Dorrimor ♂♂ Skrevet 25. juli 2014 #1 Del Skrevet 25. juli 2014 Her om dagen dukket det opp en selskapsyk katt hos oss. Dørene står åpne når det er så varmt, og katten går inn og spiser, og fant den t.o.m i senga vår i dag. Den er tynn, men ser ut til å være godt stelt. Liten, tror kanskje det er en halvstor kattunge. I motsetning til andre katter som streifer innom Hagen vår innimellom er ikke denne sky i det hele tatt og oppfører seg som han bor hos oss. Vi har katt selv, og den jager bort den andre, men den kommer igjen.. Jeg ønsker ikke å fore andre katter/oppfordre til at den kommer igjen siden det virker som den har et hjem, men samtidig kjenner jeg at forsøkene mine er litt halvhjertet før jeg synes litt synd på den også.. Tenker at eier sikkert er på ferie, men hvis den fortsatt henger rundt her om en uke vil jeg varsle fra en plass for å gjøre eier oppmerksom på den, kan ok være at den har kommet bort fra eier. Ser ut som det er et svakt id-merke i øret, men vanskelig å si for sikkert. Hvor kan jeg ta kontakt? Kan man dra innom Dyrlege for å få skannet ev id-skip? Som sagt, avventer noen dager til, men hvis den fortsatt er her om en stund mæ vi forsøke å finne eier.. Tips? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144157161-katt-p%C3%A5-d%C3%B8ren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Del Skrevet 25. juli 2014 Ja, du får scannet katten hos dyrlegen, men det kan også hende at den lokale db har scanner. En ung katt kan fort gå seg vekk, det er ikke sikkert eierne er på ferie. Anonymous poster hash: 756f0...92c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144157161-katt-p%C3%A5-d%C3%B8ren/#findComment-146535978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå