Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Dopa eller diagnose? Anonymous poster hash: ee5b6...c2b
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 (Etter mange år på dop, har jeg skjønt)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Ser ut som resultatet av minst 20 år på dop, men kan jo ha vore ei diagnose i botnen. Anonymous poster hash: 82492...40d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Ok. Så han er nykter nå, men har senskader? Anonymous poster hash: ee5b6...c2b
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Og hvem er denne rockeren? Har ikke sett sommeråpent..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Han virka ikke nykter/edru i alle fall. Trist for ham om det er senskader, men da er det vel bare seg selv å takke. Anonymous poster hash: 6314f...09d
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Åja, du mener Petter Baarli! Han er jo kul Ingen hemmelighet at han har drevet med dop, men han har selv sagt at han aldri har vært store rusmisbrukeren (ja, alkoholen har det vært verre med). Det har nok gått med noe hasj, men aldri (aldri si aldri) heroin og slike sterke rusmidler. Petter har ADHD, men mye av grunnen til at han er som han er, er rett og slett en veldig spesiell personlighet
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 (Etter mange år på dop, har jeg skjønt) Er du sikker på det? Hvor har du det ifra? Mannen min er ihuga Backstreet Girls fan, og er ikke enig med deg i dette
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Se og le! Dette klippet er utrolig morsomt
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Åja, du mener Petter Baarli! Han er jo kul Ingen hemmelighet at han har drevet med dop, men han har selv sagt at han aldri har vært store rusmisbrukeren (ja, alkoholen har det vært verre med). Det har nok gått med noe hasj, men aldri (aldri si aldri) heroin og slike sterke rusmidler. Petter har ADHD, men mye av grunnen til at han er som han er, er rett og slett en veldig spesiell personlighet Ja, for rusmisbrukere er jo kjente for å være ærlige rundt misbruker sitt. Hvor naiv går det an å være? Jeg så innslaget og han var høy som en drage! Man blir ikke slik av ADHD og litt marihuana, altså. Jeezes. Anonymous poster hash: 39e32...5e5
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Åja, du mener Petter Baarli! Han er jo kul Ingen hemmelighet at han har drevet med dop, men han har selv sagt at han aldri har vært store rusmisbrukeren (ja, alkoholen har det vært verre med). Det har nok gått med noe hasj, men aldri (aldri si aldri) heroin og slike sterke rusmidler. Petter har ADHD, men mye av grunnen til at han er som han er, er rett og slett en veldig spesiell personlighet Ja, for rusmisbrukere er jo kjente for å være ærlige rundt misbruker sitt. Hvor naiv går det an å være? Jeg så innslaget og han var høy som en drage! Man blir ikke slik av ADHD og litt marihuana, altså. Jeezes. Anonymous poster hash: 39e32...5e5 Neida, jeg er ikke skråsikker på noenting der i gården Bare for å si det Men jeg har hørt på utallige intervju av ham, og jeg har vært på konserter hvor han har spilt. Rusen har på ingen måte preget gitarspillingen hans Han er nærmest kjent for å være bestekompis med Joachim Nielsen, som var heroinist og til slutt døde av rusmisbruket sitt. Petter Baarli snakker reflektert rundt rusmisbruk og sier at han har klart seg bra som musiker fordi dopen ikke har tatt kontroll over ham. Da mener jeg sånn som den gjorde på Joachim Nielsen. Petter Baarli begynner å dra på årene og har hatt liknende oppførsel siden midten av 80-tallet. Var han virkelig så dop-skadet allerede da?
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Åja, du mener Petter Baarli! Han er jo kul Ingen hemmelighet at han har drevet med dop, men han har selv sagt at han aldri har vært store rusmisbrukeren (ja, alkoholen har det vært verre med). Det har nok gått med noe hasj, men aldri (aldri si aldri) heroin og slike sterke rusmidler. Petter har ADHD, men mye av grunnen til at han er som han er, er rett og slett en veldig spesiell personlighet Ja, for rusmisbrukere er jo kjente for å være ærlige rundt misbruker sitt. Hvor naiv går det an å være? Jeg så innslaget og han var høy som en drage! Man blir ikke slik av ADHD og litt marihuana, altså. Jeezes. Anonymous poster hash: 39e32...5e5 Neida, jeg er ikke skråsikker på noenting der i gården Bare for å si det Men jeg har hørt på utallige intervju av ham, og jeg har vært på konserter hvor han har spilt. Rusen har på ingen måte preget gitarspillingen hans Han er nærmest kjent for å være bestekompis med Joachim Nielsen, som var heroinist og til slutt døde av rusmisbruket sitt. Petter Baarli snakker reflektert rundt rusmisbruk og sier at han har klart seg bra som musiker fordi dopen ikke har tatt kontroll over ham. Da mener jeg sånn som den gjorde på Joachim Nielsen. Petter Baarli begynner å dra på årene og har hatt liknende oppførsel siden midten av 80-tallet. Var han virkelig så dop-skadet allerede da? Og grunnen til at jeg nevner ADHD, er fordi HI spør om det er snakk om diagnose. Og jeg mener det er snakk om personlighet, SELV OM han har ADHD
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Var det ikke da han var påvirket? Jeg forsto det som at han hadde ADHD og selvmedisinerte en del med dop.
ærlig talt Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Var det ikke da han var påvirket? Jeg forsto det som at han hadde ADHD og selvmedisinerte en del med dop. Hva mener du med "da? (Var det ikke _da_ han var påvirket?) Ikke frekk i tonen her altså, bare lurer
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Var det ikke da han var påvirket? Jeg forsto det som at han hadde ADHD og selvmedisinerte en del med dop. Hva mener du med "da? (Var det ikke _da_ han var påvirket?)Ikke frekk i tonen her altså, bare lurer Det var et innlegg like over som nevnte 80-tallet; jeg prøvde å referere til dét, men det skar seg visst
ærlig talt Skrevet 25. juli 2014 #17 Skrevet 25. juli 2014 Var det ikke da han var påvirket? Jeg forsto det som at han hadde ADHD og selvmedisinerte en del med dop. Hva mener du med "da? (Var det ikke _da_ han var påvirket?)Ikke frekk i tonen her altså, bare lurer Det var et innlegg like over som nevnte 80-tallet; jeg prøvde å referere til dét, men det skar seg visst Ja, jeg refererte til midten av 80-tallet. Han brukte dop da også. Men oppførselen, fremtoningen, har vært noenlunde den samme siden da. Derforer jeg i tvil om det er russkader/senskader. Da ville han fått disse russkadene ganske tidlig.
Gjest Antarctica Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Var det ikke da han var påvirket? Jeg forsto det som at han hadde ADHD og selvmedisinerte en del med dop. Hva mener du med "da? (Var det ikke _da_ han var påvirket?)Ikke frekk i tonen her altså, bare lurer Det var et innlegg like over som nevnte 80-tallet; jeg prøvde å referere til dét, men det skar seg visst Ja, jeg refererte til midten av 80-tallet. Han brukte dop da også. Men oppførselen, fremtoningen, har vært noenlunde den samme siden da. Derforer jeg i tvil om det er russkader/senskader. Da ville han fått disse russkadene ganske tidlig. sant nok. Han har vel alltid vært en original
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå