Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig tenkt å vente med å teste til ikm på mandag, men mulig jeg kanskje tar en på lørdag... har det veldig travelt denne uken med flytting slik at jeg har ikke hatt tid til å tenke symptomer ol. Men jeg kjente ingen tegn til graviditet sist, så kanskje det er positivt :)

Sniker litt,og må bare svare dere som har opplevd stikksmerter! Jeg har hatt dette ca 6 dpo ved alle mine tre graviditeter,akkurat som dere beskriver,og er overbevist om at det var festesmerter for min del! Lykke til!:-)

Det er lov å snike litt  :tommelopp:

Takk for oppmuntring!

Har litt vanskeligheter å tro at det var det jeg kjente før jeg får det bekreftet - tror jeg er litt skeptisk av meg gitt hehe men har jo altids et lite håp innerst inne :)

Hei! Jeg startet med å få  slim (mest sannsynlig EL slim) den 5. august.. Den 8. august begynte stikninger/ubehag nederst på venstresiden av magen.. Disse smertene kommer og går, og har vært der hver dag nå siden den 8.august, det er alt fra små stikninger til litt sterke ubehagsmerter..

Forrige mnd hadde jeg det nesten på samme måte og var nesten sikker på å være gravid, men smertene varte helt til mens dukket opp..

Er det noen flere som opplever å ha dette over så lange perioder? Eventuelt å ha dette helt frem til mens? Og kanskje noen vet hva disse smertene kan være?

Annonse

Hei! Jeg startet med å få slim (mest sannsynlig EL slim) den 5. august.. Den 8. august begynte stikninger/ubehag nederst på venstresiden av magen.. Disse smertene kommer og går, og har vært der hver dag nå siden den 8.august, det er alt fra små stikninger til litt sterke ubehagsmerter..

Forrige mnd hadde jeg det nesten på samme måte og var nesten sikker på å være gravid, men smertene varte helt til mens dukket opp..

Er det noen flere som opplever å ha dette over så lange perioder? Eventuelt å ha dette helt frem til mens? Og kanskje noen vet hva disse smertene kan være?

Ja jeg har hatt alle symptomer på graviditet flere ganger i over en uke frem til mensen. Jeg visste det var veldig usannsynlig at jeg var gravid da grunnet lite humping.. Mensmurringer og ømme bryst... Hva det kan være vet jeg ikke annet en at det er hormellbetinget ...

Anonymous poster hash: 9e9dc...bb8

Nysgjerrig... Når starter dere å teste? Hvor mange dager dpo? :)

Jeg skal holde meg så lenge som mulig, er akkurat ferdig med EL. Men kommer helt sikkert til å ta en test 2-3 dager før forventet ikm ☺ Hva med dere andre?
Prøver nok lørdag eller søndag - da er jeg 10-11 dager dpo.

Jeg må dele noe jeg opplevde i natt og høre om flere har opplevd det: jeg våknet av plutselig ganske sterk smerte i nedre del av magen. Akkurat som voldsom menssmerte (jeg er plaget av veldig vond mensperiode), men det gikk over etter kort tid. Var som et lyn og sterkt nok for å vekke meg. Ikke vondt nå bare litt murringer. Første gang det skjer utenom når mensen kommer.

Jeg opplevde dette i går under sex. Har aldri kjent noe slikt før. Jeg kvakk til og mannen lurte på hva som gjorde vondt. Kjente at det gikk fra underlivet og inn i livmoren og i festene i magen på et vis. Stikkende smerte.

Jeg er 10-11 dpo.

