Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da slenger jeg meg inn her :) 
Er i første prøveperiode etter to sa`er i april og mai. Håper det går like kjapt denne gang og at spiren holder seg på plass i 9 mnd. 

18.august: millepersille (2pp), snille_snill, FruMille (pp5) 
19. august: 
20. august: SannaMaria (2pp), Piasawa (20pp)
21. august: Ancear
22.august:
23. august: Sophien (2pp)
24. august: Mammatilto=) (2pp), Karooline, Tre ønsker å bli fire (1pp)

Heihei :) Jeg er ny her og sitter med noen spørsmål. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL rundt den 7. august, ikke helt sikker da jeg ikke har helt oversikt over syklus enda etter at jeg sluttet på p-pillen, men begynte å kjenne smerter/ubehag rundt den 5. august, og har småsymptomer på EL enda.. Dette er smerter/ubehag jeg også har hatt tidligere rundt EL tider (men tidligere har jeg trodd dette var starten på en graviditet).. Men det jeg lurer på er om det er så viktig å teste seg for når EL inntreffer? Vi har sex omtrent hver dag, og om ikke hver dag så har vi det vertfall annenhver dag.. Er det slik at det kommer an på klokkeslett når det gjelder EL og når man skal humpe i vei i den perioden?

Annonse

Heihei :) Jeg er ny her og sitter med noen spørsmål. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL rundt den 7. august, ikke helt sikker da jeg ikke har helt oversikt over syklus enda etter at jeg sluttet på p-pillen, men begynte å kjenne smerter/ubehag rundt den 5. august, og har småsymptomer på EL enda.. Dette er smerter/ubehag jeg også har hatt tidligere rundt EL tider (men tidligere har jeg trodd dette var starten på en graviditet).. Men det jeg lurer på er om det er så viktig å teste seg for når EL inntreffer? Vi har sex omtrent hver dag, og om ikke hver dag så har vi det vertfall annenhver dag.. Er det slik at det kommer an på klokkeslett når det gjelder EL og når man skal humpe i vei i den perioden?

Nei, det er ikke viktig å teste seg for EL. Om dere har sex annenhver dag så har dere helt sikkert truffet uansett. 

Anonymous poster hash: bd9a9...1d7

FADEREN OGSÅ!!! Sitter her og aner fred og ingen fare, kjenner at jeg må løpe på do da noe merkelig skjer der nede! Å joda, der sa det bare splæsj og ut kom det masse blod!!!! Sjokket var stort siden jeg ikke venter tanta før på søndag/mandag! Heldigvis var jeg ikke alene da det skjedde, for jeg ble jo kjempe svimmel og mistet all farge i fjeset, klam og svimmel ble jeg også :( så da må jeg nok innse at tanta komm1 uke før tiden her, faens kluss etter ma'en altså!!!! Venninnen min trodde kanskje det kunne være en festeblødning siden jeg hadde EL akkurat for 1 uke siden, men det tviler jeg på for det var maaaasse blod :( jaja, sånn ble det denne mnd, vi får stå på videre!

Ønsker dere andre masse lykke til!!!

FADEREN OGSÅ!!! Sitter her og aner fred og ingen fare, kjenner at jeg må løpe på do da noe merkelig skjer der nede! Å joda, der sa det bare splæsj og ut kom det masse blod!!!! Sjokket var stort siden jeg ikke venter tanta før på søndag/mandag! Heldigvis var jeg ikke alene da det skjedde, for jeg ble jo kjempe svimmel og mistet all farge i fjeset, klam og svimmel ble jeg også :( så da må jeg nok innse at tanta komm1 uke før tiden her, faens kluss etter ma'en altså!!!! Venninnen min trodde kanskje det kunne være en festeblødning siden jeg hadde EL akkurat for 1 uke siden, men det tviler jeg på for det var maaaasse blod :( jaja, sånn ble det denne mnd, vi får stå på videre!

Åååå nei :( krysser fingre og tær for at neste pp er deres pp og at spira sitter da!!

Hei flickor :) Jeg kom akkurat på at jeg har en legetime i morgen (!!!), for å ta prøve av livmorhalsen, blææææh.... Da jeg bestilte timen for 2 mnd siden, visste jeg ikke at vi kom til å bli prøvere i løpet av sommeren ;) Men er dette farlig? Vil jo gjerne at egget fester seg osv., synd om man skulle forstyrre noe? Har hørt at man gjerne blør en del etter en slik prøve.  :sukk: (I tillegg prøver jeg å fortrenge trangen til å spør legen min om en blodprøve, hehe :bond:

Hei flickor :) Jeg kom akkurat på at jeg har en legetime i morgen (!!!), for å ta prøve av livmorhalsen, blææææh.... Da jeg bestilte timen for 2 mnd siden, visste jeg ikke at vi kom til å bli prøvere i løpet av sommeren ;) Men er dette farlig? Vil jo gjerne at egget fester seg osv., synd om man skulle forstyrre noe? Har hørt at man gjerne blør en del etter en slik prøve. :sukk: (I tillegg prøver jeg å fortrenge trangen til å spør legen min om en blodprøve, hehe :bond: )

Helt ufarlig.

Hei flickor :) Jeg kom akkurat på at jeg har en legetime i morgen (!!!), for å ta prøve av livmorhalsen, blææææh.... Da jeg bestilte timen for 2 mnd siden, visste jeg ikke at vi kom til å bli prøvere i løpet av sommeren ;) Men er dette farlig? Vil jo gjerne at egget fester seg osv., synd om man skulle forstyrre noe? Har hørt at man gjerne blør en del etter en slik prøve. :sukk: (I tillegg prøver jeg å fortrenge trangen til å spør legen min om en blodprøve, hehe :bond: )

Helt ufarlig.

Takk for svar! :)

Hiver meg på her =)

18.august: millepersille (2pp), snille_snill, FruMille (pp5) 
19. august: 
20. august: SannaMaria (2pp), Piasawa (20pp)
21. august: Ancear
22.august: Nathaliiee
23. august: Sophien (2pp)
24. august: Mammatilto=) (2pp), Karooline, Tre ønsker å bli fire (1pp)

Annonse

Lykke til!

Her kommer pms symptomene på rekke og rad.. Og mine pms symptomer har vært helt like svangerskssymptomer det siste året: Kvalme, dårlig matlyst, ømme bryst, trøtt..

Drar sørover på søndag og skulle jo gjerne visst hvordan ståan er før så jeg kan nyte vin, oster og og og uten dårlig samvittighet - så tar kanskje en test på lørdag.. Da et jeg 10 dpo..

Åååå nei :( krysser fingre og tær for at neste pp er deres pp og at spira sitter da!!

Blødde mye i går ettermiddag og kveld, men i natt har det gitt seg helt og ikke noe mer blod, så skjønner fint lite! Men er allerede innstilt på en ny pp, så det går bra :)

Nysgjerrig... Når starter dere å teste? Hvor mange dager dpo? :)

Jeg skal holde meg så lenge som mulig, er akkurat ferdig med EL. Men kommer helt sikkert til å ta en test 2-3 dager før forventet ikm ☺ Hva med dere andre?

Jeg skal holde meg så lenge som mulig, er akkurat ferdig med EL. Men kommer helt sikkert til å ta en test 2-3 dager før forventet ikm ☺ Hva med dere andre?

Prøver nok lørdag eller søndag - da er jeg 10-11 dager dpo.

Jeg må dele noe jeg opplevde i natt og høre om flere har opplevd det: jeg våknet av plutselig ganske sterk smerte i nedre del av magen. Akkurat som voldsom menssmerte (jeg er plaget av veldig vond mensperiode), men det gikk over etter kort tid. Var som et lyn og sterkt nok for å vekke meg. Ikke vondt nå bare litt murringer. Første gang det skjer utenom når mensen kommer.

Jeg må dele noe jeg opplevde i natt og høre om flere har opplevd det: jeg våknet av plutselig ganske sterk smerte i nedre del av magen. Akkurat som voldsom menssmerte (jeg er plaget av veldig vond mensperiode), men det gikk over etter kort tid. Var som et lyn og sterkt nok for å vekke meg. Ikke vondt nå bare litt murringer. Første gang det skjer utenom når mensen kommer.

Håper det er festesmerter! :)

Her er tempen fortsatt lav så tror ikke jeg har hatt EL:( har ikke landet helt etter ferie, men skal ringe gyno i morgen og bestille ny time. Sniker og heier litt her inne likevel jeg;)

Hjelpes meg :-) Det samme opplevde jeg i går! Hele ettermiddagen/kvelden hadde jeg vonde mensmurringer, og etter jeg hadde lagt meg (ca. halvveis i drømmeland) så kjenner jeg en smerte lik den du beskriver! Som et lyn som spidder meg rett og slett.... Hmm!!! Kan det være noe i det? Festesmerter? :) (tenkte for så vidt "this is it -jeg er gravid" etter hendelsen..hehe. Så jeg er rimelig spent! :duskedame: )

Haha nå skjønner jeg hvorfor dere mente el testene mine ikke var positive. NÅ skjønner jeg hvordan en positiv el test ser ut;p Så da blir ikm i uke 35 som jeg trodde men titter innom her titt og ofte også:)

Hehe, ja der ser du, nå vet du hvertfall hvordan de skal se ut,hih ;) Happy humping og lykke til :)

Haha nå skjønner jeg hvorfor dere mente el testene mine ikke var positive. NÅ skjønner jeg hvordan en positiv el test ser ut;p Så da blir ikm i uke 35 som jeg trodde men titter innom her titt og ofte også:)

Hehe så bra du fant ut av det da! Happy humping!

Hopper inn her og sier hei jeg også!  :rolleyes: Er i pp1 og har ikm ca 18.august tror jeg (usikker på sykluslengden etter p-pilleslutt). Ventetiden er så lang! Har hatt sååå vonde brystvorter i helgen som var, men tør ikke tenke at jeg har fått suksess. Men håper vi får suksess i uke 34, alle sammen! Det hadde vært stas  :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...