Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 ...valgt et navn forslått av noen i forumet?!! Noen som virkelig har løst valget av navn takket være denne navnedebatten?!! Anonymous poster hash: 41754...0ad
bellina Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Har kanskje slått fra meg noen navn. Men det er veldig gøy å se hvor forskjellig smak folk har.
herewego Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Jeg fant navnet til eldstemann på dette forumet. Var ikke foreslått direkte til meg, men i en annens tråd. Ellers så har jeg fått mye inspirasjon her til de to yngste.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Jeg bare spør fordi jeg leter og leter, leser dette forumet opp og ned, i lange tider, er nå 7mnd på vei og finner ikke navn som jeg virkelig liker!! Som sier "klikk" og jeg virkelig faller for! Frustrert!!!!!!! (HI) Anonymous poster hash: 41754...0ad
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Noen ganger tar det litt tid å "vokse på seg" et navn, også. Med jentenavn er det mange jeg faller for bare av å se det, men med guttenavn har jeg aldri opplevd noe "klikk". Men har etter hvert (her og andre steder) funnet noen jeg liker ganske godt, skrevet de ned, tenkt på de og prøvd de med etternavn osv. Plutselig har jeg innsett at jeg virkelig har falt for noen av de! Anonymous poster hash: 3df58...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå