Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!
Takk i like måte:)Ja var hos Karsten han har vel hatt flesteparten av innsettene mine oselige kar:) var det dere som satt innerst på venterommet? Du trenger ikke svare om du ikke vil...fikk bare følelsen av det var dere:) trur dere kom inn før oss? Skal teste 4 oktober jeg så ikke lenge til:) bare å kose oss nå la de feste seg:)
Ja, en veldig avbalansert og hyggelig mann;) blir så rolig når jeg er hos han..har vært hos han alle 3 gangene. Jepp, det var oss som ønska dere lykke til da vi stakk hjem😜☀️ Nå får dette bli siste gang for oss alle, det setter jeg oddsa på! I papirene mine stod det 3.oktober. Hvor delt var ditt egg v innsett? Ha en fin kveld✌️ Nå skal det sees komedier fremover..
Ja vi ble litt satt ut er ikke vanlig vi får et lykke til:) men veldig kjekt å se dere, vi spøkte litt med at nå blir vi begge gravid og får samtidig:) jeg kjenner jeg har en annen ro nå:) vet ikke hvor delt det var? De sa ikke noe. Blir spennende fremover nå krysser alt for oss:). Fine kvelden til dere og nyt dagene:)
Haha, nei ikke sant😝 mannen var jo i ekstase etter innsett, så det glapp ut av han.. Hehe! Det var hyggelig å se dere oxo😉 er litt lik jeg og, nå får det gå som det går. Har aldri hatt bedre utgangspunkt sim nå.. Så det må jo bare gå veien✌️☀️

Godt å høre mannfolka er så glade:) har hele roen men lurer nå fælt nårtid det vil feste seg....puppene føler jeg har vokst siden i går...og blitt mer ømme. Sikkert mye innbilning men ville gjerne kjent noe allerede hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dåkker som har fått positiv test, har dåkker kjent nå my te sånne små krampelignende greier inni frømakeriet? Æ går å kjenn endel på det, masse igår... Kjennes nesten ut som livmora driv å trekk sæ sammen eller nå, slags menssmerter men likevel ikke :P haha, vanskelig å forklar.

 

Æ e så sykt spent på blodprøven i mårra, og om æ får svar før helga 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåkker som har fått positiv test, har dåkker kjent nå my te sånne små krampelignende greier inni frømakeriet? Æ går å kjenn endel på det, masse igår... Kjennes nesten ut som livmora driv å trekk sæ sammen eller nå, slags menssmerter men likevel ikke :P haha, vanskelig å forklar.

 

Æ e så sykt spent på blodprøven i mårra, og om æ får svar før helga 😳😳

Jeg har kjent mye stikking/strekking og menssmerter i varierende grad, også litt sånn krampaktig. Et par dager etter positiv test hadde jeg så kraftige stikkinger at jeg ikke greide stå oppreist, etterfulgt av kraftige menssmerter. Har også ilinger nedover i lysken noen ganger, i tillegg går jeg rundt og er småkvalm. Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Lykke til i morgen😊 Skal krysse fingrene for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dåkker som har fått positiv test, har dåkker kjent nå my te sånne små krampelignende greier inni frømakeriet? Æ går å kjenn endel på det, masse igår... Kjennes nesten ut som livmora driv å trekk sæ sammen eller nå, slags menssmerter men likevel ikke :P haha, vanskelig å forklar.

 

Æ e så sykt spent på blodprøven i mårra, og om æ får svar før helga 😳😳

Jeg har kjent mye stikking/strekking og menssmerter i varierende grad, også litt sånn krampaktig. Et par dager etter positiv test hadde jeg så kraftige stikkinger at jeg ikke greide stå oppreist, etterfulgt av kraftige menssmerter. Har også ilinger nedover i lysken noen ganger, i tillegg går jeg rundt og er småkvalm. Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Lykke til i morgen😊 Skal krysse fingrene for deg😊

Tusen takk, kanskje det hjelper 👌

 

Håper virkelig det ikke bare er hormonene som tuller med meg nå... Jeg er så klar for at testen skal være positiv selv om jeg ikke tør å håpe noe, man er jo så redd for å håpe at alt ser bra ut... Men åååå som jeg håper at dette er vårt 4 og siste ivf forsøk, selv om vi av alle ting kjøpte en tre pak denne gangen og har 4 egg på frys 😂

 

Hvor langt er du kommet nå da taralill??

Og ska du på tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dåkker som har fått positiv test, har dåkker kjent nå my te sånne små krampelignende greier inni frømakeriet? Æ går å kjenn endel på det, masse igår... Kjennes nesten ut som livmora driv å trekk sæ sammen eller nå, slags menssmerter men likevel ikke :P haha, vanskelig å forklar.

