Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag, 24 juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var godt å lese at det var flere med én dag på overtid! Føler meg så alene om det. Jeg har gledet meg til 23. juli så lenge og vært klar til å se det lille nurket vårt, men ingenting skjer. Jeg gråt både i går tidlig og i dag da jeg våknet, legger meg hver kveld med et håp at et eller annet skjer i løpet av natten... Føler også at kroppen min er så håpløs som ikke klarer å sette i gang en fødsel! Også er det det med siste kontrollen hos jordmor og tanken på å kanskje måtte dra på overtidskontrollen på sykehuset. Huff... Godt å få det ut her.

Nå har vi kost med samboeren og jeg håper virkelig at sexen kommer til å sette ting i gang...

Det var godt å lese at det var flere med én dag på overtid! Føler meg så alene om det. Jeg har gledet meg til 23. juli så lenge og vært klar til å se det lille nurket vårt, men ingenting skjer. Jeg gråt både i går tidlig og i dag da jeg våknet, legger meg hver kveld med et håp at et eller annet skjer i løpet av natten... Føler også at kroppen min er så håpløs som ikke klarer å sette i gang en fødsel! Også er det det med siste kontrollen hos jordmor og tanken på å kanskje måtte dra på overtidskontrollen på sykehuset. Huff... Godt å få det ut her.

Nå har vi kost med samboeren og jeg håper virkelig at sexen kommer til å sette ting i gang...[/quote

Husk at det er få som føder akkurat på termin da. Jeg gikk en uke over med første, og forbereder meg på det samme denne gangen. Om det blir overtid gjenstår jo å se :)

14 dager igjen.

37 dager igjen <3

Kjenner jeg syntes det er like greit at det er en mnd igjen, har fortsatt mye igjen å gjøre! Som å vaske alt av babyklær og sengetøy, rydde rundt om i huset og få tak i litt småting som jeg mangler. Men jeg må jo innrømme at jeg hadde blitt veldig glad hvis hun kom 1 uke før termin :D Men, vi får se :D Gleder meg uansett utrolig til fødselen og få se knøttet som har bodd inni meg i 9 mnd <3

Annonse

Nå har vi kost med samboeren og jeg håper virkelig at sexen kommer til å sette ting i gang...

Hvordan går det med deg? Venter du fortsatt, eller har du født?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...