3f7ee...927 He he - det vil jeg jo ikke men jeg er nyskjerrig. Hvorfor mener du det - har du prøvd xenical? Er det pga diaré/smerter? Anonymous poster hash: 1217b...ea5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Det høres ut som en idiotisk ide. Hvis du kutter ut karbohydrater så er det faktisk fett som er drivstoffet for kroppen din. Da er det jo rett og slett fryktelig dumt å ta vekk den tingen kroppen din trenger for å fungere... Det er jeg klar over... Men som et regnestykke - ved inntak av lchf på 500kcal enn det kroppen forbrenner vil man være god og mett og gå ned i vekt. Ved å booste dette enda mer ved å ikke la kroppen nyttiggjøre alt fettet vil man jo i mitt hode gå enda mer ned... Bare for å si det - jeg spiser lchf og har ikke før virrer piller før jeg begynte å lure etter tråden her inne, så dette er ikke noe jeg seriøst har vurdert. Lurer bare.... Anonymous poster hash: 1217b...ea5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Det høres ut som en idiotisk ide. Hvis du kutter ut karbohydrater så er det faktisk fett som er drivstoffet for kroppen din. Da er det jo rett og slett fryktelig dumt å ta vekk den tingen kroppen din trenger for å fungere... Det er jeg klar over... Men som et regnestykke - ved inntak av lchf på 500kcal enn det kroppen forbrenner vil man være god og mett og gå ned i vekt. Ved å booste dette enda mer ved å ikke la kroppen nyttiggjøre alt fettet vil man jo i mitt hode gå enda mer ned... Bare for å si det - jeg spiser lchf og har ikke før virrer piller før jeg begynte å lure etter tråden her inne, så dette er ikke noe jeg seriøst har vurdert. Lurer bare.... Anonymous poster hash: 1217b...ea5 Virrer = vurdert Anonymous poster hash: 1217b...ea5
Modesty Blaise. Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Men du kan jo enkelt spise deg god og mett på lavkarbo og ligge på 16-1700 kcal om dagen. Hvis du legger inn litt bevegelse hver dag, f.eks med å gå 40-50 min så er du jo godt i underskudd på kcal. Da er det vel lurere å la kroppen ordne opp selv, og få det den trenger isteden for å proppe deg full av piller?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Men du kan jo enkelt spise deg god og mett på lavkarbo og ligge på 16-1700 kcal om dagen. Hvis du legger inn litt bevegelse hver dag, f.eks med å gå 40-50 min så er du jo godt i underskudd på kcal. Da er det vel lurere å la kroppen ordne opp selv, og få det den trenger isteden for å proppe deg full av piller? Ikke uenig på lchf så kan jeg fint ligge under så mange kcal også, men det var altså ikke et spørsmål om hva annet man kan gjøre, men om det vil kunne ha noe for seg.... Som en "quick start" eller booster i en periode for å holde motivasjonen. Det er selvsagt uansett ikke en varig løsning det er det bare kostholdsendring som er. Anonymous poster hash: 1217b...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå