Gå til innhold

Vasker dere kosedyr/koseklut??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også vasket kosekluten hennes. Har ikke vasket bamsene ennå, men har tenkt å gjøre det. Går det greit å vaske kosebamser i oppvaskmaskinen? Hvilket vaskeprogram i såfall?

Du mener vell vaskemaskinen? Kan aldri tenke meg at det blir noe bra å vaske tøy i oppvaskmaskinen! Uansett så er oppvaskmiddel utrolig sterke saker (mye værre enn vaskepulver) så da hadde jeg heller droppet å vaske kosekluten isåfall...

Anonymous poster hash: f5f09...34a

Jeg har også vasket kosekluten hennes. Har ikke vasket bamsene ennå, men har tenkt å gjøre det. Går det greit å vaske kosebamser i oppvaskmaskinen? Hvilket vaskeprogram i såfall?

Haha, nå fikk jeg en god latter! :) Godt å se at det ikke bare er meg som roter litt med ord om dagen. Her har høyre blitt venstre, og opp blitt ned. Selv kaller jeg det bare gravidhjerne... ;) Ammetåka begynner visst lenge før melken kommer!

Annonse

Haha, nå fikk jeg en god latter! :) Godt å se at det ikke bare er meg som roter litt med ord om dagen. Her har høyre blitt venstre, og opp blitt ned. Selv kaller jeg det bare gravidhjerne... ;) Ammetåka begynner visst lenge før melken kommer!

Pregnancy brain er et velkjent fenomen ja 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...