Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har sluttet på p-pillen, har ikke hatt mensen på en stund da jeg har vært fæl til å hoppe over en del ganger da jeg har gått på p-pillen.. Sluttet på p-pillen i starten av juni, den 05. juli kjente jeg ubehag nederst i magen, den 10. juli kjente jeg fortsatt ubehag/stikninger nederst i magen og tok da en test som var negativ. Dagen etter begynte jeg å kjenne sterkere murringer og fikk også ømme/såre brystvorter.. Såre brystvorter har jeg fremdeles. Jeg var hos legen og tok blodprøver i forrige uke, men vet ikke om han testet HCG, da jeg egentlig bare skulle sjekke vitaminstatus.. Vitamintesten viste at jeg hadde lave jernmangler, noe jeg også har hatt tidligere.. 

Har i dag tatt en ny test da jeg oppdaget bittelitt slim/brunt utflod når jeg tørket meg i går kveld, men dette er borte i dag..

Jeg synes det er litt vanskelig å regne på når jeg eventuelt har hatt en eggløsning da jeg ikke har helt kontroll på syklusen..

Kan jeg fremdeles være gravid, selv om jeg kun har fått negative tester frem til nå?

I starten trodde jeg at jeg kun hadde smerter i forbindelse med at det kanskje var eggløsning på vei eller mensen (da den 05. juli), men nå har jo disse smertene/symptomene var i snart tre uker..

Noen tips til hva det kan være med meg hvis jeg ikke er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144156859-gravid-neg-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har hatt samme problemet og gått til lege. Fikk ikke mensen på 6 uker men så fikk eg den i starten av denne mnd... Har selv hatt smerter som har vore så ekstreme at eg har nesten har hatt oppkast men vore sengeliggende i 2-3 dager pga smerte..

Tok test i dag tidlig - fortsatt negativ.. Har også begynt å blø mer, så da spørs det om TR kom nå dessverre.. Men jeg har fortsatt veldig såre brystvorter, og murringer i magen.. Aldri hatt dette før, hverken i forbindelse med mensen eller eggløsning.. Noen som vet hva det kan være?

Annonse

Sluttet selv på pp i april i år. Og fikk vel mensen etter 46 dager. Går sakte men sikkert nedover. Er på ca 32 dager denne mnd. Og jeg har hatt ømme nipler før mens og murringene under mens nå har vært mye værre enn noen gang mens jeg gikk på pilla :) Så det forandrer seg litt og om noen mnd har du nok blitt bedre kjent med syklusen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...