Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har et luksuproblem; hva ville DU ha satset på: Moccamaster eller kaffemaskin? :-) Anonymous poster hash: 4b20a...d02
☆☆☆ Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Kjem an på kor mange som drikk kaffi. Om det er meir ennein kaffidrikkar er moccamaster tingen. Synes også ein treng å ha moccamaster tilgjengelig for kaffiselskap o.l.
MissMagica Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ville satset på Moccamaster, uten tvil. Er veldig fornøyd med min. Kaffe latte, espresso, mocca eller iskaffe drikker jeg heller når jeg er på besøk hos noen eller på cafe.
Gemini77 Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har begge deler. Utrolig deilig med en kaffemaskin når man ønsker en kopp kaffe på ettermiddagen eller en venninne kommer innom og vi ønsker latte. Men helt avhengig av å trakte en stor kanne med svart kaffe på morningen..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Moccamaster uten tvil. Dersom du vil ha kaffemaskin velg en annen en Nescafé. Alt annet enn Nestlé. Anonymous poster hash: 7ebe0...bd0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Avhengig av begge deler. Men har simens kaffemaskin da.. Og moccamaster Anonymous poster hash: bfdd8...169
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Uten tvil mocccamaster - kaffen er mye sunnere siden det farlige fettet filtreres og mer miljøvennlig siden man slipper å kaste masse kapsler. Anonymous poster hash: 53ea2...0ee
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Takk for svar, dere! :-). Ser ut til at jeg har behov for begge deler; når jeg jobber hjemme drikker jeg kun en kopp kaffe, og den kaffekoppen skal være god. Når både mannen min og jeg er hjemme lager vi oss en kanne med kaffe.... Har ikke råd til begge deler akkurat nå. Jeg får vel jobbe meg opp på kaffefronten kanskje? ;-) Anonymous poster hash: 4b20a...d02
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har nespresso maskin og en kaffetrakter. Brukte mye nespresso før, men nå mer innimellom. Blir fort veldig dyrt hvis man drikker mye kaffe. Men veldig glad jeg har den når vi får besøk. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt moccamaster og så evt spart til nespresso senere. Blir ofte tilbud/kampanje på den ved juletider Anonymous poster hash: 548b8...323
Tipptopp Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har både nespresso med melkesteamer og Moccamaster. Jeg drikker kun fra nespresso da jeg bare liker latte. Sambo drikker både vanlig kaffe, espresso, latte og cappuccino fra nespresso, men er han skikkelig kaffe tørst trakter han en kanne på den andre. Har vi gjester trakter vi alltid, men om de ønsker latte, cappuccino eller espresso (sjeldent andre enn min søster ønsker det). Så jeg anbefaler begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå