Gå til innhold

Jeg har så lyst til og bare si det til alle!! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først: Gratulerer:) så: kan jeg spørre hvilken sykdom du har? Ble nervøs nå, for har en sykdom selv, min ikke hørt om noen fare for musadannelser på "min" sykdom. Så, igjen: Jeg skjønner hvorfor u vil vente, og det har jeg egentlig lyst til selv, men når/om jeg får pluss, skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å holde munn:)

Først: Gratulerer:) så: kan jeg spørre hvilken sykdom du har? Ble nervøs nå, for har en sykdom selv, min ikke hørt om noen fare for musadannelser på "min" sykdom. Så, igjen: Jeg skjønner hvorfor u vil vente, og det har jeg egentlig lyst til selv, men når/om jeg får pluss, skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å holde munn:)

Takk :-) har epelepsi men det er ikke sykdommen hos meg som er farlig hos seg selv, det er medisinene jeg bruker. Det er så vanskelig og vente med og si det hehe men jeg får bare smøre meg med tolmodighet

Annonse

Forstår godt at du vil vente! Det gjorde vi med førstemann og, og skal vente nå også :) Vi synes det var veldig morro å ha vår egen lille hemmelighet de 12 ukene, og oppstod en del morsomme episoder pga det ;) Vi tok UL i uke 12, og viste frem bildet når vi fortalte det til venner og familie. Stor stas å gjøre det på den måten, synes vi!

Vet om mange som har sagt det med engang de er gravide, og har senere mistet. Den risken vil ikke jeg ta. Greit nok at det alltid kan skje noe, men synes ikke det er noe vits å si det til "hele verden" med engang man har positiv test. Er faktisk en sånn "12 ukers grense" med god grunn.

Gratulerer med graviditeten, sitter å gleder meg til nytt vidunder neste år selv! :D

Anonymous poster hash: cfb1a...905

Annonse

Forstår godt at du vil vente! Det gjorde vi med førstemann og, og skal vente nå også :) Vi synes det var veldig morro å ha vår egen lille hemmelighet de 12 ukene, og oppstod en del morsomme episoder pga det ;) Vi tok UL i uke 12, og viste frem bildet når vi fortalte det til venner og familie. Stor stas å gjøre det på den måten, synes vi! Vet om mange som har sagt det med engang de er gravide, og har senere mistet. Den risken vil ikke jeg ta. Greit nok at det alltid kan skje noe, men synes ikke det er noe vits å si det til "hele verden" med engang man har positiv test. Er faktisk en sånn "12 ukers grense" med god grunn. Gratulerer med graviditeten, sitter å gleder meg til nytt vidunder neste år selv! :DAnonymous poster hash: cfb1a...905

Ja det hørtes fint ut og gjøre det på denne måten :-) jeg får prøve og holde ut :-)

Vi fortalte nermeste familie og beste venner i uke 10-11 av praktiske årsaker (vanskelig å skjule), mistet i uke 11+6. Nå når vi er igang med prøving igjen føler jeg at den gang vi forhåpentligvis tester positivt igjen vil jeg nok fortelle de nermeste ganske med en gang. Synes det var veldig greit med støtte fra familie og venner etter SA, hadde vært utrolig tungt og ensomt å bære sorgen alene.

Anonymous poster hash: 4c8c3...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...