Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klarte ikke å holde meg til i morgen og tok en CB digital isted. Den viste "gravid" :-D Nå er jeg kjempe happy!!!!

Så bra Ancear :laugh: Jeg tørr ikke tro på det før jeg eventuelt får tatt en digital test. Må ha det svart på hvitt! Så da blir det vel ut å handle digital i dag og test kanskje i morgen?! :wink:

Gratulerer, streken var uten tvil der og nå har du det bekreftet også!

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde IKM tirsdag 19.august. Spotta så vidt og så stoppa det. Spotta igjen i går, så jeg tok i en tampong for å være sikker. Når jeg tok den ut var det null blod der, men masse utflod (sorry for detaljer). Tok en test, men den var negativ! Nå er det jo 5 dager siden den skulle vært her?:o

Jeg hadde IKM tirsdag 19.august. Spotta så vidt og så stoppa det. Spotta igjen i går, så jeg tok i en tampong for å være sikker. Når jeg tok den ut var det null blod der, men masse utflod (sorry for detaljer). Tok en test, men den var negativ! Nå er det jo 5 dager siden den skulle vært her? :o

Jeg hadde IKM onsdag 20. august.. Tatt tre tester til nå, en 10 dpo, en på IKM dagen og en på fredag.. Men fortsatt ingen antydning til TR.. Tenkte å prøve meg på en ny test i morgen..

Jeg hadde IKM tirsdag 19.august. Spotta så vidt og så stoppa det. Spotta igjen i går, så jeg tok i en tampong for å være sikker. Når jeg tok den ut var det null blod der, men masse utflod (sorry for detaljer). Tok en test, men den var negativ! Nå er det jo 5 dager siden den skulle vært her? :o

Jeg hadde IKM onsdag 20. august.. Tatt tre tester til nå, en 10 dpo, en på IKM dagen og en på fredag.. Men fortsatt ingen antydning til TR.. Tenkte å prøve meg på en ny test i morgen..

Hm, er i samme båt vi da! Håper det er spire på oss begge:) jeg tror jeg skal vente til tirsdag med å teste, i tilfelle jeg har hatt sen EL og at dette muligens var en festeblødning?

Annonse

Hvor lenge etter EL er det mulig/vanlig å ha festeblødning.. Jeg hadde IKM onsdag den 20.august.. Fortsatt ingen tegn til TR eller positiv graviditetstest.. Men da jeg tørket meg midt på dagen kunne jeg skimte litt rosa/rødt og litt blankt utflod.. Dette har ikke gjentatt seg.. kan dette ha vært en festeblødning, eller er EL for lenge siden til at det kan være tilfellet`?

Håper noen har opplevd noe lignende og eller har noen erfaringer å dele : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...