Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg lager kyllingsalat nå, skal ha i mango og avokado. Salaten skal oppbevares i kjøleskap frem til kl 17-18. Bør jeg vente med å ha i avokado og mango slik at de ikke blir brune, eller går det greit å gjøre alt ferdig nå? Anonymous poster hash: ba329...9cc
Mamma4livet Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Jeg hadde ventet med avokado, men mango er vel greit å ha i nå?
LivetErEnLek Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Du kan skvise over sitron/lime og på den måten unngå at det blir brunt, men jeg synes det er best å ha det i rett før servering.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Ok, da har jeg i mango nå og venter med avokado. Har ellers i to typer salat, gule og røde tomater, paprika, agurk, fetaost og kylling. Serveres med mangoolje som dressing og hvitløksbaugett. Noe mer jeg burde hatt i? Oliven? Anonymous poster hash: ba329...9cc
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Hørtes knallgodt ud! Hva med noe tygg? Feks pinjekjerner, gresskarfrø el.l. Evnt krutonger ved siden av. Anonymous poster hash: 9af69...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå