Gå til innhold

Tenkte å prøve bidronning gele og wild yam, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg dette på helsekosten i går pluss grapefrukt juice, i håp om at det kan skje noe da. I tillegg har mannen fått omega 3 og sink :P hehe, hørt det kan gi bedre svømmere.

Grapefrukt juicen har jeg ltt problemer med på smak, så om noen har noe tips der så fyr løs.

Hvordan har dere gjordt det med wild yam, i forhold til at man skal trappe ned? :S

Håper dette kan gjøre slik at en liten spire kan feste seg, spent på neste pp :)

Fortsetter under...

Jeg prøver også bidronninggele denne PP! :) Tenkte også å prøve Wild Yams når EL er over, men er litt skeptisk og har spurt samme spørsmål som deg her på forumet uten å få svar... Venter EL når som helst, og da tenkte jeg slutte med BDG, vente to-tre dager og så ta WY. Men vet sannelig ikke hvor lenge jeg skal ta de og hvordan man skal trappe ned...?

Hørt det at man kan ta 2 morgen 2 kveld frem til 8dpo, og så 1 morgen 1 kveld frem til 11-12 dpo. Men er veldig usikker. Det må jo være noen inne på forumet her som har prøvd.. Men vi får håpe det gjør susen, og gjør det ikke det, tror jeg ikke jwg kjøper inn nytt, for det var ganske dyrt! :o hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...