Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

El skjer INNTIL 48 timer etter positiv test. Jeg får el samme dag som positiv test (så vi legger naturligvis inn aksjer før dette).

Hvordan vet du at du har EL samme dag?

Hilsen nysgjerrig nybegynner

Kjenner som regel (ikke alltid) når jeg har el pga ganske sterk, konstant smerte på ene siden (i eggstokken). Og så kommer tr 14 dager etterpå... :P

Annonse

Jeg tok EL test i går og den var negativ, men noe slags slim i dag og Fyttikatta så vondt på begge sider - så får vel bare legge inn noen aksjer i kveld selv om test fortsatt er negativ

Var på shopping i Sverige i dag med søsteren min og da anbefalte hun tabletter folat med B6 og B12 vitaminer så da ble jaggu en boks som holdt i 3 mnd på meg :)

Fortsatt kjempevondt i eggstokkene - vet bare alt for godt hvor de ligger etter flere undersøkelser 😝

Prøvde en "billig" EL-test litt senere i går som viste en så vidt synlig strek - i dag var den blendahvit - lurer på om det kan være et tegn på EL selvom det ikke er helt etter boka.. Er jo flere med PCO som har blendahvit hele måneden selvom de har EL.

Ikke noe vondt å tisse eller under samleiet da så vi får bare fortsette og håpe dette er et godt tegn!

Kjente jeg fikk så smått panikk i går kveld når jeg kjente disse smertene jeg forbinder med EL og mannen sa han følte seg dårlig og det dermed ikke ble noe på meg hehe - heldigvis var formen god igjen i dag morges! Må le litt av hva denne prøvinga gjør med meg!

Skulle ønske man hadde en bruksanvisning på alt man følte i kroppen jeg!!

Er så enig Ancear! Tolker og tolker hver minste ting jeg kjenner.. :P skulle tro jeg begynte å kjenne kroppen etter en stund med prøving, men det er vel håpingen som gjør at men overtolker litt ;) ikke helt etter boken å stresse men.. Jeg har ikke kjøpt eggløsningstester enda, så satser bare på hva jeg kjenner.. Får se hvordan det går :)

Tror jeg og hører til her! Har hatt en veldig ustabil syklus med EL for 17 dager siden og ingen tantebesøk, testet jeg med EL test i tillegg til graviditetstest i dag, og til min store forundring har jeg da syklusens andre EL eller så har den spottingen forrige uke vært tanta :o fatter ingenting. Har brukt cb digital EL test så ingen tolking av streker er involvert :)

Men i allefall:

18.august: millepersille (2pp), snille_snill

19. august:

20. august: SannaMaria (2pp), Piasawa (20pp)

21. august: Ancear

22.august:

23. august: Sophien (2pp)

24. august: Mammatilto=) (2pp), Karooline

:) Lilletrille tror jeg er mer spent en stressa men lurer litt på hva dette ubehaget/smerten kan være - kanskje noen cyster som tuller med meg og ;) denne uka skal det jo etter planen være EL uke for oss da!

Velkommen Piasawa! Disse hormonene er ikke til å bli kloke av ;)

Annonse

Overfflyttes fra uke 33 til uke 34 da EL var 4 dager forsinket denne mnd :( måtte det bli mange positive svar denne uken :)

18.august: millepersille (2pp), snille_snill, FruMille (pp5)

19. august:

20. august: SannaMaria (2pp), Piasawa (20pp)

21. august: Ancear

22.august:

23. august: Sophien (2pp)

24. august: Mammatilto=) (2pp), Karooline

Ja, måtte det bli mange med to blå streker i uke 34! :) velkommen FruMille:)

Takketakk :)

Er du på MN og? Det er jeg:) Ser det er en med samme brukernavn som deg i IKM uke 34 der og;)

Stemmer det ja, hihi ;) men det er kun disse to forumene jeg følger,hehe ;)

Er godt i gang med EL tester nå, men ingen positiv enda. Det nærmer seg ifht når den er forventet så de neste dagene er spennende :-) Hvordan går det med dere andre? :-)

Spennende spennende :) jeg fikk positiv i dag, 4 dager etter forventet EL, jeg trodde nesten den hadde gått meg hus forbi ;) mannen reiste avgårde på jobb utenbys i dag, men heldige meg har mulighet til å reise ned til han i morgen slik at vi kan legge inn litt ekstra aksjer,hih ;) i dag da EL ble så tydelig positiv, så drømte jeg om tanken på hvis det var en g-test og ikke EL test, sukk....men, kanskje en g-test er likedan om et par (lange) uker, grugleder meg til og teste :) lykke til med testing og jakten :)

Er godt i gang med EL tester nå, men ingen positiv enda. Det nærmer seg ifht når den er forventet så de neste dagene er spennende :-) Hvordan går det med dere andre? :-)

Spennende spennende :) jeg fikk positiv i dag, 4 dager etter forventet EL, jeg trodde nesten den hadde gått meg hus forbi ;) mannen reiste avgårde på jobb utenbys i dag, men heldige meg har mulighet til å reise ned til han i morgen slik at vi kan legge inn litt ekstra aksjer,hih ;) i dag da EL ble så tydelig positiv, så drømte jeg om tanken på hvis det var en g-test og ikke EL test, sukk....men, kanskje en g-test er likedan om et par (lange) uker, grugleder meg til og teste :) lykke til med testing og jakten :)

Genialt, kos deg med mannen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...