MotherOf3 Skrevet 26. juli 2014 #26 Skrevet 26. juli 2014 Vi har Mondial duo nå i leatherette vanilla, men likte edge duo bedre.Forskjellene er ikke store. Savner solskjerm på Mondial, og har ikke hatt brukt for bærestroppene som ikke er på edge duo, men på Mondial.Vi valgte med sportsunderstell.Vi går en del i ulendt terreng og mannen er en god del høyere en meg, så synes det er mest praktisk. Vi har aldri punktert og bruker vogna masse.Hjulene er heller ikke dyre, de koster 250 kr stykket. Men det står jo at det er innebygd solskjerm..? Hm.. betydelig høydeforskjell her også. Får passe på at det ikke er noe problem. Anonymous poster hash: 68ad7...04d Begge har innebygd solskjerm som man kan brette ut i fra kalesjen, for så å rulle den sammen igjen og legge bak glidlåsen. Men Edgen har i tilegg en liten skjerm eller en "caps" på kalesjen som man kan brette tilbake eller ha ute Veldig kjekt! Tror ikke Mondialen har det... Mulig det er på nyere vogner, men ingen av våre har det. Kun den lille solskjermen på edge duoen.
DramaMama Skrevet 26. juli 2014 #27 Skrevet 26. juli 2014 Vi har Mondial, 2013 modell, den har hvertfall sånn solskjerming som du ruller ut. Er veldig fornøyd med vogna generelt, men vi har hatt masse trøbbel med understellet vårt (classic chrome). Den har vært inne til reparasjon lange perioder av gangen. Jeg synes man bør kunne forvente bedre service når man kjøper en såpass dyr vogn.
mekanikerfrue Skrevet 26. juli 2014 #28 Skrevet 26. juli 2014 Okei, da er det nok bare på nyere modeller at begge har innebygd solskjerm. Fra 2013 og utover...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #29 Skrevet 26. juli 2014 Åhh, takk for så mange svar! :) Har jo ingen erfaring selv, så flott med innspill! Mye man ikke tenker på før man har prøvd det. Ser at de i alle fall har sånn solbeskyttelse som man trekker ut, som et slags nett. Samt en ekstra uttrekkbar kalesje? Men en sånn liten parasoll kan vel også hjelpe hvis solskjerming ikke er like god? Men skal se litt på Edge, også. Den med sort og hvit er veldig fin, ja. Er bare litt bekymret for varmen i en mørk vogn. Men det er jo veldig vanlig å ha mørk, da. Anonymous poster hash: 68ad7...04d
DaenerysStorm Skrevet 26. juli 2014 #30 Skrevet 26. juli 2014 Har Mondial Duo 2014 og den har solskjerm Vi har understellet med svingbare hjul, det anbefales! Veldig mye lettere å trille enn med faste hjul!
DaenerysStorm Skrevet 26. juli 2014 #31 Skrevet 26. juli 2014 Åhh, takk for så mange svar! :) Har jo ingen erfaring selv, så flott med innspill! Mye man ikke tenker på før man har prøvd det. Ser at de i alle fall har sånn solbeskyttelse som man trekker ut, som et slags nett. Samt en ekstra uttrekkbar kalesje? Men en sånn liten parasoll kan vel også hjelpe hvis solskjerming ikke er like god? Men skal se litt på Edge, også. Den med sort og hvit er veldig fin, ja. Er bare litt bekymret for varmen i en mørk vogn. Men det er jo veldig vanlig å ha mørk, da. Anonymous poster hash: 68ad7...04d Jeg har den mørkegrå vogna og det er ikke varmere i den enn venninna mi sin hvite
Aquarel Skrevet 26. juli 2014 #32 Skrevet 26. juli 2014 Vi har mondial duo white leatherette 2014 Vil heller velge den hvite vi har og ikke den vanilla fargen. Den fargen er virkelig ikke fin. Vertfall ikke i snøen
Blondzilla Skrevet 26. juli 2014 #33 Skrevet 26. juli 2014 Jeg har Mondial og hater den. Eter jeg satte på sportsdelen har jeg knapt brukt den. Så fort jeg får rengjort den skal jeg legge den ut for salg. Den er ekstremt tung, stiv og vanskelig å manøvrere. Dersom du ønsker en klassisk 4hjuling er brio et langt bedre valg.
MilleMarmelade Skrevet 26. juli 2014 #34 Skrevet 26. juli 2014 Har edge duo, brukt som eneste vogn i to år og er veldig fornøyd. Jeg foretrakk edge fordi den har skjulte bærestropper, var redd de løse skulle hekte seg i ting og være i veien. (og det var flere fargevalg) Litt misunnelig på denne solskjermen fra 2013, men vi har jo integrert myggnetting og etter over ett år (!) oppdaget vi at kalesjen vår også kan tippes laangt fram, slik som på de mindre modellene, vi måtte bare ta i litt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå