Gå til innhold

Flere som ikke er fornøyde med emmaljunga vogn her?

Anbefalte innlegg

Vi arvet en emmaljunga mondial duo vogn til vårt første barn.

Den var pent brukt og jeg tenkte det var kjekt å spare de pengene på vogn. Hadde også snakket med mange som skrøt veldig av vognen.

Men jeg er ikke fornøyd med den, ihvertfall ikke sportsdelen. Lille her er straks 8 mnd og vi har byttet ut bagdelen for en liten stund siden. Hun ville opp for å se og nektet å ligge i bagdelen etter 6 mnd.

Problemet et at hun siger ned i vognen uansett hvordan vi har ryggen, selene sitter jo alt for høyt og solskjermingen er jo helt elendig. Vi har festet på en ekstra vognparaply for å få nok skygge så det er jo forsåvidt greit.

Vognen er i kremfarget skinn og blir fryktelig klam.

Nei, ikke skjønner jeg hva folk skryter så av når det gjelder disse vognene. Er det noe jeg gjør helt feil når jeg bruker denne vognen?

Vi har en babyjogger city mini gt, og er mye mer fornøyd med denne. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker den på lange trillleturer er at den ikke er vendt mot meg. Tenker at det er greit at baby sitter mot meg, da kan vi snakke om det vi ser og hun ser meg.

Fortsetter under...

Jeg var ikke så fornøyd med min emmaljunga. Syns de er utrolig store og klumpete, tar enormt med plass i bilen og jeg dunka borti alt som var i butikker, i tillegg var den ganske tung syns jeg.

Jeg byttet til en mountain buggy. Tok mye mindre plass, luftigere om sommeren, enklere å legge sammen, mange flere justeringer på rygg osv, svingbare hjul.

Det eneste jeg likte med emmaljunga var at den var bedre å trille i ulendt terreng.

Den jeg har nå er absolutt best på asfalt.

Anonymous poster hash: 5b834...b13

Det er forskjell på Emmaljunga og Emmaljunga!;)

Vi har Viking, og er SÅ fornøyd! Digger sportsdelen!!! Får ha henne vendt mot meg, og hun sitter veldig bra. Ingen siging der:)

Anonymous poster hash: 1b91f...bbb

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...