 

Æ e så sykt spent på blodprøven i mårra, og om æ får svar før helga 😳😳

Jeg har kjent mye stikking/strekking og menssmerter i varierende grad, også litt sånn krampaktig. Et par dager etter positiv test hadde jeg så kraftige stikkinger at jeg ikke greide stå oppreist, etterfulgt av kraftige menssmerter. Har også ilinger nedover i lysken noen ganger, i tillegg går jeg rundt og er småkvalm. Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Lykke til i morgen😊 Skal krysse fingrene for deg😊

Tusen takk, kanskje det hjelper 👌

 

Håper virkelig det ikke bare er hormonene som tuller med meg nå... Jeg er så klar for at testen skal være positiv selv om jeg ikke tør å håpe noe, man er jo så redd for å håpe at alt ser bra ut... Men åååå som jeg håper at dette er vårt 4 og siste ivf forsøk, selv om vi av alle ting kjøpte en tre pak denne gangen og har 4 egg på frys 😂

 

Hvor langt er du kommet nå da taralill??

Og ska du på tidlig ul?

Jeg vet akkurat hvordan du har det. De hormonene kan tulle sånn med deg at en blir helt rar! Jeg sluttet med utrogestan ved positiv test, så denne gangen vet jeg at symptomene er ekte. Er forresten mitt fjerde innsett også😊 og vi har to egg igjen på frys.

 

Jeg er 5 + 1 i dag😊 skal på tidlig ul den 8. okt. Gleder meg til det, men er også veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen

 

Veldig! Det sliter veldig på meg, er positiv det ene øyeblikket og negativ i det andre. Er så dum at jeg leser side opp og side ned på nettet og det er jo ikke bra i det hele tatt. Jeg tipper du får positiv tilbakmelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

 

 

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen

 

Veldig! Det sliter veldig på meg, er positiv det ene øyeblikket og negativ i det andre. Er så dum at jeg leser side opp og side ned på nettet og det er jo ikke bra i det hele tatt. Jeg tipper du får positiv tilbakmelding :)

 

Har du hørt noe mer ang blodprøven Daquiry? Håper på et mirakel!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Dåkker som har fått positiv test, har dåkker kjent nå my te sånne små krampelignende greier inni frømakeriet? Æ går å kjenn endel på det, masse igår... Kjennes nesten ut som livmora driv å trekk sæ sammen eller nå, slags menssmerter men likevel ikke :P haha, vanskelig å forklar.

 

Æ e så sykt spent på blodprøven i mårra, og om æ får svar før helga 😳😳

Jeg har kjent mye stikking/strekking og menssmerter i varierende grad, også litt sånn krampaktig. Et par dager etter positiv test hadde jeg så kraftige stikkinger at jeg ikke greide stå oppreist, etterfulgt av kraftige menssmerter. Har også ilinger nedover i lysken noen ganger, i tillegg går jeg rundt og er småkvalm. Hvis jeg ikke spiser ofte nok blir jeg skikkelig kvalm.

 

Lykke til i morgen😊 Skal krysse fingrene for deg😊

Tusen takk, kanskje det hjelper 👌

 

Håper virkelig det ikke bare er hormonene som tuller med meg nå... Jeg er så klar for at testen skal være positiv selv om jeg ikke tør å håpe noe, man er jo så redd for å håpe at alt ser bra ut... Men åååå som jeg håper at dette er vårt 4 og siste ivf forsøk, selv om vi av alle ting kjøpte en tre pak denne gangen og har 4 egg på frys 😂

 

Hvor langt er du kommet nå da taralill??

Og ska du på tidlig ul?

Jeg vet akkurat hvordan du har det. De hormonene kan tulle sånn med deg at en blir helt rar! Jeg sluttet med utrogestan ved positiv test, så denne gangen vet jeg at symptomene er ekte. Er forresten mitt fjerde innsett også😊 og vi har to egg igjen på frys.

 

Jeg er 5 + 1 i dag😊 skal på tidlig ul den 8. okt. Gleder meg til det, men er også veldig spent.

Håpe æ kan slutt med nå æ også, helst lutinus 👏

 

Helt like i løypa vi nesten da 👌 hatt ett avbrutt fryseforsøk også, i sommer....

