Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Babyen min har den siste mnd begynt å lage "presselyder" veldig ofte. Jeg skriver "presselyder" i mangel på et bedre ord. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dem, men det er liksom som slike lyder man ville ha laget når man satt på toalettet, om man skulle lage noen lyder. Jeg er usikker hvorfor babyen lager disse lydene. Noen med forslag? Baby virker ikke forstoppet, for hun har avføring flere ganger om dagen. Bæsjen har imidlertid blir mer hard nå som hun får fast føde. Kanskje det er der at hun må jobbe mer for å få ut bæsjen? Ellers har jeg lurt på om hun bare har gjort dette til klagelyden sin. Anonymous poster hash: 2b03f...c20
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Hva gjør hun med bena og alder? Tar hun opp bena kan det være magen men strekker hun bena kan det være at hun strekker seg. Min hadde en periode fra ca 1-2 mnd hvor han strakk bena så langt han kunne og stønnet som om han bæsjet, bæsjet aldri da. Gjordet det mest på natta i senga og ellers når han lå helt flat. Anonymous poster hash: 9dd0e...dda
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Hun er seks mnd. Gjør ikke noe med bena. HI Anonymous poster hash: b08cd...090
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Min lager presselyder dagen lang. Han har magetrøbbel. Mye luft, treg avføring. Anonymous poster hash: 97175...433
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Hun er seks mnd. Gjør ikke noe med bena. HI Anonymous poster hash: b08cd...090 Siden hun er såpass gammel så kanskje det er en klagelyd om hun er misfornøyd da eller magen. De lager mye rare lyder på den tia. Min presser ennå og blir rød i ansiktet når han bæsjer, er 10 mnd. Anonymous poster hash: 9dd0e...dda
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Er det på en måte en stønnelyd når hun puster ut? I så fall ville jeg ha fått henne sjekket av lege. Frøkna mi gjorde det og det viste seg å være astma. Anonymous poster hash: 4ca6b...c02
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Min gjorde også dette, men var mindre enn din. Han hadde for dårlig O2-metning. Anonymous poster hash: 18cd0...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå