Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Til gutt om noen skulle lure 😊  Anonymous poster hash: b04a6...732
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Ikke pent, ikke et navn jeg ser for meg på en yrkesaktiv 35åring. Kort, høres ut som et kallenavn. Ikke pent i det hele tatt.  Rett og slett bare : Nei Anonymous poster hash: 61fb8...efd
Suebird Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Kult! Liker det godt.  Endel brukt i Sverige, og godt innenfor Topp 100. I 2010 fikk over 300 gutternavnet Neo over grensen
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Matrix?  Høres bare ut som "ny" i mine ører. Ikke et fullstendig navn, synes jeg. Ikke særlig pent, heller. Egentlig bare rart. Og stusselig. Men nå synes jeg også navn som Mie og Fie er veldig små og stusselige, da, og det er tydeligvis noen som liker de.  Anonymous poster hash: 0cc2c...67a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Tegneseriefigur  Anonymous poster hash: cb881...971
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror selv at dette blir mer vanlig i Norge etterhvert. Er jo ikke ukjent at vi "hermer" etter nabolandene når det gjelder navn. Teo/Theo og Leo er jo mye brukt, så hvorfor skulle Neo hvete et svakere navn? Tror det har mye med hva man er vant til og ikke. Dessuten har det jo vært en trend en stund å finne sjeldne navn. Og de vil jo med tiden bli vanlige.  Og ifht om det passer på en arbeidskar på 35 så vil jeg absolutt si at det gjør det om 30-35 år. Der vil han ha kollegaer som heter Matheo, Lucas, Noah, Sander, Emilian osv.  Hi  Anonymous poster hash: b04a6...732
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror selv at dette blir mer vanlig i Norge etterhvert. Er jo ikke ukjent at vi "hermer" etter nabolandene når det gjelder navn. Teo/Theo og Leo er jo mye brukt, så hvorfor skulle Neo hvete et svakere navn? Tror det har mye med hva man er vant til og ikke. Dessuten har det jo vært en trend en stund å finne sjeldne navn. Og de vil jo med tiden bli vanlige.  Og ifht om det passer på en arbeidskar på 35 så vil jeg absolutt si at det gjør det om 30-35 år. Der vil han ha kollegaer som heter Matheo, Lucas, Noah, Sander, Emilian osv.  Hi  Anonymous poster hash: b04a6...732 Hvete= være 😎  Anonymous poster hash: b04a6...732
Ammie Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Jeg tror det blir mer og mer populært. Ifølge SSB har Neo en gjennomsnittsalder på 5,5 år, ikke langt fra Theo, Milo og Mio. Altså er det mange barn/babyer som heter det Jeg syns det er pent, men blir litt for rart for meg... Men det er mulig at Neo er et sånt navn som en trenger litt tid på seg, så det er fullt mulig jeg ikke hadde syns det var rart i et hele tatt om 5 år Syns uansett det er finere enn Theo
sommertiara Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 For meg er det så mange andre ting enn et guttenavn og derfor liker jeg det ikke, men du har rett i at det sklir inn sammen med Teo, Leo og Mio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå