HvittHus Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Er det noen som har brukt Nisim shampo mot håravfall her, og kan si litt om erfaringen med den? Jeg mister så veldig mye hår uten at det er noen medisinsk grunn for det, så nå lurer jeg på å teste ut denne shampoen.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Den fungerte fint en periode men så begynte jeg å miste igjen. Anonymous poster hash: b5717...9c2
Tjofsen Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har brukt den og synes den fungerte, men det kan jo ha vært tilfeldig at jeg mistet færre hår da jeg brukte den. Håravfall går jo i perioder.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Det sies at den skal være bra, spesielt om man også bruker den "hair and scalp extract" i tillegg.. Men det funket ikke på meg. Men noen mener den har hjulpet dem.. Jeg har alopecia og fikk beskjed av hudlegen at håravfallet skjer innenifra, da hjelper det lite å bruke utvendige produkter. Sjekk om du mangler vitaminer, spesielt B. Håper det ordner seg, er skikkelig kjipt å miste så mye hår Anonymous poster hash: ef647...25c
HvittHus Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2014 Takk for svar. Jeg har lav b12, men bruker store mengder tilskudd for det, så skal være godt dekket der. Ellers er vitaminstatusen fin, og stoffskiftet mitt er ikke på bærtur, noe som ellers pleier å gi meg mye hårtap. Jeg har jo ikke noe å tape annet enn kronene, så jeg tro jeg skal gi det et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå