Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Vi har album isteden, dette for at vi har en ren stil å liker å ha fin Knut på veggene. Nå har venninna mi tenkt å gi oss et stort bilde av datteren sin som vi kan henge på veggen... Noe jeg ikke ønsker meg. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 9abd8...42d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Fin KUNST skulle det stå..... Anonymous poster hash: 9abd8...42d
☆☆☆ Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 No har vi ikkje nokon fin Knut, men ikkje ungane heller. Med skam å melde, har ikkje rota meg til å henge opp. Kjøpt rammer og allting..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Heng bildet på et av barna rom kanskje? Eller et sted der det ikke er så synlig Anonymous poster hash: cbabb...994
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har bilder av mine barn på veggene. Resten av bildene jeg får går i album Anonymous poster hash: b63c3...dc1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Jeg synes det er spesielt å få bilder av venninnens barn, jeg da. Særlig et stort bilde som skal henge på vegg. Sært. Jeg ville sagt ifra om at dere vil ha det stilrent, at det ikke er noe personlig osv., men det er sånn dere liker det hjemme hos dere. Men her hjemme har vi alskens med bilder. Noe naturbilder vi har tatt fra Nord-Norge, bilder av barna, og det første maleriet barna har laget, et stort bilde. Angrer på at vi ikke brukte ordentlig lerret. Det skal vi gjøre neste gang. Vi har ellers noe annet også, som er kjøpt. Anonymous poster hash: fc6df...60a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Hvis venninnen din har vært hjemme hos deg er det jo ekstra merkelig å gi bildet til veggen deres? Hun vet vel at dere ikke har en bildevegg? Eneste som har fått sånne av oss er besteforeldre som elsker barnebilder. Vi har forøvrig ikke bilder av våre på veggene heller, men det skyldes slapphet. Anonymous poster hash: e51a0...4a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Ja, det er merkelig, å gi vekk Store bilder av barna sine til venninner. En annen ting er hvis det er familie, men hvis det ikke er det engang, blir det bare rart. Nå har jeg ikke bilder av noen av barna eller oss for den saks skyld på veggene heller da. Anonymous poster hash: 9e63c...075
Serepta Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Har et bilde av hver av dem hengende i spisestuekroken. Ellers har vi ikke noe på veggene faktisk.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Takk for svar. Hun er her flere ganger i uken å vet godt at vi ikke har barnebilder på veggene. Det finnes ikke en plasse det ville ha passet inn hos oss. Huff gruver meg til jeg får det bildet, hun forventer nok at jeg henger det opp, å det kommer jeg ikke til å gjøre. Hi. Anonymous poster hash: 9abd8...42d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Vi har ikke bilder av barna på veggen, men mange bilder de har tegnet eller malt. Desuten har vi noen bilder stående i bokhyller ol. Å gi bort store bilder av andres unger er en uting uansett om det dreier seg om venner eller familie. Anonymous poster hash: c2c8b...089
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Henger aldri opp bilder av andre barn. Blir folk sure for det så viser de det ikke til meg. Jeg hadde driti i det uansett. Anonymous poster hash: 35c0e...56d
Hot Midget ! Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Har bilder av MINE barn på veggen. Hadde takket nei til ett stort bilde av venninners barn. Herregud
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Hva får denne venninnen til å tro at dere vil henge opp et bilde av hennes barn, når dere ikke har hengt opp bilder av deres egne? Hun må mangle noe i topplokket. Anonymous poster hash: d544e...8b9
Mamma4livet Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Det er spesielt å gi bort et innrammet bilde av sitt barn til en venninne. Kan det faktisk være at hun er så sær at hun har lagt merke til at dere ikke har bilder hengende oppe og at hun ved å gi et bilde oppmuntrer deg til å henge opp personlige bilder av deres barn også? Uansett så er det spesielt. Jeg hadde tatt i mot med et smil, men ikke følt meg forpliktet til å henge bildet opp. Etterlyser hun bildet i etterkant så vær helt ærlig på at dere ikke liker å henge opp bilder, men heller har de i album. Personlig så synes jeg det er hyggelig å henge opp bilder, selv om vi har et stilrent hjem. Vi har et par vegger som er brukt til dette formålet, bla i trappeoppgangen. Her har jeg valgt like rammer og har hengt disse opp på en ryddig måte.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Selvfølgelig, har en vegg i gangen med familiebilder og en fin ramme i spsietua med masse småbilder. Et hjem uten familibeilder virker upersonlig spør du meg. Heng det på rommet hennes da vel. Anonymous poster hash: a0efb...0b7
me_87 Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har masse lerretbilder av sønnen min på veggene men har også kunst.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 vi har bilde lister med antikke rammer stående, vintage film plakater, familie bilder, natur bilder, kunst, bilder av hundene osv henger i stua gangen soverom... tegninger av hundene vi har fått av nabo jenta på 4 har jeg hengt opp på kjøkknet, syntes de er kjempe søte! elsker å ha alle bildene rundt meg, de fleste i familien min er døde så det er hyggelig å se bildene av dem, valpe bildene til hundene er noe av det søstese jeg vet så de må jo opp på veggen når nurket vårt kommer kommer vi sikkert til å drukne i baby bilder liker at det er personlige ting på veggene når man bor i en hvit firkant av en leilighet.. men jeg elsker farger da, mamma var kunstner, broren min er det nå så har alltid hatt mye farger rundt meg. er også veldig glad i den moderne mer sterile stilen! det kan se utrolig flott ut, men det passer ikke for meg. Anonymous poster hash: 382b6...e42
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Ja vi har bilde av barnet vårt på veggene, et stort og flere små. Kan ikke tenke meg noe vakrere å ha på veggene. Hadde gladelig hengt opp bilder av andres barn også, men ikke større enn det jeg har av mitt eget. Anonymous poster hash: 981e2...ab4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 I den ene stuen har vi bare kunst på veggene, men i den andre stuen har vi flere bilder av ungene. Jeg hadde ikke hengt opp bilder av andres unger i stuen, det er ganske spesielt av venninnen din å forvente det altså! Ungene mine har en bildecollage på rommet sitt med bilder av søskenbarna sine, men ellers er det bare husets barn som er avbildet på veggene her. Anonymous poster hash: 863ad...6f3
monson Skrevet 29. juli 2014 #21 Skrevet 29. juli 2014 Men, vist dette er en god vennine av deg, så må hun jo vite at du ikke ønsker å henge opp personlige bilder. Sikker på at hun ikke tuller med deg da ? Hadde det vært meg, så hadde jeg sikkert vært truende til å begynt å le å tenkt at dette var bare "kødd".
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #22 Skrevet 29. juli 2014 Veldig rart... Vi har bilder av ungene, og andre om det passer seg sånn (gruppebilder/tilfeldige bilder). Det synes jeg er koselig Vi har ikke noe kunst på veggene da.... Anonymous poster hash: 69102...110
Gjest lillehi Skrevet 29. juli 2014 #23 Skrevet 29. juli 2014 Ja har bilde fra barnehagen og skolen pluss div andre på veggene. Også ting hun har laget😃
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2014 #25 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Foreslår at du gir din venninne et stort brudebilde av dine foreldre og forlanger at hun henger det opp... Hvorfor skal du ha lyst til å ha ANDRES familie på veggen (jeg har det ikke stilrent, men bildene er da uansett ikke av venners barn)? Endret 29. juli 2014 av Pashla&pashlingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå