Gå til innhold

er streken sterk nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min erfaring VAR også at når testen var nesten positiv så var eggløsning rett rundt hjørnet, dvs jeg pleide alltid få knall positiv el test dagen etter at den var nesten positiv.   Helt til denne pp! Da hadde jeg nesten positiv test på en fredag og var helt sikker på at den skulle bli 100% positiv på lørdag, men det gjorde den ikke. Jeg fortsatte å teste i dagene fremover men testene ble bare hvitere og hvitere. Så gikk det faktisk så lang tid som EN UKE før testen plutselig var klart positiv! 

Så konklusjonen er altså at det er ikke altid den blir "nesten-positiv" rett før den blir positiv

Min erfaring VAR også at når testen var nesten positiv så var eggløsning rett rundt hjørnet, dvs jeg pleide alltid få knall positiv el test dagen etter at den var nesten positiv. Helt til denne pp! Da hadde jeg nesten positiv test på en fredag og var helt sikker på at den skulle bli 100% positiv på lørdag, men det gjorde den ikke. Jeg fortsatte å teste i dagene fremover men testene ble bare hvitere og hvitere. Så gikk det faktisk så lang tid som EN UKE før testen plutselig var klart positiv!

Så konklusjonen er altså at det er ikke altid den blir "nesten-positiv" rett før den blir positiv

Ja denne kroppen er ikke bestandig lett å forstå seg på! Har 17 tester liggende så holder for denne pp:) får bare vente å se! Håpet den er rett rundt hjørnet da jeg reiser fra samboer til helga og blir borte 20 dager i utlandet..

Bare en liten skyggestrek på el-test idag, enten så er det som mamma85 sier at den kommer igjen eller så har jeg vel hatt el. Får fortsette å teste dagene fremover! Håper det har hjulpet å legge inn støtet nå di siste tre dagene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...