IKM er ikke før neste uke, men nå syns jeg at jeg kjenner på kroppen at mensen nærmer seg. Mulig at jeg har hatt EL litt før jeg trodde og at det er tanta som straks banker på døra. Kjenner jeg ikke har helt troa på at vi har klart det denne pp. Krysser fingrene for alle dere andre! Lykke til :)

Annonse

10 dpo, blendahvit test, ikke sjokkerende akkurat :(Anonymous poster hash: 4fef9...bb0

Litt tidlig å teste 10dpo, så du kan fortsatt håpe på to streker om et par dager!  :smilorange:

Ja jeg vet det :) da jeg ble gravid sist så kunne jeg så vidt skimte det på 12-13'dpo! Blir ny test på lørdag hvis ikke TR kommer, skal på fest og vil se om jeg ikke kan snakke til meg noen glass ;)

10 dpo, blendahvit test, ikke sjokkerende akkurat :(Anonymous poster hash: 4fef9...bb0

Litt tidlig å teste 10dpo, så du kan fortsatt håpe på to streker om et par dager!  :smilorange:

Ja jeg vet det :) da jeg ble gravid sist så kunne jeg så vidt skimte det på 12-13'dpo! Blir ny test på lørdag hvis ikke TR kommer, skal på fest og vil se om jeg ikke kan snakke til meg noen glass ;)
Snike, hehehe :P

Hehe ser ut som vi er flere som ser frem til noen glass til helgen hehe - skal selv nedover til Frankrike fra søndag og innom noen vinslott - hadde vært greit å vite noe før det, ellers får jeg bare spytte ut hehe.

Jeg har ikke hatt så vondt i puppene enda - kjent litt øverst nærme armhulene - men fra i dag har den ene vorten blitt kjempe rød og stikker rett ut - føler at det synes veeeeldig når jeg snakker med folk...

Jeg har litt blanda følelser rundt å drikke før positiv test, men har bestemt meg for at man kan ikke slutte å leve i prøveperioden heller. En vet jo ikke hvor lenge den vil vare. Så hvis det ikke er noen utslag på testen på lørdag skal jeg kose meg med litt vin!

Høres kjekt ut med tur til Frankrike og vinslott! Kos deg masse :)

Lurer på om jeg har festeblødning... Når jeg var på do i dag kom det blod på papiret, ikke så mye og det var sammen med utflod og litt brun utflod. Kjenner også små stikk i livmoren og det føles ut som den strekker litt på seg på en måte. Jeg pleier ikke å ha småblødninger i syklusen, så krysser fingrene, og heller ikke småsmerter i livmoren så tidlig. 

Lurer på om jeg har festeblødning... Når jeg var på do i dag kom det blod på papiret, ikke så mye og det var sammen med utflod og litt brun utflod. Kjenner også små stikk i livmoren og det føles ut som den strekker litt på seg på en måte. Jeg pleier ikke å ha småblødninger i syklusen, så krysser fingrene, og heller ikke småsmerter i livmoren så tidlig. 

Spennende! Er jo blant symtomene på festeblødning i alle fall ;) 

Lurer på om jeg har festeblødning... Når jeg var på do i dag kom det blod på papiret, ikke så mye og det var sammen med utflod og litt brun utflod. Kjenner også små stikk i livmoren og det føles ut som den strekker litt på seg på en måte. Jeg pleier ikke å ha småblødninger i syklusen, så krysser fingrene, og heller ikke småsmerter i livmoren så tidlig.

.

Ååååå spennende!!!!

Ingen tegn her. Men kan ikke huske at jeg hadde noe symptomer så tidlig med de to andre heller. Men føler meg ganske sikker på at det ikke blir klaff denne gangen, tross iherdig insats ;-) Jeg er invitert ut i kveld, middag og vin. Men vet ikke hva jeg skal gjøre ifht alkohol, holde meg unna eller ta et par glass? Hva ville dere gjort og hvordan bortforklarer man at man ikke blir med på et glass og to? :-) Tips?

Ingen tegn her. Men kan ikke huske at jeg hadde noe symptomer så tidlig med de to andre heller. Men føler meg ganske sikker på at det ikke blir klaff denne gangen, tross iherdig insats ;-) Jeg er invitert ut i kveld, middag og vin. Men vet ikke hva jeg skal gjøre ifht alkohol, holde meg unna eller ta et par glass? Hva ville dere gjort og hvordan bortforklarer man at man ikke blir med på et glass og to? :-) Tips?

Vel, jeg lever som tidligere nevnt som vanlig, men selvfølgelig alt med måte ift inntaket når vi prøver! Så jeg hadde nytt et glass og to ;) kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...