Gå til innhold

Når har jeg egentlig eggløsning i forhold til testene? Mange positive el tester på rad...

Anbefalte innlegg

I dag er det 6. Dagen med positiv el test.... Når har jeg el? Regner jeg fra den første, eller er det når testene blir negative igjen....? Flere som har hatt positiv el test flere dager på rad?

Fortsetter under...

El har vært når testene blir negative igjen. Jeg har alltid positive tester i to dager, men 6 dager var vel litt lenge? Sikker på du leser de av riktig? De skal IKKE taes på morgenurin, og teststreken MÅ være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken =) 

Gjest MammaTilFelix

Jeg brukte clearblue med smilefjes, med den som kun måler LH hadde jeg positiv test i 2 dager, den som måler både østrogen og LH fikk jeg "blinkende smilefjes" (høy mulighet for å bli gravid) i 2 dager, og smilefjes (maksimal) i 2 dager etter det.

Testen som kun målte LH var positiv de to samme dagene som den andre testen (både LH og østrogen) var på maks.

De var negative på samme dag. Da regnet jeg med at eggløsning hadde vært, men at jeg hadde mulighet til å bli gravid den dagen også, jeg har forstått det slik at egget kan overleve i opptil et døgn.

Eggløsning skjer dagen før første negative test, trodde nå jeg...

Endret av MammaTilFelix

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...