Gå til innhold

September Jenter


Snowflake_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

 

Da er jeg kommet hjem fra kontroll. Det ble økt dose Puregon fra 200ie opp til 300ie nå frem til tirsdag. Var bare 3 små egg poser der idag, så håper økt dose gjør susen.

Det gjør det helt sikkert :) lykke til!!

Tusen takk. :) Håper du har rett. Er ikke veldig optimistisk nå asså. :/

Det skjønne æ, men man treng bare ett egg 😄 har hatt to forsøk med bare ett og tre egg ut, og fik satt inn på begge. Gjeld bare å finn gullegget 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Åååå jeg er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller, føler på ting en dag og ingenting en annen dag, og vet jo at det er østrogen og hcg fra pregnylen som lurer meg åååååååå!!!

Av og til skulle det vært mulig å skrudd av hjernen.. Vi er vår største fiende oppi det hele, og det er så fort gjort å tenke negative tanker. Rett og slett fordi vi forbereder oss på det verste, som en slags forsvarsmekanisme. det er lett for meg å si, men prøv å tenk på noe annet mam&mam.. Du er jo gravid til det motsatte er bevist, på en måte✌ dette ordner seg!!! Er selv litt skeptisk der jeg sitter, er jo på stadiet der jeg ikke en gang vet om d blir no innsett i det hele tatt eneste trøst jeg har da, er at forsøket blir regnet som avbrutt og jeg får ett nytt✌ hold tight

Blæ, det er sant det altså, skulle kunne slått av til testdato... Tror problemer er at man vet for mye rett og slett, da vi samboeren min hadde sitt forsøk visste vi jo ingenting og jeg kan ikke huske at vi stressa over noen ting men men, nå vet vi alt for mye og tenker alt for mye rett og slett...

Off ja, det er så mye bekymringer og tanker oppi dette styret her. Først bekymrer vi oss om vi faktisk greier å produsere egg, så om uthenting av eggene går bra, og så begynner bekymringen om noe blir befruktet, når vi endelig har fått bekreftet det, så begynner ventingen på om de deler seg som de skal, og om de overlever til innsetting. Etter innsetting bekymrer vi oss om de fester seg, og om man får positiv eller negativ test. Og så endelig ENDELIG etter nye bekymringsrynker den positive testen (forhåpentligvis). Men en skulle tro at bekymringene stoppet der, men neida. Nå har mine bekymringer begynt for om det er liv, om det holder seg der inne til første tidlig UL, og så til 12 uker, så så i ni mnd. :P:sprettoy: Blir helt koko JA :tongue: Veksler mellom å være glad for positiv test, for så å bekymre meg over de helvetes sterke menssmertene jeg nå har fått :eeeh: og at jeg har mistet mange av de andre symptomene (eller er det innbilling?)

 

Sluttet med utrogestan på tirsdag ved positiv test, og har fortsatt ikke hatt blødninger, så er fortsatt positiv, men liker absolutt ikke de menssmertene. Vet at det kan være normalt, MEN bekymringen er der hele tiden.

 

Men når det er sagt, så er det jo mange oppturer også da :hoppe: Produserte egg, check, uthentingen gikk bra, check, bekfruktning bra osv. Har aldri hatt så mange opp og nedturer på så kort tid i hele mitt liv før - blir koko, men forhåpentligvis blir resultatet bra og alt er verd det til slutt :gravid:

Det er en helt sinnsykt ber og dalbane, og man blir litt små koko ja 😳 vanskelig å forstå for dem som ikke vet hva man går gjennom, det er sikkert og visst...

 

Men nå må vi bare ha troen på masse positive tester videre :) jeg får ikke svaret før neste fredag 😳 16 dager etter innsett liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå👍😉 ett steg nærmere mirakelet👍 lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe

Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe
Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Så leit kjære deg😕 håper du summer deg fort og bruker tiden fremover til å se frem til nye muligheter❤️ Sender deg en varm klem!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe
Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Varm trøsteklem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe
Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Åh nei :( så forferdelig trist :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe
Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Så trist 😔. Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

4 av 4 befrukta☀☀❤✌

Jeg hadde 5 av 6 modne, og de befruktet 2 av dem..

Riksen var superfornøyd, så da er vel jeg det også :-)

Innover om en times tid for innsett, og så håpe at det holder seg der..

