Gå til innhold

Kjøper dere ull ammeinnlegg? Hvilken str?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker 80d og har kjøpt M. Har kun kjøpt ett par, for å se ann str. Av erfaring var de jeg kjøpte i sist ammeperiode veldig dårlige.....veldig tynne og slappe på en måte. Så ser ann denne gangen med det paret jeg har kjøpt. Kjøpt nå på helios.

Anonymous poster hash: 4c145...8aa

Annonse

Takk for tips!

Kjøper dere for store bh'er eller noen som sitter godt? Hørt melken kan komme tregere i en fast bh. At den burde være løs i cupen? Men da blir ikke støtten like god..

Anonymous poster hash: 747fa...8f6

Kjøper bh som sitter godt, men som ikke strammer. Kjøper uten spiler så ikke det kommer melkekjertler i klem. Jeg har amme-bher fra forrige svangerskap, men den største jeg hadde da passer fint nå. Avventer å kjøpe nye til den aller værste melkesprengen har gitt seg. Har også kjøpt et par ammetopper fra h&m (sånne med litt støtte til puppen), de var fine å ha på natt når de værste lekkasjene gav seg.

Jeg har ull ammevennlig fra forrige gang. Fra Nøstebarn. Vet ikke størrelse, men de dekker godt.

Kjøper bh som sitter godt, men som ikke strammer. Kjøper uten spiler så ikke det kommer melkekjertler i klem. Jeg har amme-bher fra forrige svangerskap, men den største jeg hadde da passer fint nå. Avventer å kjøpe nye til den aller værste melkesprengen har gitt seg. Har også kjøpt et par ammetopper fra h&m (sånne med litt støtte til puppen), de var fine å ha på natt når de værste lekkasjene gav seg.

Jeg har ull ammevennlig fra forrige gang. Fra Nøstebarn. Vet ikke størrelse, men de dekker godt.

Jeg slår også et slag for ullammeinnlegg fra nøstebarn. Veldig fine! Når det gjelder bh, så skal de passe, og være behagelige. Ikke for store, ikke for små. Det kan være lurt å starte med noen uten spiler, men jeg går over til spiler om dagen igjen når melken og ammingen er godt i gang. Syns de sitter best, og selv har jeg ikke opplevd problemer med det.

Jeg var fryktelig plaget med tette melkeganger og brystbetennelse med førstemann. Brukte innleg i str L for å dekke til mest mulig av brystet. Likte godt de jeg fikk kjøpt på apoteket.

Normalt ville jeg anbefalt deg å kjøpe ett par av ull i M og se om du evt trenger flere eller en annen str (vareierer jo mye hvor mye man lekker (og da gjerne må skifte oftere)

Jeg brukte ammeinnlegg i ull forrige gang. Har ikke spesielt store pupper, men likte de største best :-) Jeg brukte enganginnlegg innenfor fordi jeg lekket så utrolig mye...

Brukte kun bh'er uten spile den gang fordi jeg var plaget med at melkegangene tettet seg fort til. Brukte bh på natta også pga lekkasje.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...