Chl85 Skrevet 26. juli 2014 #1 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Vesla er snart 7 uker gammel og jeg har fortsatt ikke fått igjen mensen? Normalt at det kan ta lang tid? Og hadde tenkt å kanskje begynne på p piller, men skal vel begynne på det på første dag man har mensen igjen? Endret 26. juli 2014 av Chl85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva1985 Skrevet 26. juli 2014 #2 Del Skrevet 26. juli 2014 Jenta vår er 7 mnd nå og har fortsatt ikke fått menstruasjonen tilbake :/ Skal til legen for føler det ikke er helt som det skal. Bekymree meg også mtp at det ble akutt keisersnitt og er redd for at det er noe som har blitt "ødelagt". Vet ikke helt hva som er vanlig? Ammer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Del Skrevet 26. juli 2014 Hos meg tok det vel 6-7 uker før den dukket opp igjen. Anonymous poster hash: ad896...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirvill Skrevet 26. juli 2014 #4 Del Skrevet 26. juli 2014 Startet med cerazette når jeg avsluttet delammingen når jenta var 3 mnd. Mensen kom raskt etter det. Blør nesten hele tiden, små mengder, men utrolig irriterende. Mener å huske st det var slik sist også en periode før det stabiliserte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Del Skrevet 29. juli 2014 Tilbake ca. 8 uker etter fødsel. Ammer ikke. Anonymous poster hash: bc98f...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovelyme Skrevet 5. august 2014 #6 Del Skrevet 5. august 2014 Du kan småblø endel på cerazette.. Måtte slutte på de sist pga konstant menS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandens Oldemor Skrevet 5. august 2014 #7 Del Skrevet 5. august 2014 Du kan småblø endel på cerazette.. Måtte slutte på de sist pga konstant menS... Aaaah... NÅ husker jeg hva det var med Cerazette! Har sett tråder her inne der folk spør om de anbefales eller ikke, og har tenkt "nei, absolutt ikke!" men kom ikke på hvorfor jeg ikke likte dem. Husker nå at jeg hadde mensen konstant, og det blir et litt for voldsomt prevensjonsmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå