Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

 

 

Er ikke helt sikker faktisk... Får vel høre om jeg får positiv test

Når har du testdag? Går litt i surr her med å huske alle dagene til dere alle :(
Mårra og fredag, får forhåpentligvis svaret på fredag 👍
Så spennende mam&mam! Er gjerne like greit å ikke kunne teste på egenhånd..jeg blir DEN testetøsa, og kan fort svi av 2 tester på en dag.. Hihi😳😳 sist gang testa jeg fra 6.dagen etter innsett.. Og fikk relativt tidlig positiv test, som ble sterkere og sterkere, helt til jeg slutta m Lutinusen på testdatoen. Så gikk d til H.. 2 dager etterpå😫

Jo egentlig er det jo det, faktisk ikke blitt helt klikk og nervevrak denne gangen. Har alltid starta spotte rundt rgd 10-11, men vil tro det er pregnylen som gjør at jeg ikke gjør det... Så vi får se, må få kommet fra på jobb slik at jeg får tatt blodprøven og hentet ut medisiner i morgen 👍 vil tro jeg får et svar fra testen i morgen og en eventuelt stigning på fredag 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Er ikke helt sikker faktisk... Får vel høre om jeg får positiv test

Når har du testdag? Går litt i surr her med å huske alle dagene til dere alle :(
Mårra og fredag, får forhåpentligvis svaret på fredag 👍
Så spennende mam&mam! Er gjerne like greit å ikke kunne teste på egenhånd..jeg blir DEN testetøsa, og kan fort svi av 2 tester på en dag.. Hihi😳😳 sist gang testa jeg fra 6.dagen etter innsett.. Og fikk relativt tidlig positiv test, som ble sterkere og sterkere, helt til jeg slutta m Lutinusen på testdatoen. Så gikk d til H.. 2 dager etterpå😫
Jo egentlig er det jo det, faktisk ikke blitt helt klikk og nervevrak denne gangen. Har alltid starta spotte rundt rgd 10-11, men vil tro det er pregnylen som gjør at jeg ikke gjør det... Så vi får se, må få kommet fra på jobb slik at jeg får tatt blodprøven og hentet ut medisiner i morgen 👍 vil tro jeg får et svar fra testen i morgen og en eventuelt stigning på fredag 👏

Tvitvi✌️👍👏✋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg ser noen av dere slutter med lutinus ved testdato eller tidlig! Hva kan det være tro? Jeg er vandt til at man må gå på det opptil 3 mnd ut i svangerskapet.

Jeg fikk en kraftig blødning da jeg gikk gravid og fikk beskjed at jeg hadde spontanabortert. Ringte til klinikken i Porsgrunn og de sa at jeg absolutt ikke måtte slutte med medisinene før det var 100 % sikkert at det var gått galt.

Heldigvis viste et lite bankende hjerte seg og jeg fikk ei nydelig jente <3

 

Lurer bare på hvorfor man får så forskjellige svar ang lutinus.

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å slutte på Lutinus i dag pga blødninger. Jeg har testdag på torsdag. Hadde to sterke positive tester i morges og da mente legen at kroppen min har begynt å produsere progresteron selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett av fryse egg for meg i morgen det skal bli godt å ruge igjen:) er virkelig klar for en 9 månders ruging nå:)

 

Snowflake: ser du og har innsett i morgen krysser fingrene for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg fikk beskjed om å slutte på Lutinus i dag pga blødninger. Jeg har testdag på torsdag. Hadde to sterke positive tester i morges og da mente legen at kroppen min har begynt å produsere progresteron selv.

Ok, da må du ha masse lykke til og håper alt går bra videre uten blødninger!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett av fryse egg for meg i morgen det skal bli godt å ruge igjen:) er virkelig klar for en 9 månders ruging nå:)

 

Snowflake: ser du og har innsett i morgen krysser fingrene for oss:)

Endelig blir det vår tur igjen😝 er kjempe klar... Lykke til i morra, og tvitvi for sommerbarn 2015✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fikk beskjed om å slutte på Lutinus i dag pga blødninger. Jeg har testdag på torsdag. Hadde to sterke positive tester i morges og da mente legen at kroppen min har begynt å produsere progresteron selv.

