Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ingen tegn her. Men kan ikke huske at jeg hadde noe symptomer så tidlig med de to andre heller. Men føler meg ganske sikker på at det ikke blir klaff denne gangen, tross iherdig insats ;-) Jeg er invitert ut i kveld, middag og vin. Men vet ikke hva jeg skal gjøre ifht alkohol, holde meg unna eller ta et par glass? Hva ville dere gjort og hvordan bortforklarer man at man ikke blir med på et glass og to? :-) Tips?

Det blir to glass på meg!

Fortsetter under...

Gratulerer :D

Her føler jeg symptomene kommer snikende. Festeblødning, svimmel og småuggen. Bare håper jeg ikke innbiller meg noe. Har ikm neste søndag, hvis jeg har regnet rett, så blir en laaaaang uke å vente.

Håper at du får en positiv test da! Ei uke går fort skal du se!

Annonse

Vel, siden jeg skal på fest i kveld, så ble det en test i morges, og etter "gammel beregning" (før de massive blødningene på mandag), så er jeg 12 dpo i dag! Testen var ikke overraskende blendahvit, men likevel så fikk jeg en klump i magen :( sist jeg ble gravid så hadde jeg ingen symptomer, mens nå som jeg mest sannsynlig ikke er gravid så har jeg bla kvalme, liten matlyst og temperaturstigning, merkelig! nå lurer jeg bare på når den virkelige mensen kommer og evt EL, alt er lissom snudd helt på hodet nå :( jaja, uansett så skal jeg da unne meg noen glass i kveld og bare kose meg maks :)

Gratulerer snille_snille!

Vet hva du mener FruMille - jeg tror at tegnet på at jeg er gravid er at jeg ikke har noen symptomer - de vanligste symptomene har jeg hver måned når jeg ikke er gravid..

Tørr ikke å teste jeg! Så redd for å se en blendahvit test.

Tok en test når jeg våknet i dag. Streken kom frem med en gang. For å være helt sikker tok jeg en digital og den lyste gravid! :) :) :) Blir ikke noe vin på meg i kveld :)

Håper flere følger meg i løpet av uka!

Gratulerer så masse med graviditet :-) Lykke til!!!

Så moro at noen her allerede har fått 2 streker :-D Selv skal prøve å vente så lenge som mulig med testingen, selv om det frister skikkelig. De siste dagene har jeg passet på å drikke vann med en gang jeg våkner, så jeg skal vente med å teste, haha. Jeg er helt utrolig hormonell, mer enn jeg noen sinne har vært, men siden dette er min første prøveperiode så tar jeg ikke det som et graviditetstegn (kroppen er jo tross alt ikke vant til å leve uten p-piller :P ), og føler meg ganske sikker på at jeg snart må hoppe over til IKM-tråden for uke 38 i stedet.. men er jo håp  :)  :) Har lyst til å søke om besøksforbud mot Tante Rød..

Spent på i titte innom her i morgen tidlig å se om det er noen flere som tar turen til terminforum!  :wink:

Jeg har plutselig blitt veldig øm i den ene puppen. Synes det er veldig rart, pleier å bli i begge når jeg blir det. Og når jeg blir øm før TR er det vanligvis 1-2 dager før, ikke en hel uke før. Lurer på om dette kan være et tegn, blir jo helt forvirret og overtolker, hehe. Kjenner etter på alt ;-) Noen som har opplevd å bli øm i kun en pupp om gangen? :-/

Jeg blir noen ganger øm i bare en av puppene, andre ganger i begge. Noen ganger dagen før mensen, andre ganger en uke før, andre ganger igjen i forbindelse med eggløsning. For min del ikke så veldig system i det. Men vi er vel forskjellige alle sammen :)

Jeg har plutselig blitt veldig øm i den ene puppen. Synes det er veldig rart, pleier å bli i begge når jeg blir det. Og når jeg blir øm før TR er det vanligvis 1-2 dager før, ikke en hel uke før. Lurer på om dette kan være et tegn, blir jo helt forvirret og overtolker, hehe. Kjenner etter på alt ;-) Noen som har opplevd å bli øm i kun en pupp om gangen? :-/

Ja!! Og synes og det er rart! Og brystvorten er kjempe rød og ganske hard - bruker også å ha vondt i begge noen dager før mens.

Annonse

Testet i dag jeg også, fikk kun én strek. Tror IKM for meg er i morgen, men vet ikke helt sikkert. Ble overraskende skuffet! Trodde ikke at jeg hadde noen forventninger, og var ganske sikker på at jeg ikke var gravid, men når strek nr 2 aldri kom... Det er jo fortsatt håp, men nå forbereder jeg meg heller mentalt på å møte Tante Rød i nærmeste fremtid

Og i dag er testen enda sterkere, så da tror jeg jammen jeg tar sjansen på å juble! :)

Gratulerer :) Da er vi to med spire! Krysser fingrene for resten!

Gratulerer til begge!!! :-) Jeg må holde ut helt til torsdag før jeg tester og da er der fortsatt 3 dager før mens. Satser på flere positive tester utover uken :-)

Hvilken symptomer har dere?
Her er det ikke så mange og de som er kommer og går litt.
Hadde det jeg tror var festeblødning 5 dager etter el. 
Har utflod som har endret seg.
Noen dager gjesper jeg hele dagen og føler meg stuptrøtt.
Mister litt mindre hår enn vanlig
Føler at området rundt brystvorten begynner å bli mørkere, men det kan være innbilning og. 

Jeg har troen på at det har klaffet denne mnd, men er så redd for å bli skuffet, så prøver å ikke håpe for mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...