Gå til innhold

Negativ test, pp. Nr. 24.....

Anbefalte innlegg

Jeg sliter! Jeg syns dette er fryktelig tungt!

Men jeg sliter også fordi jeg ikke har det noe bra på jobb. Så jeg tenkte å si opp i en eventuell permisjon. Men det har jo tatt mye lengre tid enn vi tenkte. Jeg har vondt i magen og et trykk i brystet hver dag på jobb. Det kan jo ikke akkurat hjelpe prøvingen..

Det blir nok prøverør, skal sende søknad snart. Enda nye 8 mnd. å vente. Men det er forsåvidt greit.

Jeg prøver å finne ny jobb. Men jeg er så usikker pga. dette med prøvingen. Tenk om det klaffer fort da. Kjipt å starte ny jobb med fravær pga. prøverør også.

Føler at jeg må utsette prøvingen om jeg finner ny jobb. Eller hadde det vært akseptert om jeg hadde vært i en ny jobb i 6 mnd. Vet jeg ikke skal tenke på det for mye, de har jo ikke noe med det. Men samtidig... Man skal jo være der å ha en god tone.

Men der jeg er nå kan jeg ikke være mye lengere!

Hva gjør jeg... Fortvila! :( Føler jeg er i en ond sirkel her..

Anonymous poster hash: f0a07...620

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144158065-negativ-test-pp-nr-24/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn deg en ny jobb med en gang! Kropp og sjel henger sammen, kanskje du ikke blir gravid fordi du ikke har det bra?

Hvis du blir gravid fort forklarer du bare på jobben at dere har forsøkt i lang tid og at det tilfeldigvis klaffet nå. Og de vet nok at kvinner på din alder gjerne får barn. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 16ea7...dfc

Tusen takk for svar!

Ja du har rett, men jeg hadde syns det hadde vært fryktelig ubehagelig. Jeg jobber i små bedrifter og gjerne sammen med sjefen hver dag. Er bare så ubehagelig om det blir dårlig stemning. Jeg har sett selv hvordan enkelte reagerer.

Men du har helt rett. De kan jo faktisk ikke si noe på det. Jeg kan ikke la jobben styre familieplanleggingen heller.

Takk igjen for at du tok deg tid til og svare :)

Anonymous poster hash: f0a07...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...