Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Vi har bygd ikea kjøkken i sommer og det ble litt til overs av hylleplater, sokkellister og litt annet. Har forstått det slik at man kan levere tilbake ting der? Det er ikke åpnet. Hvordan fungerer returen? Skal man legge alt på en trille og kjøre det inn til returskranken der? Det er ikke så nøye om vi får pengene tilbake eller får tilgodelapp, vi skal kjøpe litt andre ting der uansett. Vi har noen timer å kjøre dit, derfor vil jeg planlegge litt hvordan vi gjør det :-) Anonymous poster hash: cd70d...730
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Ja, du bare tar med deg returvarene og kvitteringen til retur/bytteskranken. Det er vel 90 dagers returrett på alle varer fra IKEA. Anonymous poster hash: 2cf43...da6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Ja, du bare tar med deg returvarene og kvitteringen til retur/bytteskranken. Det er vel 90 dagers returrett på alle varer fra IKEA. Anonymous poster hash: 2cf43...da6 Å, så dumt :-( det er lenger enn 90 dager siden vi kjøpte det. Fant ikke noe tidsbegrensning på nettsider annet enn 90 dager på madrasser. Men da kan vi jo bare droppe det. Anonymous poster hash: cd70d...730
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Ja, du bare tar med deg returvarene og kvitteringen til retur/bytteskranken. Det er vel 90 dagers returrett på alle varer fra IKEA. Anonymous poster hash: 2cf43...da6 Å, så dumt :-( det er lenger enn 90 dager siden vi kjøpte det. Fant ikke noe tidsbegrensning på nettsider annet enn 90 dager på madrasser. Men da kan vi jo bare droppe det. Anonymous poster hash: cd70d...730 Jeg ville prøvd likevel. De er veldig fleksible. Anonymous poster hash: 655b9...e12
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Fleksible og fleksible. Vi kjøpte kjøkken og fikk en kran som var lekk. Fikk ikke byttet den fordi pakken var åpnet. Så hvordan skulle vi vite at den var lekk før vi hadde prøvd den?? Verdens beste returett MY ASS Anonymous poster hash: 75d3e...b77
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ville også spurt likevel, det kan jo hende at kjøkkenavtaler har andre kriterier - eller at du treffer på en grei ansatt . Det med kranen er gammelt nytt. IKEA kjøkkenkraner er elendige og flertallet lekker som en sil, så i stedet for å kjøpe ny kran fra dem ville jeg investert i en ny av bedre merke. Vi byttet kjøkken i sommer (ikke IKEA), og da vi diskuterte kraner med rørleggeren sa han uten at IKEA engang var nevnt at han nektet å sette inn noe som helst fra IKEA... Jeg ville ha klaget på kranen. Du har jo faktisk kjøpt en defekt vare, du har forbrukerrettigheter. Anonymous poster hash: 2cf43...da6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Fleksible og fleksible. Vi kjøpte kjøkken og fikk en kran som var lekk. Fikk ikke byttet den fordi pakken var åpnet. Så hvordan skulle vi vite at den var lekk før vi hadde prøvd den?? Verdens beste returett MY ASS Anonymous poster hash: 75d3e...b77 Da har du vært uheldig. Vi har aldri hatt noen problemer med å bytte noe, heller ikke brutte pakker. Anonymous poster hash: 655b9...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå