Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har to eller tre ganger opplevd bittesmå spor av blod (sylynn stripe) i utfloden, første gang i uke 5 og en gang igår.. er 7+5 nå. Og etterpå er utfloden helt vanlig igjen. Har noen av dere opplevd det?

Jeg tenker at så lenge jeg ikke har smerter og så lenge jeg ikke blør mer og at det ikke er friskt blod så er det ikke noe å bekymre seg for?

Er på ferie i utlandet, så terskelen for å oppsøke sykehus er litt høyere nå merker jeg.. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg gått til lege eller bestilt tidlig ul eller noe sånt.. jaja, ville bare høre om det er flere som har det slik? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144157014-sm%C3%A5-spor-av-blod-i-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå hvordan gikk det igår?? :)

Det er snakk om mikroskopiske spor, ikke nok til at utfloden blir farget en gang.. jeg er litt nervøs for å begynne å blø, så bruker å sjekke nesten hver gang jeg er på do! Og den som leter, den finner :) Men om det er en abort, så hadde det vel blødd mye mer ja :)

Jeg er 8+1 i dag, og har i går og i dag hatt helt bitte små antydninger til brunt blod i utflod. Blir jo kjempe begymret. Men prøver å berolige meg med at dette skal være helt normalt. I mitt første svangerskap hadde jeg ikke noen tegn på blod i utflod, så syns ikke dette er noe kjekt😒 Håper virkelig alt er som det skal.

Annonse

Jeg har også hatt bittelitt brunt (mikroskopisk), blir kjempenervøs. For en uke siden, da jeg hadde gått og trasket i dyreparken hele dagen og var kjempesliten, kom det bittelitt oransje utflod, da var jeg sikker på at det var slutt, men har ikke sett noe mer etter det, så håper det ikke var noe,,,

Uff.. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det :(

er 8+0 imorgen og har virkelig begynt å innse at dette faktisk kan gå bra! Så er ekstra kjipt å tenke på at jeg har sett de syltynne blodstripene et par ganger.. Og siden jeg ikke har vært på ultralyd enda så vet jeg jo absolutt ingenting om alt er som det skal! Er veldig bekymret for at fosteret har sluttet å utvikle seg, men at kroppen min ikke har registrert det!

Men vi kan ikke gjøre noe annet enn å tenke positivt! Det er jo mange som blør i svangerskapet og alt er i skjønneste orden likevel! Da tenker jeg at små striper i utflod ikke er så ille :) Det gjenstår å se!

Klarer nesten ikke å vente, om litt over to uker skal jeg ta tidlig ul (privat), føler at jeg trenger det for å roe meg ned.. Er rart å tenke på å gå helt til oul uten å vite noe?? hadde ikke klart å holde ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...