Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

 

Takk jenter, tror jeg skal legge bekymringene bak meg, selv om Lutnius gørra er rosa...sjekk testene mine i morges...

:duskedame:

Det er jo ingen tvil hurra og gratulerer, tror man kan si det nå ⭐

Det kunne ikke blott bedre!!! Kjempebra!! :) nå kan du senke skuldrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt drømte jeg at jeg begynte å blø 😩 grusomt!!!

Er forøvrig skikkelig kvalm og uggen, brakk meg av å skulle svelge forlyste tablettene og av lukten av kaviar på skiva til lillemor... Huff, alt dette må ikke være bivirkninger altså!! Håper virkelig det er en annen grunn til ubehaget.... 👏

Det med at du reagerer på kaviar er jo et veldig godt tegn :) :) 👏👏👏 jeg krysser fingrene for deg!!! Må du vente en uke for å få resultatet av begge blodprøvene for å se en forhåpentligvis stigning? 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde testdato på lørdag, og testet også da heldigvis positivt har vært å målt HCG i dag og skal igjen på onsdag. Etter mange SA må jeg nødt å se at verdiene stiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I natt drømte jeg at jeg begynte å blø 😩 grusomt!!!

Er forøvrig skikkelig kvalm og uggen, brakk meg av å skulle svelge forlyste tablettene og av lukten av kaviar på skiva til lillemor... Huff, alt dette må ikke være bivirkninger altså!! Håper virkelig det er en annen grunn til ubehaget.... 👏

Det med at du reagerer på kaviar er jo et veldig godt tegn :) :) 👏👏👏 jeg krysser fingrene for deg!!! Må du vente en uke for å få resultatet av begge blodprøvene for å se en forhåpentligvis stigning? 💜

Nei regner med jeg får vite stigningen på fredag, og vil tro at den testen jeg tar i morgen vil vise noe den også, skal ta prøven før jeg setter ukens dose med pregnyl, og tok sist dose på fredag som var. Er ikke helt sikkert på hvor lang halveringstiden er, men vil tro de kan få et godt nok svar da 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Hausken i dag angående Lutinus og blødningene. Jeg skal slutte på dem!! Hurra!! Det skal bli så godt å bli kvitt den gørra!!!! :)

Lucky you!!! 👏👏

Endret av mam&mam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel samme som ovitrelle, en eggløsningssprøyte. Jeg bruker den som støttebehandling, gir kroppen hcg og skal lure kroppen tror jeg. Tar denne to ganger i uken i tillegg til lutinus og progynova 😳 mao, full av hormoner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre! Stakkars deg :(. Jeg var helt gåen etter Gonal-F, Orgalutran og Ovitrelle....Kan ikke tenke meg hvordan du har det.... :klemmer:

Det går ganske greit faktisk, men er vanskelig å vite hvilke symptomer som er ekte og ikke da, det er litt plagsomt, hehe!! Håper jeg kan slutte på noe etterhvert... Ihvertfall lutinus 😳😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikker faktisk... Får vel høre om jeg får positiv test

Når har du testdag? Går litt i surr her med å huske alle dagene til dere alle :(

Endret av Daquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da blir det innsett på denne jenta i morra☀✌✋

Lykke til!!!! :)
takk for det;) håper mest mulig overlever til i morra..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er ikke helt sikker faktisk... Får vel høre om jeg får positiv test

Når har du testdag? Går litt i surr her med å huske alle dagene til dere alle :(

Mårra og fredag, får forhåpentligvis svaret på fredag 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett på denne jenta i morra☀✌✋

 

Masse lykke til! :-)

 

Vi skal inn igjen på fredag og få vite mer om hva og når osv.. 

Så da er vi nok snart igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da blir det innsett på denne jenta i morra☀✌✋

Masse lykke til! :-)

 

Vi skal inn igjen på fredag og få vite mer om hva og når osv..

Så da er vi nok snart igang igjen.

Takk for det;) så bra at dere får komme inn så tidlig👍 ingenting er bedre enn å komme raskt igang igjen etter en slik nedtur👏👌✌️ Blir spennende å høre hvilken plan de har for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da blir det innsett på denne jenta i morra☀️✌️👍😉👏✋

Wuhiuuu så spennnde!!! Lykke til!!

I know;) OMG tenk om jeg får inn 2? Wæææææ...😉✌️😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er ikke helt sikker faktisk... Får vel høre om jeg får positiv test

Når har du testdag? Går litt i surr her med å huske alle dagene til dere alle :(
Mårra og fredag, får forhåpentligvis svaret på fredag 👍

Så spennende mam&mam! Er gjerne like greit å ikke kunne teste på egenhånd..jeg blir DEN testetøsa, og kan fort svi av 2 tester på en dag.. Hihi😳😳 sist gang testa jeg fra 6.dagen etter innsett.. Og fikk relativt tidlig positiv test, som ble sterkere og sterkere, helt til jeg slutta m Lutinusen på testdatoen. Så gikk d til H.. 2 dager etterpå😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...