Kjempe gode nyheter!! Tipper dere to er letta nå ett steg nærmere mirakelet lykke til på innsett, det er jo bare hyggeligt.. Hehe

Og så ringte Riksen..

Blir ikke innsett, det skjedde ikke mer etter befruktning.. :-(

Så utrolig leit å høre at de ikke utviklet seg :( tenker på deg og håper dere kan bruke helgen sammen og mose dere så godt dere kan. Er ikke så mye mer å si enn at jeg håper det går myyye bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av grunna æ venta til testdato.. Slepper den følelsesmessige opp og ned turer.. Men streken e der enda daquiry så håper den holder sæ. Katti har du testdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg har hatt en kjemisk, testen i kveld er så svak at jeg knapt nok kan se streken 😔. I morges var den helt klar.

Huff, har du begynt å blø da? Så lenge du ikke har det er det jo håp. Men det er litt skummelt med denne eggløsningssprøyta som kan gi positiv test ganske lenge 😳 håper det ikke stemmer og at du får et positivt svar om noen dager 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunna æ venta til testdato.. Slepper den følelsesmessige opp og ned turer.. Men streken e der enda daquiry så håper den holder sæ. Katti har du testdato?

På torsdag, så jeg vet at det er tidlig, men streken i morges var klar og tydelig. Takk for støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe blod. Har tidligere hatt blendahvite tester, så jeg tror Ovitrellen er ute av systemet..skal ta en ny test i morgen tidlig.

 

Ja gjør det, æ har dessverre opplevd kjemisk kor den først va positiv og så ble negativ. Men det treng ikke vær det i ditt tilfelle, om du tok prøven på kveld og ikke morgen urin kan det vær bare derfor også... Så tidlig bør det vel vær på mest mulig konsentrert urin!! Ska kryss alt æ har for dæ 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, ikke noe blod. Har tidligere hatt blendahvite tester, så jeg tror Ovitrellen er ute av systemet..skal ta en ny test i morgen tidlig.

Ja gjør det, æ har dessverre opplevd kjemisk kor den først va positiv og så ble negativ. Men det treng ikke vær det i ditt tilfelle, om du tok prøven på kveld og ikke morgen urin kan det vær bare derfor også... Så tidlig bør det vel vær på mest mulig konsentrert urin!! Ska kryss alt æ har for dæ 💜

Tusen takk for beroligende ord 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe blod. Har tidligere hatt blendahvite tester, så jeg tror Ovitrellen er ute av systemet..skal ta en ny test i morgen tidlig.

Hvordan går det vennen? :) Tenker du får en positiv test idag jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. Lærte jo litt vi også om å ta gledens på forskudd..

Og mannen lærte litt om at han tok dette tyngre enn han trodde.

 

Noen som vet hvor lenge det er vanlig å ha vondt i magen etter uttak?

Enda hoven og øm på venstre side, som hadde størst poser.

Og får kramper som ikke ligner noe. Liksom midt på over livmora..

Uttak var torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk strek i morges også, like svak som den i går kveld...:( Er bare på mobil, så jeg får ikke lastet opp bilde...

Endret av Daquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk strek i morges også, like svak som den i går kveld...:( Er bare på mobil, så jeg får ikke lastet opp bilde...

 

Håper virkelig den blir sterkere for hver dag. Hvordan rugedag er du på? Tror du hadde innsett etter meg, eller var det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. Lærte jo litt vi også om å ta gledens på forskudd..

Og mannen lærte litt om at han tok dette tyngre enn han trodde.

Noen som vet hvor lenge det er vanlig å ha vondt i magen etter uttak?

Enda hoven og øm på venstre side, som hadde størst poser.

Og får kramper som ikke ligner noe. Liksom midt på over livmora..

Uttak var torsdag..

Du kan vel oppleve ubehag noen dager etterpå ja, vet ikke hva som er vanlig. Spørs vel litt på hvor mange man fikk ut og om det var et enkelt uttak eller ikke. Jeg var øm ganske lenge, men kan ikke si jeg husker hvor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk strek i morges også, like svak som den i går kveld...:( Er bare på mobil, så jeg får ikke lastet opp bilde...

Håper virkelig den blir sterkere for hver dag. Hvordan rugedag er du på? Tror du hadde innsett etter meg, eller var det før?

Jeg er 12 DPO i dag...hadde innsett 11 sept og test dag er 25 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...