Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Da gledet jeg meg for tidlig...masse friskt blod nå og en klump som kom ut når jeg tisset :( Snakket med Hausken, skal ta ny test i morgen og hvis den fremdeles er positiv, skal jeg til legen og ta blodprøve i morgen og fredag. :(

Åh nei :((( dette var ikke noe gøy å lese!!!! Huff!!! Det er så tungt når det blir sånn :(( stor klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er det liksom ikke tvil lenger.....jaja, jeg får manne meg opp til å prøve igjen....

Man må jo bare det 😳 men kos deg litt da, drikk litt vin å gjøre noe koselig for deg selv og mannen din. Heldigvis klarer man å manne seg opp igjen, rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, nå er det liksom ikke tvil lenger.....jaja, jeg får manne meg opp til å prøve igjen....

Man må jo bare det men kos deg litt da, drikk litt vin å gjøre noe koselig for deg selv og mannen din. Heldigvis klarer man å manne seg opp igjen, rart det der...

 

Ja, min kjære har inviter til datenight i kveld! Skal ta meg et glass vin og prøve å slappe av litt...takk for omsorg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja, nå er det liksom ikke tvil lenger.....jaja, jeg får manne meg opp til å prøve igjen....

Man må jo bare det men kos deg litt da, drikk litt vin å gjøre noe koselig for deg selv og mannen din. Heldigvis klarer man å manne seg opp igjen, rart det der...

Ja, min kjære har inviter til datenight i kveld! Skal ta meg et glass vin og prøve å slappe av litt...takk for omsorg :)

Det var leit Daquiry, hadde håpet på ett positivt utfall for dere😃 så søtt av mannen din, ta deg noen fortjente vi glass & en deilig middag.. Og nyt tiden til neste omgang👍☀️ Klem til deg☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!

Takk i like måte:)Ja var hos Karsten han har vel hatt flesteparten av innsettene mine oselige kar:) var det dere som satt innerst på venterommet? Du trenger ikke svare om du ikke vil...fikk bare følelsen av det var dere:) trur dere kom inn før oss? Skal teste 4 oktober jeg så ikke lenge til:) bare å kose oss nå la de feste seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!
Takk i like måte:)Ja var hos Karsten han har vel hatt flesteparten av innsettene mine oselige kar:) var det dere som satt innerst på venterommet? Du trenger ikke svare om du ikke vil...fikk bare følelsen av det var dere:) trur dere kom inn før oss? Skal teste 4 oktober jeg så ikke lenge til:) bare å kose oss nå la de feste seg:)
Ja, en veldig avbalansert og hyggelig mann;) blir så rolig når jeg er hos han..har vært hos han alle 3 gangene. Jepp, det var oss som ønska dere lykke til da vi stakk hjem😜☀️ Nå får dette bli siste gang for oss alle, det setter jeg oddsa på! I papirene mine stod det 3.oktober. Hvor delt var ditt egg v innsett? Ha en fin kveld✌️ Nå skal det sees komedier fremover..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Oslo, så har blitt noen timer i bilen. Hadde egentlig ikke store forhåpninger på vei bortover, men jammen hadde det ikke skjedd noe. Eggposene hadde blitt store og fine.  Fredag er det egguthenting. Grugleder meg :) 

 

Har ikke fått lest gjennom alle trådene her, men kommer sterkere tilbake imorgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat kommet hjem fra Oslo, så har blitt noen timer i bilen. Hadde egentlig ikke store forhåpninger på vei bortover, men jammen hadde det ikke skjedd noe. Eggposene hadde blitt store og fine. Fredag er det egguthenting. Grugleder meg :)

 

Har ikke fått lest gjennom alle trådene her, men kommer sterkere tilbake imorgen :)

Lykke til med egguthenting, det går som regel kjempefint 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!
Takk i like måte:)Ja var hos Karsten han har vel hatt flesteparten av innsettene mine oselige kar:) var det dere som satt innerst på venterommet? Du trenger ikke svare om du ikke vil...fikk bare følelsen av det var dere:) trur dere kom inn før oss? Skal teste 4 oktober jeg så ikke lenge til:) bare å kose oss nå la de feste seg:)
Ja, en veldig avbalansert og hyggelig mann;) blir så rolig når jeg er hos han..har vært hos han alle 3 gangene. Jepp, det var oss som ønska dere lykke til da vi stakk hjem😜☀️ Nå får dette bli siste gang for oss alle, det setter jeg oddsa på! I papirene mine stod det 3.oktober. Hvor delt var ditt egg v innsett? Ha en fin kveld✌️ Nå skal det sees komedier fremover..

