Gå til innhold

Mensmurringer 6 DPO?

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg har i går og i dag hatt veldige mensmurringer nederst i magen. Jeg hadde det på akkurat samme måte sist jeg var gravid, men husker ikke om jeg da merket det så tidlig... For 6 DPO er veldig tidlig! Noen med samme erfaring?

Anonymous poster hash: 18ae1...005

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158123-mensmurringer-6-dpo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det er like vanlig ved mens som ved en graviditet tror jeg. Tror ikke det er noe sikkert tegn på hverken det ene eller det andre.

Forrige syklus hadde jeg murringer fra 2 dpo. Denne syklusen har jeg ikke hatt murringer i det hele tatt, 11 dpo.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d2b91...af1

Jeg har også murringer både før EL, under EL og mellom EL og mens. Ikke hele syklusen gjennom, men noen ganger før, andre ganger etter. Noen ganger ingenting og andre ganger mer. Og som du sier: 6 dpo er veldig tidlig! Det kan være mye forskjellig, så du må nesten prøve å være tålmodig en ukes tid til, så vil jeg tro du etterhvert kan få et svar om du faktisk er gravid eller ikke. Håper uka som kommer går fort :)

TS her! :)

Takk for svar jenter. Det som er så rart er at jeg aldri har hatt slike murringer hverken ved EL eller ved TR før. Kun ordentlige menstruasjonssmerter etter at TR har dukket opp.

Det er nok som dere sier alt for tidlig å anta noe, lurte bare på om noen hadde opplevd slike murringer så tidlig for så å teste positivt når tid for testing kom. :)

Anonymous poster hash: 18ae1...005

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...