 

Blir jo sikkert kjempespennende med tidlig ul da 💜💜💜 håper du får se et hjerte som slår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen

 

Veldig! Det sliter veldig på meg, er positiv det ene øyeblikket og negativ i det andre. Er så dum at jeg leser side opp og side ned på nettet og det er jo ikke bra i det hele tatt. Jeg tipper du får positiv tilbakmelding :)

 

Har du hørt noe mer ang blodprøven Daquiry? Håper på et mirakel!! <3

 

Nei :(. Håper på et mirakel jeg også, men er ikke spesielt positiv :(. Jeg skal holde dere oppdater hvis dere er interessert, føler jo at jeg ikke hører til her lenger  :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

 

 

 

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen

 

Veldig! Det sliter veldig på meg, er positiv det ene øyeblikket og negativ i det andre. Er så dum at jeg leser side opp og side ned på nettet og det er jo ikke bra i det hele tatt. Jeg tipper du får positiv tilbakmelding :)

 

Har du hørt noe mer ang blodprøven Daquiry? Håper på et mirakel!! <3

 

Nei :(. Håper på et mirakel jeg også, men er ikke spesielt positiv :(. Jeg skal holde dere oppdater hvis dere er interessert, føler jo at jeg ikke hører til her lenger  :tristbla:

 

Huff, jeg føler så med deg...men gi gjerne beskjed om hvordan det går. Er ikke så mye her nå, men liker å føle litt med ;) Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har også en del stikking i magen, man går å venter at mensen starter men d har den ikke gjort. Føler mæ heldig for har faktisk ikke noe kvalme enda. Går å lure på om man e gravid når man nesten ikke har symptomer. Men så lenge mensen ikke har kommet så regner æ med d 😊 E nesten konstant tissatrengt så regner nu egentlig med at æ e bare heldig med symptoman..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen

Veldig! Det sliter veldig på meg, er positiv det ene øyeblikket og negativ i det andre. Er så dum at jeg leser side opp og side ned på nettet og det er jo ikke bra i det hele tatt. Jeg tipper du får positiv tilbakmelding :)

Har du hørt noe mer ang blodprøven Daquiry? Håper på et mirakel!! <3

Nei :(. Håper på et mirakel jeg også, men er ikke spesielt positiv :(. Jeg skal holde dere oppdater hvis dere er interessert, føler jo at jeg ikke hører til her lenger :tristbla:

Synes så absolutt du hører til her selv om det ikke gikk som du kanskje håpte 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

:hjertesmil:Testliste Septemberjenter :hjertesmil::pls::duskedame::kvalm::strix::kline::babysmokk::babyjente::danse::roser:

 

September:

12.

13.

14.

15.

16. TaraLaili - POSITIV  :duskedame: 

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23. Daquiry

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Oktober:

01.

02.

03. Snowflake_83

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruger på min 3. dag i dag...Kjenner det i korsryggen, at det drar litt nedover..ligner litt på mensenvondt. Noen andre som har hatt dette? er jo ikke mulig å kjenne noe så tidlig etter innsett :huh:  :fnise:  Jeg startet med å tempe for rundt 4 måneder siden, og skal prøve å kun gjøre dette frem til testdato. Den maskinen min skal kunne si om man er gravid eller ikke..hoho..får nå se om det stemmer. Vil nok følge opp denne med en test selvfølgelig :tommelopp: eller ti  :lete:  Tempen steg også fra nivået i går..så det blir spennende.

 

Daquiry: Er veldig lei for utfallet ditt, håper du får avklaring til over helgen! Det er grusomt å leve i uvissheten, vet akkurat hvordan du har det. Jeg var "gravid" og fikk Clearblue digital Gravid 1-2 uker, og så 2-3 uker...og så forsvant det. Utrolig kjipt. Så det gleder meg at du allerede ser fremover :kosteskaft:

 

mam&mam:  har aldri kommet til det nivået der det er snakk om HCG tall, så jeg kan ikke komme med noen erfaringer der. Men mtp symptomene dine, så høres du nå preggy ut for min del..så jeg går for det :opplyser:  Håper du får svaret allerede i morra..haha..er jo kjempe spent selv!

 

 

Petra-prøvedokke:  Hvordan går det med deg? Tenker du også jakter etter symptomer?   :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på min 3. dag i dag...Kjenner det i korsryggen, at det drar litt nedover..ligner litt på mensenvondt. Noen andre som har hatt dette? er jo ikke mulig å kjenne noe så tidlig etter innsett :huh::fnise: Jeg startet med å tempe for rundt 4 måneder siden, og skal prøve å kun gjøre dette frem til testdato. Den maskinen min skal kunne si om man er gravid eller ikke..hoho..får nå se om det stemmer. Vil nok følge opp denne med en test selvfølgelig :tommelopp: eller ti :lete: Tempen steg også fra nivået i går..så det blir spennende.

 

Daquiry: Er veldig lei for utfallet ditt, håper du får avklaring til over helgen! Det er grusomt å leve i uvissheten, vet akkurat hvordan du har det. Jeg var "gravid" og fikk Clearblue digital Gravid 1-2 uker, og så 2-3 uker...og så forsvant det. Utrolig kjipt. Så det gleder meg at du allerede ser fremover :kosteskaft:

 

mam&mam: har aldri kommet til det nivået der det er snakk om HCG tall, så jeg kan ikke komme med noen erfaringer der. Men mtp symptomene dine, så høres du nå preggy ut for min del..så jeg går for det :opplyser: Håper du får svaret allerede i morra..haha..er jo kjempe spent selv!