Ok, da må du ha masse lykke til og håper alt går bra videre uten blødninger!! :)

 

Takk! Har ikke blødd i natt, så det ser ut til at Lutinus'en er ute av systemet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg fikk beskjed om å slutte på Lutinus i dag pga blødninger. Jeg har testdag på torsdag. Hadde to sterke positive tester i morges og da mente legen at kroppen min har begynt å produsere progresteron selv.

Ok, da må du ha masse lykke til og håper alt går bra videre uten blødninger!! :)

Takk! Har ikke blødd i natt, så det ser ut til at Lutinus'en er ute av systemet mitt :)
Ååå så bra!!! dette blir å gå heeeelt fint!! Alltid forferdelig med blødninger, men det trenger jo ikke være ensbetydende med at noe er galt bestandig 💜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsett 11:40 i dag ... Er superspent på om det er 1,2,3 eller 4 som har klart seg👏👏😝 nå vil jeg bli ruger til noe dytebart❤️ Krysser fingrene for Petraprøvedokke ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke svart i går men lykke til Snowflake:) er på vei nå til klinikken så blir spennende har god tro nå:) godt å se så mange så får positiv test denne mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig da skal du ha innsett rett etter meg Snowflake vi skal inn halv 12 :) "ses" sansynligvis på venterommet, masse lykke til :)dette skal gå veien for oss og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

 

Juhuuuu!!! Så bra, grattis som ruger 👏👏👏👏💃👏

Jeg har tatt min første blodprøve, og dum som jeg var tok jeg en test, som sikkert ikke viser rett, men det stod nå gravid da, haha... Så får vi se!! Skikkelig murringer idag 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌☀❤ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

 

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌☀❤ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

 

Juhuuuu!!! Så bra, grattis som ruger

Jeg har tatt min første blodprøve, og dum som jeg var tok jeg en test, som sikkert ikke viser rett, men det stod nå gravid da, haha... Så får vi se!! Skikkelig murringer idag

 

 Ååå, så spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Juhuuuu!!! Så bra, grattis som ruger 👏👏👏👏💃👏

Jeg har tatt min første blodprøve, og dum som jeg var tok jeg en test, som sikkert ikke viser rett, men det stod nå gravid da, haha... Så får vi se!! Skikkelig murringer idag 😳

Takk for det;) oioi..så spennende! Du klarte ikke å bukke unna fristelsen😜 hehe..jeg setter en finger på at den testen stemmer overnebs m blodprøvene dine! Blir lange dager til fredag da😱😱😱😳😳
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌️☀️🍼😜👏❤️ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Gratulere som ruger:) rart de ikke kunne fryse ned de andre to? Hadde blitt litt irritert da ja..

Da fikk vi inn et så nå blir det ruging på høyt nivå:) når tid fikk dere testdato?

Ja,ble litt irritert- men dem mente også at dem hadde plukka ut dem beste..så jeg må nok stole på dem👍 gratulerer selv m innsett og stolt ruger❤️ Var du hos han koselige legen? Karsten ett eller annet? ;) mmhh.. Ikke sikker på testdato, de papirene har jeg hjemme..sjekker når jeg kommer hjem😝 nå får du kose deg dagene fremover!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌☀❤ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

 

Da har jeg blitt stolt ruger til 2 superfine blastocyster✌☀❤ De andre to hadde også utviklet seg fint til blastocyst, men ble ikke fryst ned pga kapasitet. WTF? Jaja..

Juhuuuu!!! Så bra, grattis som ruger

Jeg har tatt min første blodprøve, og dum som jeg var tok jeg en test, som sikkert ikke viser rett, men det stod nå gravid da, haha... Så får vi se!! Skikkelig murringer idag

Ååå, så spennende :hoppe:
Egentlig alt for spennende!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gledet jeg meg for tidlig...masse friskt blod nå og en klump som kom ut når jeg tisset :( Snakket med Hausken, skal ta ny test i morgen og hvis den fremdeles er positiv, skal jeg til legen og ta blodprøve i morgen og fredag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...