Gå til innhold

Hvilken symptomer har dere? :)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9, føler jeg har veldig lite symptomer.

Jeg har litt kvalme som kommer og går, blir veldig kvalm når jeg legger meg.

Er litt oppblåst. Har fått mye kviser!!! svimmel.

Sist jeg va gravid (mistet i SA uke 8) så hadde jeg ømme pupper og mye stikninger. Kjenner jeg blir redd siden jeg ikke har disse sympomene denne gangen..

Ingen ømme pupper, ingen stikkninger (hadde kun litt i uke 5-6, da hadde jeg også mens murringer) ikke bedre luktesans elle noe...

hva med dere??

Anonymous poster hash: b4145...d52
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144157664-hvilken-symptomer-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

6+ et eller annet :P kjenner ingenting. Har vert litt svimmel men eller helt utrolig. Har 2 svangerskap bak meg, men de kan ikke sammenlignes med dette :) håper det holder seg sån, et svangerskap varer i lang tid, så jeg nyter å være symptomfri :D

8+1, var kvalm (spesielt om kveldene) i en og en halv uke, fra 6+1 ca.. nå er nesten all kvalmen forsvunnet 😱. Ellers tror jeg at jeg fortsatt er trøtt (litt vanskelig å sammenligne siden jeg nå har ferie). Puppene er litt ømme når jeg trykker på de..

Har også fått litt "vondt" i korsryggen de siste to-tre dagene, noe som bekymrer meg ganske mye siden det er et av tegnene på spontanabort! Men klarer å beholde roen til en viss grad siden jeg ikke har fått blødning... Men har hørt at symptomene kan stoppe opp, og smertene i korsryggen kommer et par uker før blødning, så må nesten bare tenke positivt og telle ned til tidlig ul om to uker :)

En må nesten bare være takknemlig for at en er i god form, men kjenner selv at det fører til litt bekymringer! :)

Annonse

-Ømme pupper

- sliten og trett

- svake menslignende ubehag innimellom

-Oppblåst. Føler meg synelig gravid allerede og jeg blir neste uvel av bukselinningen som presser nederst mot magen - det er nok mest psykisk!😉

- Uvel eller småkvalm etter måltider. Håper å unngå kvalme i dette svangerskapet da jeg hadde Hyperemesis i forrige svangerskap til uke 36...

Dessuten synes jeg huden min virker blankere/fetere enn ellers:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...