 

 

Petra-prøvedokke: Hvordan går det med deg? Tenker du også jakter etter symptomer? :lur:

Åj så spennende med sånn maskin da 👏

 

Det vil jeg også ha!! Hehe!!

Angående sånn menslignende greier har jeg også hatt det altså... Strekker og ordner. Jeg har rett og slett ikke leita så hardt pga pregnylen, blir jo lurt av sin egen kropp 😳 sinnsykt spent på morgendagen og håper at vi endelig kan slappe litt av både økonomisk og psykisk 👌

 

Jeg skal nok oppdatere dere 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger på min 3. dag i dag...Kjenner det i korsryggen, at det drar litt nedover..ligner litt på mensenvondt. Noen andre som har hatt dette? er jo ikke mulig å kjenne noe så tidlig etter innsett :huh:  :fnise:  Jeg startet med å tempe for rundt 4 måneder siden, og skal prøve å kun gjøre dette frem til testdato. Den maskinen min skal kunne si om man er gravid eller ikke..hoho..får nå se om det stemmer. Vil nok følge opp denne med en test selvfølgelig :tommelopp: eller ti  :lete:  Tempen steg også fra nivået i går..så det blir spennende.

 

Daquiry: Er veldig lei for utfallet ditt, håper du får avklaring til over helgen! Det er grusomt å leve i uvissheten, vet akkurat hvordan du har det. Jeg var "gravid" og fikk Clearblue digital Gravid 1-2 uker, og så 2-3 uker...og så forsvant det. Utrolig kjipt. Så det gleder meg at du allerede ser fremover :kosteskaft:

 

mam&mam:  har aldri kommet til det nivået der det er snakk om HCG tall, så jeg kan ikke komme med noen erfaringer der. Men mtp symptomene dine, så høres du nå preggy ut for min del..så jeg går for det :opplyser:  Håper du får svaret allerede i morra..haha..er jo kjempe spent selv!

 

 

Petra-prøvedokke:  Hvordan går det med deg? Tenker du også jakter etter symptomer?   :lur:

 

Jeg har det helt likt deg, kjenner det og i korsryggen i dag, hatt en del murringer, føler på meg at i dag enten fester det seg eller ikke...hatt litt spor til spotting så satser på at det er festeblødning :-) litt hard nederst i magen (livmor?) og har super ømme pupper :-) Stakar mannen får ikke ta på meg heller kjenner lunta er litt kort disse dagene...hehe. Håper det har noe godt for seg:-)

Spennende med å ta tempen sånn for å sjekke.  Vi må nok ha en ukes tålmodighet enda før vi kan se noe på en test tenker jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt jenter, jeg har fått litt smålig panic attack for prøven i morgen 😳 håper virkelig jeg får vite resultatet i morgen altså.... Blæ!!! ⭐️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt jenter, jeg har fått litt smålig panic attack for prøven i morgen 😳 håper virkelig jeg får vite resultatet i morgen altså.... Blæ!!! ⭐️

Det går så fint mam&mam, tenker på deg og krysser fingrene for god stigning❤️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite svaret på onsdagens blodprøve, den var 140. Altså helt innenfor der hvor jeg skal være  :huh: .

 

Knall positive tester, dette er dagens: 

IMG 3753

 
Dette er testene fra tirsdag, onsdag og torsdag

IMG 3748

 

Har ikke blødd i natt, men blør pittelitt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt jenter, jeg har fått litt smålig panic attack for prøven i morgen håper virkelig jeg får vite resultatet i morgen altså.... Blæ!!! ⭐

Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg :)  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått vite svaret på onsdagens blodprøve, den var 140. Altså helt innenfor der hvor jeg skal være :huh: .

 

Knall positive tester, dette er dagens:

 

 

Dette er testene fra tirsdag, onsdag og torsdag

 

 

 

Har ikke blødd i natt, men blør pittelitt nå....

Gratulere såå mye med positive tester det er godt å se at det går godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått vite svaret på onsdagens blodprøve, den var 140. Altså helt innenfor der hvor jeg skal være :huh: .

 

Knall positive tester, dette er dagens:

 

 

Dette er testene fra tirsdag, onsdag og torsdag

 

 

 

Har ikke blødd i natt, men blør pittelitt nå....

Gratulere såå mye med positive tester det er godt å se at det går godt:)

 

Takk, tør ikke håpe for mye enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...