Ja vi ble litt satt ut er ikke vanlig vi får et lykke til:) men veldig kjekt å se dere, vi spøkte litt med at nå blir vi begge gravid og får samtidig:) jeg kjenner jeg har en annen ro nå:) vet ikke hvor delt det var? De sa ikke noe. Blir spennende fremover nå krysser alt for oss:). Fine kvelden til dere og nyt dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøve i dag, har fremdeles knall positive tester, men det kan man jo ha i ukesvis etter en SA...:(

Her har det skjedd ting siden sist :( så utrolig leit at du begynte å blø :( det er så urettferdig, og jeg vet så alt for godt hvordan du har det nå. Den uvissheten er utrolig slitsom :( blør du i dag også? Jeg velger å ha håp for deg fortsatt, man vet aldri <3 får du svar på blodprøven seinere i dag? Min erfaring er at man kan være heldig om man ringer seint på dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har æ fått svar på første blodprøve, 220 i hcg, kunna muligens vær lovanes men vi får se ka stigninga si

Det høres jo bra ut da!!!? Eller tenker de at medisinene fortsatt kan ha innvirkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har æ fått svar på første blodprøve, 220 i hcg, kunna muligens vær lovanes men vi får se ka stigninga si

Det høres jo bra ut da!!!? Eller tenker de at medisinene fortsatt kan ha innvirkning?
Den vil nok påvirkes av pregnyl ja, derfor jeg må ta to blodprøver for å se stigning 👍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok blodprøve i dag, har fremdeles knall positive tester, men det kan man jo ha i ukesvis etter en SA... :(

Her har det skjedd ting siden sist :( så utrolig leit at du begynte å blø :( det er så urettferdig, og jeg vet så alt for godt hvordan du har det nå. Den uvissheten er utrolig slitsom :( blør du i dag også? Jeg velger å ha håp for deg fortsatt, man vet aldri <3 får du svar på blodprøven seinere i dag? Min erfaring er at man kan være heldig om man ringer seint på dagen. :)

 

ja, blør litt hele tiden, men mye mindre enn en mens. Har heller ikke vondt. Jeg skal prøve å ringe senere i dag, håper jeg får svar i dag...skal ta ny test på fredag for å se om den synker eller stiger...har ikke håp lenger for å si det sånn, selv om jeg har lest historier om mirakler på nett. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌☀❤ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå :) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤

 

 

Blir helt sjokka over at de kaster fine blastocyster, er det ikke ditt 3. og siste offentlige forsøk?!?

Måtte bare svare, dette synes jeg du skal klage på skriftlig. Det er snakk om påbegynte embryo som ville vært en reservesjanse hvis ferskforsøket feiler, og søskenforsøk hvis det går bra. Med alt vi gjennomgår ved ivf skal ikke pasienter måtte oppleve at resultatet kastes og man evt må starte på scratch igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også høres helt på trynet ut ! At de kaster fine befruktede egg pga kapasitet . De skal jo sette av plass til deg på alle plan når du har forsøk . Om det er siste forsøk i tillegg er det jo en katastrofe egentlig . Jeg ville klaget . Det kan ikke være riktig at de gjør det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med dem igjen i dag, og grunnen til at dem ikke ble fryst var på grunn av kvaliteten. Så jeg får stole på hva dem sier, og håpe på at det er gulleggene dem har satt inn;) takk for omsorgen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!
Takk i like måte:)Ja var hos Karsten han har vel hatt flesteparten av innsettene mine oselige kar:) var det dere som satt innerst på venterommet? Du trenger ikke svare om du ikke vil...fikk bare følelsen av det var dere:) trur dere kom inn før oss? Skal teste 4 oktober jeg så ikke lenge til:) bare å kose oss nå la de feste seg:)
Ja, en veldig avbalansert og hyggelig mann;) blir så rolig når jeg er hos han..har vært hos han alle 3 gangene. Jepp, det var oss som ønska dere lykke til da vi stakk hjem😜☀️ Nå får dette bli siste gang for oss alle, det setter jeg oddsa på! I papirene mine stod det 3.oktober. Hvor delt var ditt egg v innsett? Ha en fin kveld✌️ Nå skal det sees komedier fremover..
Ja vi ble litt satt ut er ikke vanlig vi får et lykke til:) men veldig kjekt å se dere, vi spøkte litt med at nå blir vi begge gravid og får samtidig:) jeg kjenner jeg har en annen ro nå:) vet ikke hvor delt det var? De sa ikke noe. Blir spennende fremover nå krysser alt for oss:). Fine kvelden til dere og nyt dagene:)

Haha, nei ikke sant😝 mannen var jo i ekstase etter innsett, så det glapp ut av han.. Hehe! Det var hyggelig å se dere oxo😉 er litt lik jeg og, nå får det gå som det går. Har aldri hatt bedre utgangspunkt sim nå.. Så det må jo bare gå veien✌️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok blodprøve i dag, har fremdeles knall positive tester, men det kan man jo ha i ukesvis etter en SA... :(

Huff, føler med deg!! :(

 

Takk, jeg kjenner jeg bare vil sette i gang igjen med en gang!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tok blodprøve i dag, har fremdeles knall positive tester, men det kan man jo ha i ukesvis etter en SA... :(

Huff, føler med deg!! :(

Takk, jeg kjenner jeg bare vil sette i gang igjen med en gang!!!
Ja det blir litt sånn... Har jeg også bestandig følt, at jeg vil igang fortest mulig, men kroppen har vel godt av disse pausene. Har du fått noe svar på blodprøven?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får vel ikke svar før i morgen. Og må vente til over helgen for å få svar på stigende/synkende 😔😔

For en berg og dalbane dette er altså, håper jo virkelig at de finner en stigning...

Det håper jeg selv på, får svaret på fredag forhåpentligvis så jeg slipper å gå å lure hele helgen 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...