Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Våkna opp to ganger i natt og var kjempe kvalm men kvalmen ble mindre etter ca ett min og jeg sov videre. Har vært uggen i hele dag, sikkert noe jeg har spist. Men en ting jeg aldri har opplevd før var at når jeg var mest kvalm så ble munnen helt full av vann, så jeg måtte svelge og to sek etterpå var munnen full av vann igjen og jeg måtte svelge, el dvs spytt selvfølgelig. Spydde ikke. Vet at man får økt spyttproduksjon når man er kvalm men dette var ekstremt syns jeg. Noen som har opplevd det? Var det fordi jeg lå flatt? Anonymous poster hash: 12fc2...a04
LivetErEnLek Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Når jeg har omgangsyken får jeg det sånn rett før jeg skal kaste opp. Ganske vanlig tror jeg.
Nettie+jentungen Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 (endret) I området her går omgangsyken nå... Endret 29. juli 2014 av Nettie+jentungen
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Tror det er ganske vanlig ja. Jeg bor på sørlandet og her går det også omgangssyken nå, flere av kompisene til sønnen min som er syke om dagen. De startet opp igjen fotballtrening denne uken, men mye sykefravær... Anonymous poster hash: 9f2f5...f69
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Bare hatt omgangssyken en gang som voksen men hadde ikke sånt spytt da. Bor i nord og ikke hørt at det er omgangssyken her nå og jeg har ikke det Ikke løs mage og ikke spydd. Bare vært uggen i dag, ikke veldig kvalm. HI Anonymous poster hash: 12fc2...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå