Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet nå i ettermiddag, da jeg ikke rakk (!!) å teste i dag morges... Negativ :-( men kan hende jeg har blingset litt på IKM, mulig den er i morgen! I forrige svangerskap testet jeg ikke positivt før på selve IKM-dagen. *tmi* har sett litt rosa slim/utflod på papiret i dag, og puppene er kjempe vonde, så her lever jeg i spenning!!

Annonse

Bare måtte ta en test i dag, selvom jeg kun er 9dpo. Men det var kun en strek.

Men jeg er så hormonell for tiden, følelsene sitter utenpå kroppen. Har en som ikke ville i bhg i dag, noe som er veldig ulikt, gråt som bare det :( Blir jo helt ifra meg jeg og. Skulle fortelle det til sjefen og da var det så vidt jeg klarte å holde tårene tilbake. Selv jobber jeg i bhg og vet at dette er helt normalt, at det går bra og at hun trives i bhg. Så håper min reaksjon skyldes en liten spire i magen. Jeg har nemlig ikke reagert slik før.

Vær så snill å la meg få en positiv test snart!

Annonse

Gratulerer til alle som er blitt gravide! 

Her skjedde det noe rart på morgenen i dag. Tenkte å ta en test (forventet egentlig mens i går eller i dag), men syntes kroppen var litt...rar... så tok en eggløsningstest i stedet, egentlig ganske tilfeldig. Så kom deg jaggu 2 streker på DEN i stedet! Tydeligvis var ikke syklusen kommet helt i rute etter pilleslutt, så da er det bare å legge inn noen "haste-aksjer" i kveld. 

Negativ: Er ikke gravid.. 
Positivt: Trodde egentlig ikke at jeg var det uansett, og nå kommer på en måte pp2 etter bare 2 uker i stedet for en måned, selv om det egentlig er pp1 (om dere skjønner ;D). 

Så da hopper jeg ut av denne IKM-gruppen, og videre til den som er om 2 uker :) Lykke til til dere som skal teste videre denne uken :-) 

Her skjedde det noe rart på morgenen i dag. Tenkte å ta en test (forventet egentlig mens i går eller i dag), men syntes kroppen var litt...rar... så tok en eggløsningstest i stedet, egentlig ganske tilfeldig. Så kom deg jaggu 2 streker på DEN i stedet! Tydeligvis var ikke syklusen kommet helt i rute etter pilleslutt, så da er det bare å legge inn noen "haste-aksjer" i kveld. 

Positivt: Trodde egentlig ikke at jeg var det uansett, og nå kommer på en måte pp2 etter bare 2 uker i stedet for en måned, selv om det egentlig er pp1 (om dere skjønner ;D). 

Så da hopper jeg ut av denne IKM-gruppen, og videre til den som er om 2 uker :) Lykke til til dere som skal teste videre denne uken :-) 

Jeg har ikke peiling på dette, men blir ikke el-testen positiv når man er gravid? Mener å ha lest flere steder at folk tester med el-tester hvis de er tom for graviditetstest, og da viser det to streker når de er gravid. 

Jeg hadde tatt en graviditetstest i tillegg jeg, bare for å se. 

Jeg har ikke peiling på dette, men blir ikke el-testen positiv når man er gravid? Mener å ha lest flere steder at folk tester med el-tester hvis de er tom for graviditetstest, og da viser det to streker når de er gravid. 

Stemmer det. Mine vart posetive med ein gong

Anonymous poster hash: 41f75...a0c

Hva?? Oi, det visste jeg ikke at gikk :-) Men jeg tok en graviditetstest i tillegg til EL-testen også, men det var bare én strek på den... men kanskje jeg skal ta en til for sikkerhets skyld i morgen  :rolleyes:

Uff, jeg blir helt forvirret her nå. De siste to dagene har jeg tatt billigtest og begge to viser en svært svak strek, i går etter fristen og i dag innen fristen. Men den har ikke blitt sterkere. IKM er på søndag, så jeg har jo da tatt test 3 dager før og er klar over at den selvfølgelig kan endre seg til den tid. Men nå sitter jeg jo da og lurer på om det er noe eller ikke. Har for øvrig hatt ømme pupper i snart en uke, dette pleier jeg ikke ha til vanlig før mens. Hva tror dere?

Har forresten tatt et par bilder og lagt i galleri, kanskje dere kan se noe strek eventuelt skyggestrek på disse bildene? Håper linke funker  :huh:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79988-20140820-064850/

Klarte ikke å holde meg til i morgen og tok en CB digital isted. Den viste "gravid" :-D Nå er jeg kjempe happy!!!!

Så bra Ancear  :laugh: Jeg tørr ikke tro på det før jeg eventuelt får tatt en digital test. Må ha det svart på hvitt! Så da blir det vel ut å handle digital i dag og test kanskje i morgen?!  :wink:

Klarte ikke å holde meg til i morgen og tok en CB digital isted. Den viste "gravid" :-D Nå er jeg kjempe happy!!!!

Så bra Ancear  :laugh: Jeg tørr ikke tro på det før jeg eventuelt får tatt en digital test. Må ha det svart på hvitt! Så da blir det vel ut å handle digital i dag og test kanskje i morgen?!  :wink:

Gratulerer :)

Skulle hatt IKM i går, men foreløpig ingen visitt av TR! Hatt mensmurringer en uke, og øm i puppene (men ikke bystvortene). Testet negativt på lørdag (skulle i festlig lag så ville teste for sikkerhets skyld). Redd TR er rett rundt hjørnet, og tør ikke ta test. Redd den blendahvite testen skal lyse mot meg igjen :-( er vel uansett best å bruke morgenurin? Mulig jeg tester i morgen tidlig, hvis jeg tør :-P tvi tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...