Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Har jeg rykket fra plass 7 til3 på venteliste ... Er håpet ute da, eller kan man fortsatt komme videre ? Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Dumme autocorrect !!!! SUPPLERINGSOPPTAKET..... Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Du kan fortsatt komme inn I 2011 sto jeg på venteliste nr.16. Falt ned til nummer 6. etter suppleringsopptaket. Jeg takket ja til samme studie ved en annen høgskole og 4 dager etter skolestart fikk jeg beskjed om at jeg var kommet inn på førstevalget. Neste opptak er 4.august, tror jeg, så du har fortsatt mulighet så lenge de etterfyller helt frem til skolestart og litt til. Anonymous poster hash: c34f6...fa7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Takk for svar ! Da får jeg bare sitte og håpe !!!:/ 4 plasser ned er jo bedre enn ingen Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Det er fort gjort at 3 stk ikke møter opp i løpet av de første dagene (og da mister man studieplassen sin) Lykke til! Anonymous poster hash: 95363...d86
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Takk! All info er god info for det er helt fremmed for meg ! Ok så plutselig etter skolestart , hvis noen ikke kommer første skoledag.... Så mister de plassen ? Blir man da kontaktet av skolen eller hva ? Gruer meg så sykt om jeg kommer inn ( en sosial angst jeg prøver å knekke )..... Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Hvor??? høyskole?? =) Ja på høyskole ja ! første gang jeg har søkt og syntes det er litt skummelt !! Håper så inderlig jeg kommer inn og HVIS jeg gjør det så gruer keg meg helt vilt til å stille opp, gå i gangene, lete meg frem... Og verst av alt. Se alle fremmede ... Ja , det er grusomt skummelt . Det er kun i starten, men fy jeg vil spy. Men først av alt krysse fingrene for at 3 andre hopper av ... Og helst snart .. Er det slik at den 5 august når de begynner med etterfyllingsopptakene osv, at man da kan se nye oppdateringer på samordna opptak? At det er fra da man må følge med, eller kan det endre seg før den tid ? Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
nasse nøffen Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Hvor??? høyskole?? =) Ja på høyskole ja ! første gang jeg har søkt og syntes det er litt skummelt !! Håper så inderlig jeg kommer inn og HVIS jeg gjør det så gruer keg meg helt vilt til å stille opp, gå i gangene, lete meg frem... Og verst av alt. Se alle fremmede ... Ja , det er grusomt skummelt . Det er kun i starten, men fy jeg vil spy. Men først av alt krysse fingrene for at 3 andre hopper av ... Og helst snart .. Er det slik at den 5 august når de begynner med etterfyllingsopptakene osv, at man da kan se nye oppdateringer på samordna opptak? At det er fra da man må følge med, eller kan det endre seg før den tid ? Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9 Du kommer inn du, det er jeg HELT sikker på... I min klasse sluttet sikkert 15 stk iløpet av første del. Men vær aktiv. Møt opp første dagen. Det er veldig viktig
nasse nøffen Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Hvor??? høyskole?? =) Ja på høyskole ja ! første gang jeg har søkt og syntes det er litt skummelt !! Håper så inderlig jeg kommer inn og HVIS jeg gjør det så gruer keg meg helt vilt til å stille opp, gå i gangene, lete meg frem... Og verst av alt. Se alle fremmede ... Ja , det er grusomt skummelt . Det er kun i starten, men fy jeg vil spy. Men først av alt krysse fingrene for at 3 andre hopper av ... Og helst snart .. Er det slik at den 5 august når de begynner med etterfyllingsopptakene osv, at man da kan se nye oppdateringer på samordna opptak? At det er fra da man må følge med, eller kan det endre seg før den tid ? Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9 Du kommer inn du, det er jeg HELT sikker på... I min klasse sluttet sikkert 15 stk iløpet av første del. Men vær aktiv. Møt opp første dagen. Det er veldig viktig usikker på det ang samordna opptak
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Hvilket studie gjelder det? Store klasser? Er det en klasse på 100 så er jo sjansen veldig stor. Er det en klasse på 10 så er jo selvfølgelig mulighetene like store. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 45662...1d0
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Det er 40 plasser . Skal jeg møte opp på første skoledag uten å ha fått plass?!? Fortell meg mer om dette for DET visste jeg ikke!! Do tell Gøy å høre du tror jeg kommer inn! Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
nasse nøffen Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Det er 40 plasser . Skal jeg møte opp på første skoledag uten å ha fått plass?!? Fortell meg mer om dette for DET visste jeg ikke!! Do tell Gøy å høre du tror jeg kommer inn! Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9 Ja gjør det. Når du står på venteliste som nr 3, møter du opp allikevel. De som ikke møter til registrering mister plassen sin. Skal du gå i Fredrikstad? Det faller alltid av studenter, så at de tar deg inn uansett er ingen umulighet, Men du må vise din interesse. Hvilken linje er det?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Du kan ringe høyskolen og høre? Har selv hørt om folk som møter opp, men det er ved større steder, type 200 studieplasser ... Anonymous poster hash: 95363...d86
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 Dette er i Bø. 1,5 time unna nesten.hvis jeg ringer de, hva skal jeg si da? Fikk litt hetta hehe Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #16 Skrevet 30. juli 2014 Jeg var nr. 1 på venteliste (18 plasser). Kjente ei som kom inn, og hun informerte meg om at to personer ikke møtte. Jeg kastet meg på tlf og spurte om å få en av de ledige plassene. Dengang ei. Surt. Anonymous poster hash: e65d9...7fc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #17 Skrevet 30. juli 2014 Jeg var nr. 1 på venteliste (18 plasser). Kjente ei som kom inn, og hun informerte meg om at to personer ikke møtte. Jeg kastet meg på tlf og spurte om å få en av de ledige plassene. Dengang ei. Surt. Anonymous poster hash: e65d9...7fc Hvorfor kom su ikke inn når du var på plass 1?! Anonymous poster hash: 1ab5b...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå