Gå til innhold

Noen som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest MammaTilFelix

Her er vi i begynnelsen av 30 årene begge to. Vært sammen i mange år, men prioritert karrierer. Fant plutselig ut i fjor vår at jeg var gravid, og vi har verdens fineste Felix på rundt halvåret. Ønsker en liten bror- eller søster til ham.. Synes dette med prøving er veldig spennende, siden jeg ble "snytt" for det med Felix.

Venter spent på menstruasjon, gleder meg til å komne i gang med fertilitetsmonitor!

Jeg vil og :) er 34 og sambo 38 - vært sammen i 2 år - prøver nå for 1. gang - liten ulempe at jeg har PCO men har hatt mens de siste årene og hormonprøver tatt for i underkant av et år siden var positive! Har kjøpt clearblue EL test :) venter IKM i midten av august - da er vi på ferie :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg også:) 30 år,bor i Drammen med mannen min-vært sammen i snart ni år. To barn og er nå veldig klar for en til:))) har pcos og har akkurat begynt å prøve nå!! Spennende:))

2 barn og PCOS høres som søt musikk i mine ører ;) tok det lang tid for dere? Har du mange PCOS symptomer?

Jeg vil :) dame på 30 som er 1 år gift neste helg :P vært sammen en god del år med min ektemann og har siden januar prøvd på førstemann med hell i mars, dessverre endte det i MA i mai, men vi står på videre og venter nå spent på om vi vil få positiv test etter aborten :)

Fikk "diagnosen" etter siste mann da jeg ikke fikk tilbake mensen... Jeg er normal vektig, blør konstant, smerter i egg lederene:/ skal til spesialist i slutten av aug... Så er spent!!!

Er det spesialister på Drammen sykehus eller må du inn til Riksen? Høres ut som en del symptomer ja :(

Jeg vil :) dame på 30 som er 1 år gift neste helg :P vært sammen en god del år med min ektemann og har siden januar prøvd på førstemann med hell i mars, dessverre endte det i MA i mai, men vi står på videre og venter nå spent på om vi vil få positiv test etter aborten :)

Krysser fingre! Hvor i landet er du?

Jeg er Bergens jente :)

Jeg er Bergens jente :)

eg og er egentlig det men har budd i førde(sogn og fjordane gjenerelt) er fra indre arna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...