Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hva syns dere om det? Evnt bilder? Snakk om ferdig malte panelplater så føler det blir litt smør på flesk å male de igjen. Anonymous poster hash: a4a78...f83
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Hva lurer du egentlig på ? Bomull gir hvite vegger. Anonymous poster hash: 7357c...f0a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Jeg synes Bomull er altfor gul, men smak og behag.. Anonymous poster hash: be75f...52f
hysterika Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Den kan virke kald, det kommer an på lyset. Det kan også virke gul, og av og til litt grønnlig (!). Jeg valgte fargen silke. Er veldig fornøyd med resultatet. Endret 30. juli 2014 av hysterika
Håpet ble virkelighet! Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Vi har malt gammel panel med fargen bomull i vår stue og er veldig fornøyd! Ser ikke gul ut hos oss..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Jeg ville ikke valgt den fargen. Også ferdig malt listeverk, takplater, takpanel, dører osv har fargen bomull. Dermed vil du ikke få noen kontrast mellom vegger, tak, dører og vinduer etc. Vi har brukt umalte plater og malt selv. Vi har brukt fargen hvit pepper i stue og ascott (grå) i gang. Anonymous poster hash: bc595...18b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Vi har bomull i tak og på lister. Sommersne på veggene. Anonymous poster hash: 0824b...558
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Jeg ville ikke valgt den fargen. Også ferdig malt listeverk, takplater, takpanel, dører osv har fargen bomull. Dermed vil du ikke få noen kontrast mellom vegger, tak, dører og vinduer etc. Vi har brukt umalte plater og malt selv. Vi har brukt fargen hvit pepper i stue og ascott (grå) i gang. Anonymous poster hash: bc595...18b Nettopp derfor har vi bomull på alle vegger i hele huset, fordi jeg vil ikke ha noen kontraster til lister, vinduskarmer, tak og dører. Alt har samme farge, enkelt, rent og delikat. Elsker bomull Anonymous poster hash: 83789...6f9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Jeg ville ikke valgt den fargen. Også ferdig malt listeverk, takplater, takpanel, dører osv har fargen bomull. Dermed vil du ikke få noen kontrast mellom vegger, tak, dører og vinduer etc. Vi har brukt umalte plater og malt selv. Vi har brukt fargen hvit pepper i stue og ascott (grå) i gang. Anonymous poster hash: bc595...18b Nettopp derfor har vi bomull på alle vegger i hele huset, fordi jeg vil ikke ha noen kontraster til lister, vinduskarmer, tak og dører. Alt har samme farge, enkelt, rent og delikat. Elsker bomull Anonymous poster hash: 83789...6f9 Gjesp, så kjedelig.... Anonymous poster hash: 3d4fb...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå